Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
hyvä, että ollaan jostakin samaa mieltä :p

Voitaisko olla samaa mieltä siitäkin että onneksi on jo perjantai :D
toki toki :D mä näin perjantain kunniaksi olen suunnitellut palstailun lopettamista...
kuis nyt noin :eek: Meinaatko ihan kokonaan lopettaa vai aattelitko palstataukoa pitää?

Meille kyl tulee ikävä sun juttujas jos lopetat :/ :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
hyvä, että ollaan jostakin samaa mieltä :p

Voitaisko olla samaa mieltä siitäkin että onneksi on jo perjantai :D
Joo vaikka mulle jokainen päivä täällä kotona on samanlainen...ikuinen arki tai sitten ikuiinen viikonloppu...miten sen nyt ottaa :D

Toi on kyllä totta. Kotona ollessa oli mullakin samanmoiset mietteet. Paitsi että en ole kyllä paljoa ehtinyt oleen noiden muksujen kanssa kotona kun ovat kaikki syntyneet Espanjassa ja sikäläisen tavan mukaan kotona ollaan vain siihen asti kun vauva täyttää 6kk.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
hyvä, että ollaan jostakin samaa mieltä :p

Voitaisko olla samaa mieltä siitäkin että onneksi on jo perjantai :D
toki toki :D mä näin perjantain kunniaksi olen suunnitellut palstailun lopettamista...
kuis nyt noin :eek: Meinaatko ihan kokonaan lopettaa vai aattelitko palstataukoa pitää?

Meille kyl tulee ikävä sun juttujas jos lopetat :/ :(
Ja sitäpaitsi, sun pitää tulla linkittää tänne niitä sun käsitöitä. Nih :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
hyvä, että ollaan jostakin samaa mieltä :p

Voitaisko olla samaa mieltä siitäkin että onneksi on jo perjantai :D
Joo vaikka mulle jokainen päivä täällä kotona on samanlainen...ikuinen arki tai sitten ikuiinen viikonloppu...miten sen nyt ottaa :D

Toi on kyllä totta. Kotona ollessa oli mullakin samanmoiset mietteet. Paitsi että en ole kyllä paljoa ehtinyt oleen noiden muksujen kanssa kotona kun ovat kaikki syntyneet Espanjassa ja sikäläisen tavan mukaan kotona ollaan vain siihen asti kun vauva täyttää 6kk.
No huh huh! Mää en raaskii edes 2 vuotiasta vielä hoitoon laittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
hyvä, että ollaan jostakin samaa mieltä :p

Voitaisko olla samaa mieltä siitäkin että onneksi on jo perjantai :D
Joo vaikka mulle jokainen päivä täällä kotona on samanlainen...ikuinen arki tai sitten ikuiinen viikonloppu...miten sen nyt ottaa :D

Toi on kyllä totta. Kotona ollessa oli mullakin samanmoiset mietteet. Paitsi että en ole kyllä paljoa ehtinyt oleen noiden muksujen kanssa kotona kun ovat kaikki syntyneet Espanjassa ja sikäläisen tavan mukaan kotona ollaan vain siihen asti kun vauva täyttää 6kk.
No huh huh! Mää en raaskii edes 2 vuotiasta vielä hoitoon laittaa.
Meillä nuo oli mun tädin luona hoidossa tuolla ku olin töissä tai yliopistolla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
hyvä, että ollaan jostakin samaa mieltä :p

Voitaisko olla samaa mieltä siitäkin että onneksi on jo perjantai :D
Joo vaikka mulle jokainen päivä täällä kotona on samanlainen...ikuinen arki tai sitten ikuiinen viikonloppu...miten sen nyt ottaa :D

Toi on kyllä totta. Kotona ollessa oli mullakin samanmoiset mietteet. Paitsi että en ole kyllä paljoa ehtinyt oleen noiden muksujen kanssa kotona kun ovat kaikki syntyneet Espanjassa ja sikäläisen tavan mukaan kotona ollaan vain siihen asti kun vauva täyttää 6kk.
No huh huh! Mää en raaskii edes 2 vuotiasta vielä hoitoon laittaa.
Meillä nuo oli mun tädin luona hoidossa tuolla ku olin töissä tai yliopistolla.
No joo se on kyl eriasia sitten jos voi lapset antaa hoitoon sukulaiselle... jos mulla olis sellainen mahdollisuus niin voisin harkita aikaisemminm töihin menoa ihan tosissani mutta päiväkotiin en antaisi alle 3v noita mut sitten se on vaan pakko kun hoitovapaamahdollisuudet loppuu/tai vaihtoehtoisesti rahat loppuu :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mitä viikonloppusuunnitelmia teillä on?
Me ollaan varmaan vaan kotona ja löllötellään. Muksut saa toipua taudeistaan ja itse lepuuttelen tuota koipea. Ärsyttää ku se on ihan lötkö tuosta nilkasta. Meinaa kokoajan taittaa koiven uudelleen kävellessä. :kieh:
Sitten täytyykin tarkkaan harkita joka askelta...tiedän tuon kun itse teloin kanssa nivelsiteeni ym nilkassa kun kuopusta odotin eikä jalka kestänyt astumista ollenkaan ja pari päivää ihan vaan konttasin kun kepeillä oli jotenkin vaikea kulkea ja esikoinen pelkäsi niitä. Mut kyl se siitä ajan kanssa vahvistui mut korkokenkkiä en sen jälkeen oo jalkaan laittanut että ihana tavallisilla tallukkailla vaan kävelen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mitä viikonloppusuunnitelmia teillä on?
Me ollaan varmaan vaan kotona ja löllötellään. Muksut saa toipua taudeistaan ja itse lepuuttelen tuota koipea. Ärsyttää ku se on ihan lötkö tuosta nilkasta. Meinaa kokoajan taittaa koiven uudelleen kävellessä. :kieh:
Sitten täytyykin tarkkaan harkita joka askelta...tiedän tuon kun itse telon kanssa nivelsiteeni ym nilkassa kun kuopusta odotin eikä jalka kestänyt astumista ollenkaan ja pari päivää ihan vaan konttasin kun kepeillä oli jotenkin vaikea kulkea ja esikoinen pelkäsi niitä. Mut kyl se siitä ajan kanssa vahvistui mut korkokenkkiä en sen jälkeen oo jalkaan laittanut että ihana tavallisilla tallukkailla vaan kävelen.

Kunhan saisi noi tukilihakset treenattua kuntoon niin helpottais sekin. Aikaahan se tietty vie. Onneksi mä en ole ikinä tykänny korkokengistä niin ei tule ongelmia niiden käytöstä. :D
 
Tuli päivähoidosta mieleen ku mein nuorimmainen on valittanut että häntä haukutaan tuolla hoidossa ja eilen selvittelin sitä tilannetta. Olipa vaan aikasta vähättelevä asenne hoitajalla. :eek: Ovat riimitelleet kuulemma kaikkien lasten nimistä väännöksiä, esim. Maija -> Kaija jne. ja tuon nuorimmaisen kohdalla riimittelystä aiheutuikin haukkumistilanteita. Muut lapset lällättelivät siis tuota.

Tää hoitaja vaan tokaisi että heillä on kaikista tehty nämä riimit eikä hän ole ottanut tuota noin vakavasti. :eek:

Ihme vähättelyä. Jos lapsi kerran kokee tuon kiusaamiseksi niin miksi tuollainen asenne hoitajalla? |O :kieh: :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tuli päivähoidosta mieleen ku mein nuorimmainen on valittanut että häntä haukutaan tuolla hoidossa ja eilen selvittelin sitä tilannetta. Olipa vaan aikasta vähättelevä asenne hoitajalla. :eek: Ovat riimitelleet kuulemma kaikkien lasten nimistä väännöksiä, esim. Maija -> Kaija jne. ja tuon nuorimmaisen kohdalla riimittelystä aiheutuikin haukkumistilanteita. Muut lapset lällättelivät siis tuota.

Tää hoitaja vaan tokaisi että heillä on kaikista tehty nämä riimit eikä hän ole ottanut tuota noin vakavasti. :eek:

Ihme vähättelyä. Jos lapsi kerran kokee tuon kiusaamiseksi niin miksi tuollainen asenne hoitajalla? |O :kieh: :/
Niimpä! Mulla itselläni on omia ikäviä kokemuksia päiväkodista. kun silloin vuonna x itse olin päiväkodissa niin siellä kaikkien piti nukkua päikkäreitä tiettyyn aikaan ja tietyn ajan. minä taasen en nukkunut ollenkaan päikkäreitä ja sain kauheaa kohtelua tädeiltä. muistan sen kuin eilisen päivän miten mut eristettiin keskelle lattiaa sermeillä kun toiset nukkuivat huoneen reinoilla kerrossängyissä. hoitajat peittelivät kaikki muut nätisti mut mulle heitettiin huopa pään päälle ja tuhistiin jotain epämääräistä hampaat irvessa. Voi olla että liikuskelin huoneessa kun tädit joivat kaffetta muualla mut muistaakseni en yrittänyt herätellä muita. Muistan itkeskelleeni siellä sermien suojassa joka päivä ne pari tuntia. Sain toisen luokan kohtelua osakseni. joskus muistan teeskennelleeni nukkuvaa koko tuon pari tuntia (pienelle aika pitkä aika olla liikkumatta silmät kiinni) silloin sain kovat kehut. :'( . Mut tiedän et esikoisellani ainakin olis sama ongelma koska hän ei 2v jälkeen oo nukkunut päikkäreitä. nykyään kai jo on omat ryhmät sellaisille jotka ei nuku päikkäreitä... niiin oon kuullut. Kauheaa kun kaikkien tarttis olla samanlaisia, samasta muotista veistettyjä.
 

Yhteistyössä