BootyPeppi
semmonen, että saan mahan poisAlkuperäinen kirjoittaja erka:Millainen on kunnon laihis?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui :wave: mä oon alottanu kunnon laihiksen
semmonen, että saan mahan poisAlkuperäinen kirjoittaja erka:Millainen on kunnon laihis?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui :wave: mä oon alottanu kunnon laihiksen
Miten saa mahan pois ?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:semmonen, että saan mahan poisAlkuperäinen kirjoittaja erka:Millainen on kunnon laihis?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui :wave: mä oon alottanu kunnon laihiksen
miekii haluun tietää.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Miten saa mahan pois ?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:semmonen, että saan mahan poisAlkuperäinen kirjoittaja erka:Millainen on kunnon laihis?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui :wave: mä oon alottanu kunnon laihiksen
Morjens! Miten on päivä mennyt?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro kaikille. :wave:
Millaisia vatsalihasliikkeitä teet? Niin se nahkalärpäke ei taida millään liikkeillä lähteä ...vai?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:sambaa sambaa ja lenkki vatsalihaksia :ashamed: 800 päivässä....sillä kuurilla mä ainakin hävitän sen (paitsi tuon nahkalärpäkkeen)
mie taijan olla vähä väsy ku luin et lenkki ja rupesin aattelee et mite lenkkimakkara muka laihuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:sambaa sambaa ja lenkki vatsalihaksia :ashamed: 800 päivässä....sillä kuurilla mä ainakin hävitän sen (paitsi tuon nahkalärpäkkeen)
No se oliski vallankumouksellista jos se maha HK:n sinisellä lähtisAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie taijan olla vähä väsy ku luin et lenkki ja rupesin aattelee et mite lenkkimakkara muka laihuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:sambaa sambaa ja lenkki vatsalihaksia :ashamed: 800 päivässä....sillä kuurilla mä ainakin hävitän sen (paitsi tuon nahkalärpäkkeen)
Alkuperäinen kirjoittaja erka:No se oliski vallankumouksellista jos se maha HK:n sinisellä lähtisAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie taijan olla vähä väsy ku luin et lenkki ja rupesin aattelee et mite lenkkimakkara muka laihuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:sambaa sambaa ja lenkki vatsalihaksia :ashamed: 800 päivässä....sillä kuurilla mä ainakin hävitän sen (paitsi tuon nahkalärpäkkeen)
Morjensta! Mitä sun päivään kuuluu? Tai iltaan ?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Koikkelis