Jaa miten niin huonoo? Kerro!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Huonoo kuuluu
Jaa miten niin huonoo? Kerro!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Huonoo kuuluu
no hyvä ettei oo mitää pahempaa :hug: !Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Koira pelästytti. Ja silt jäljilt vielä vähän pee fiilis.
Ei mitään vakavaa oo kuiteskaa.
NO, SEPÄ MUKAVAAAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Huonoo kuuluu
HAHAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Huamenta. Hirvee jysäri päällänsä ja dedä tukossa taas. Näin täydellistä aamua täällä vietetään...
Yliväsy? Aamulääkitys ottamatta? Bannin tarpeessa?Alkuperäinen kirjoittaja Kostaja:HAHAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Huamenta. Hirvee jysäri päällänsä ja dedä tukossa taas. Näin täydellistä aamua täällä vietetään...
Oletko, no voi voiAlkuperäinen kirjoittaja kivis:Yliväsy? Aamulääkitys ottamatta? Bannin tarpeessa?Alkuperäinen kirjoittaja Kostaja:HAHAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Huamenta. Hirvee jysäri päällänsä ja dedä tukossa taas. Näin täydellistä aamua täällä vietetään...
Oho! joku on noussu tänään väärällä jalalla!Alkuperäinen kirjoittaja Kostaja:NO, SEPÄ MUKAVAAAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Huonoo kuuluu
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Oho! joku on noussu tänään väärällä jalalla!Alkuperäinen kirjoittaja Kostaja:NO, SEPÄ MUKAVAAAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Huonoo kuuluu
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:utitui...mä oon niin reipas, että
Juu niin näyttää :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Oho! joku on noussu tänään väärällä jalalla!Alkuperäinen kirjoittaja Kostaja:NO, SEPÄ MUKAVAAAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Huonoo kuuluu
Ja tuntuu jakavan muissakin ketjuissa yhtä...öööh...omaperäisiä mielipiteitä. :/ Jos näin kauniiisti asia ilmaistaan. :kieh:
Mä taas aivan viiro..meen ja tuun ja säntäilen sinne tänne minkä kerkiän...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:utitui...mä oon niin reipas, että
mua taas väsyttää ku oli kahden päivän kauhea työputki. Tänään onneksi vaan 4 tunnin päivä töissä.
no sekin on yks tapa laihtuaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä taas aivan viiro..meen ja tuun ja säntäilen sinne tänne minkä kerkiän...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:utitui...mä oon niin reipas, että
mua taas väsyttää ku oli kahden päivän kauhea työputki. Tänään onneksi vaan 4 tunnin päivä töissä.
niin on ja kohta treeneihin .... keikkaa pukkaa ihanaa..........Alkuperäinen kirjoittaja erka:no sekin on yks tapa laihtuaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä taas aivan viiro..meen ja tuun ja säntäilen sinne tänne minkä kerkiän...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:utitui...mä oon niin reipas, että
Onks teil keikkoja laajemminkin vai ihan paikallisissa paikoissa?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:niin on ja kohta treeneihin .... keikkaa pukkaa ihanaa..........Alkuperäinen kirjoittaja erka:no sekin on yks tapa laihtuaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä taas aivan viiro..meen ja tuun ja säntäilen sinne tänne minkä kerkiän...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:utitui...mä oon niin reipas, että