en mie missää oo muual ku täs koneel tai katon mie samal tota näkijää.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Pois sielt hukkaputkesta |O
en mie missää oo muual ku täs koneel tai katon mie samal tota näkijää.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Pois sielt hukkaputkesta |O
ain sie kiusaat,mut ei se miuta haittaa anna mennä vaa ei tunnu missää...sori muruseni.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vauvakuume sul kuiteski on, sellanen piilevä
Eiku mä tein tautiselle diagnoosinAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ain sie kiusaat,mut ei se miuta haittaa anna mennä vaa ei tunnu missää...sori muruseni.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vauvakuume sul kuiteski on, sellanen piilevä
jos se on tullut vanhaksAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tää palsta hitailee. :kieh:
pöksyissäs o tautine...eheheheheh tuo ol tautisen hyvi lohkastu vai mitä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Eiku mä tein tautiselle diagnoosinAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ain sie kiusaat,mut ei se miuta haittaa anna mennä vaa ei tunnu missää...sori muruseni.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vauvakuume sul kuiteski on, sellanen piilevä
ehkäpä joo.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:jos se on tullut vanhaksAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tää palsta hitailee. :kieh:
etkös sie oo tänää saant ruokaa?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä purasin kieleen ja nyt siin on sellanen ärsyttävä kipee pahkura |O
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:etkös sie oo tänää saant ruokaa?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä purasin kieleen ja nyt siin on sellanen ärsyttävä kipee pahkura |O
no nyt äkkiä kasaamaa paljo sapuskaa lautaselle ettei siu tartte kieltäs purra. voi pieni kivinen... :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:etkös sie oo tänää saant ruokaa?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä purasin kieleen ja nyt siin on sellanen ärsyttävä kipee pahkura |O
En :/ Oon ehtinyt syömään tänään aamupalaksi ruisleipää ja iltapalaksi kolmioleivän :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no nyt äkkiä kasaamaa paljo sapuskaa lautaselle ettei siu tartte kieltäs purra. voi pieni kivinen... :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:etkös sie oo tänää saant ruokaa?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä purasin kieleen ja nyt siin on sellanen ärsyttävä kipee pahkura |O
En :/ Oon ehtinyt syömään tänään aamupalaksi ruisleipää ja iltapalaksi kolmioleivän :kieh:
laiskimus.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no nyt äkkiä kasaamaa paljo sapuskaa lautaselle ettei siu tartte kieltäs purra. voi pieni kivinen... :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:etkös sie oo tänää saant ruokaa?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä purasin kieleen ja nyt siin on sellanen ärsyttävä kipee pahkura |O
emmää tähän aikaan enää jaksa ruokaa alkaa laittaan
enkä oo, vaan väsy :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:laiskimus.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no nyt äkkiä kasaamaa paljo sapuskaa lautaselle ettei siu tartte kieltäs purra. voi pieni kivinen... :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:etkös sie oo tänää saant ruokaa?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä purasin kieleen ja nyt siin on sellanen ärsyttävä kipee pahkura |O
emmää tähän aikaan enää jaksa ruokaa alkaa laittaan
Huh huh onpa pitkiä päiviä!Alkuperäinen kirjoittaja kivis:Pääsin justiinsa töistä kotia. Ei tullut kuin vaivainen 13 tuntinen työpäivä :kieh:
Millainen on kunnon laihis?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui :wave: mä oon alottanu kunnon laihiksen