Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Sulatettiin eilen pakastin joka on siis hälyytellyt pari kertaa vuorokaudessa ja aamuisin ilkeesti herättänyt :kieh: . Mut ei se toimi vieläkään :headwall: huh huh... saa nähdä mitä tehdään kun kohta alkaa lis'ääkin tulemaan lihaa metsältä pakkaseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kostaja:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Huonoo kuuluu :(
NO, SEPÄ MUKAVAA :LOL: :LOL:
Oho! joku on noussu tänään väärällä jalalla! ;)

Ja tuntuu jakavan muissakin ketjuissa yhtä...öööh...omaperäisiä mielipiteitä. :/ Jos näin kauniiisti asia ilmaistaan. :kieh:
Juu niin näyttää :kieh: :kieh: :kieh:
 
Meil on taas pakastimen sulatus käynnissä kun jostain syystä se huutaa edelleen pari kertaa vuorokaudessa vähintään :headwall: . Termostaattiin on ehkä mennyt vettä tms? No jospa se nyt kuivuis ja alkais toimimaan ja pitämään kylmyyden tasaisena eikä lämpenis kokoajan. Muutoin täytyy käskeä korjaaja ja tullee kalliiksi :kieh: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
utitui...mä oon niin reipas, että :D
:D

mua taas väsyttää ku oli kahden päivän kauhea työputki. Tänään onneksi vaan 4 tunnin päivä töissä.
Mä taas aivan viiro..meen ja tuun ja säntäilen sinne tänne minkä kerkiän...
no sekin on yks tapa laihtua :D
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
utitui...mä oon niin reipas, että :D
:D

mua taas väsyttää ku oli kahden päivän kauhea työputki. Tänään onneksi vaan 4 tunnin päivä töissä.
Mä taas aivan viiro..meen ja tuun ja säntäilen sinne tänne minkä kerkiän...
no sekin on yks tapa laihtua :D
niin on :D ja kohta treeneihin .... keikkaa pukkaa :D ihanaa..........
 
Mää sorruin tänään pahemman kerran...nimittäin niihin vihoviimisiin eli kermapulliin. Osui kaupassa vain eteeni oikein leipomon myyjä jolla oli herkkuja vaikka kuinka. Heti tiätty näin ne kermapullat ku ne oli siihen vihannesten viereen laitettu :D . No oli ihan pakko ostaa mut onneks vaan kaka. Toisen tuhosin jo mut tuo toinen on tossa herkullisesti edessä ja tarkoitus olis se syöttää isännälle...paitsi jos se viipyy liian kauan niin en voi vastustaa kiusausta kovin kauaa ;) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
utitui...mä oon niin reipas, että :D
:D

mua taas väsyttää ku oli kahden päivän kauhea työputki. Tänään onneksi vaan 4 tunnin päivä töissä.
Mä taas aivan viiro..meen ja tuun ja säntäilen sinne tänne minkä kerkiän...
no sekin on yks tapa laihtua :D
niin on :D ja kohta treeneihin .... keikkaa pukkaa :D ihanaa..........
Onks teil keikkoja laajemminkin vai ihan paikallisissa paikoissa?
 
Yks tuttu melkein naapurista antoi pojalleen juuri kasteesssa nimen ja lehdestä vaan huomasin et nimi oli sama kuin mitä mää olen jemmannut mahdollisesti joskus tulevalle pojalleni. Mää siis edelleen kuvittelen joskus vielä saavani lapsen ja vieläpä pojan. Ja veivät kutaleet just sen parhaan nimen :kieh: :kieh: :kieh:
 

Yhteistyössä