No tulithan sää onneksi takasin.. me oltiin jo huolissaan mitä ne jutut palstailun lopettamisesta oikein oli??????????????? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ehtoota :wave:
No juu kyl se varmaan onki. mää en nykyään vaan enää juo kaffetta. Konjakkitujaus kyllä joskus tekee terääAlkuperäinen kirjoittaja Arvaakuka:Kaffi konjakilla on hjyvääääähhh lällääää
Juu, se virkistää aivot, kun tarpeeksi monta juoAlkuperäinen kirjoittaja erka:No juu kyl se varmaan onki. mää en nykyään vaan enää juo kaffetta. Konjakkitujaus kyllä joskus tekee terääAlkuperäinen kirjoittaja Arvaakuka:Kaffi konjakilla on hjyvääääähhh lällääää
Alkuperäinen kirjoittaja Arvaakuka:Juu, se virkistää aivot, kun tarpeeksi monta juoAlkuperäinen kirjoittaja erka:No juu kyl se varmaan onki. mää en nykyään vaan enää juo kaffetta. Konjakkitujaus kyllä joskus tekee terääAlkuperäinen kirjoittaja Arvaakuka:Kaffi konjakilla on hjyvääääähhh lällääää
ihan tosissani harkitsen....mä oon vähän tämmönen...meen ja tuun ja silleen.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No tulithan sää onneksi takasin.. me oltiin jo huolissaan mitä ne jutut palstailun lopettamisesta oikein oli??????????????? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ehtoota :wave:
meillä myös hiljasta...lapset ja koirat nukkuu ja mies tekee läksyjä toisella koneella....Alkuperäinen kirjoittaja kivis:Tääl on hiljaista...ja meil kotona kans kukaikki nukkuu vaan en minä.
Pöh sun kanssas. Meille kyl tulee sua ikävä jos häippäset.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ihan tosissani harkitsen....mä oon vähän tämmönen...meen ja tuun ja silleen.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No tulithan sää onneksi takasin.. me oltiin jo huolissaan mitä ne jutut palstailun lopettamisesta oikein oli??????????????? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ehtoota :wave:
Eikun tarjoillaa kakkuaAlkuperäinen kirjoittaja kivis:Pöh sun kanssas. Meille kyl tulee sua ikävä jos häippäset.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ihan tosissani harkitsen....mä oon vähän tämmönen...meen ja tuun ja silleen.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No tulithan sää onneksi takasin.. me oltiin jo huolissaan mitä ne jutut palstailun lopettamisesta oikein oli??????????????? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ehtoota :wave:
karvanen hyllyvä pyllyAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
hyllyvä pylly sentään
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ois sitteki pitäny jättää avaamatta tää ketju.. :|