nii onkin, ja ne jotka väittää vastaan on väärässä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tää on kaikkein paras ketju
nii onkin, ja ne jotka väittää vastaan on väärässä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tää on kaikkein paras ketju
Huomasin.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ois sitteki pitäny jättää avaamatta tää ketju.. :|
Soon myöhäistä ny :kieh:
uuuuuuu.....pidä hauskaa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Huomasin.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ois sitteki pitäny jättää avaamatta tää ketju.. :|
Noh, ei se mitää, mä tästä kohta lähen baariin..
Mutta miksi?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ihan tosissani harkitsen....mä oon vähän tämmönen...meen ja tuun ja silleen.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No tulithan sää onneksi takasin.. me oltiin jo huolissaan mitä ne jutut palstailun lopettamisesta oikein oli??????????????? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ehtoota :wave:
Mä yritän.. Sen verran mitä se nyt tossa lähibaarissa on mahdollista.. Näkeepähän taas et toimiiks mun idioottimagneetti edelleenAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:uuuuuuu.....pidä hauskaa :wave:
kui sää jaksatAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Huomasin.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ois sitteki pitäny jättää avaamatta tää ketju.. :|
Kah niimpäs onkin!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:karvanen hyllyvä pyllyAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
hyllyvä pylly sentään
sun tarttis säätää sitä magneettia kerään kaikki komistuksetAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä yritän.. Sen verran mitä se nyt tossa lähibaarissa on mahdollista.. Näkeepähän taas et toimiiks mun idioottimagneetti edelleenAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:uuuuuuu.....pidä hauskaa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Täs olis katu-uskottava sheivaussetti karvasemmallekin persaukselle
:kieh:
mulla on vähän sellaista yksinpuhelijan vikaa....mut sitten kun sitä jatkuu pitkään niin alkaa tylsistyttää....vaikka mä tykkään ittestäni niin en mä oikeesti ole itselleni parasta seuraaAlkuperäinen kirjoittaja erka:Mutta miksi?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ihan tosissani harkitsen....mä oon vähän tämmönen...meen ja tuun ja silleen.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No tulithan sää onneksi takasin.. me oltiin jo huolissaan mitä ne jutut palstailun lopettamisesta oikein oli??????????????? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ehtoota :wave:
Sellastaki joskus harvoin sattuu.. Mut kyl ne noita nuijia on yleensä. Saapahan ainaki hyvät naurutAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sun tarttis säätää sitä magneettia kerään kaikki komistukset
niin justiinsaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sun tarttis säätää sitä magneettia kerään kaikki komistuksetAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä yritän.. Sen verran mitä se nyt tossa lähibaarissa on mahdollista.. Näkeepähän taas et toimiiks mun idioottimagneetti edelleenAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:uuuuuuu.....pidä hauskaa :wave:
Tosi kuin vesi!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tää on kaikkein paras ketju
Hauskaa baari-íltaa!Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Huomasin.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ois sitteki pitäny jättää avaamatta tää ketju.. :|
Alkuperäinen kirjoittaja kukis:konetta tulin laittaan kiinni ja sanomaa hyvät yöt ku tääl näköjää olkii porukkaa eli hyvää yötä ja nähhää.
Mut tässä ketjussa sää et oo koskaan yksin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mulla on vähän sellaista yksinpuhelijan vikaa....mut sitten kun sitä jatkuu pitkään niin alkaa tylsistyttää....vaikka mä tykkään ittestäni niin en mä oikeesti ole itselleni parasta seuraaAlkuperäinen kirjoittaja erka:Mutta miksi?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ihan tosissani harkitsen....mä oon vähän tämmönen...meen ja tuun ja silleen.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No tulithan sää onneksi takasin.. me oltiin jo huolissaan mitä ne jutut palstailun lopettamisesta oikein oli??????????????? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ehtoota :wave:
totta, tääl onkin ihqua porukkaaAlkuperäinen kirjoittaja erka:Mut tässä ketjussa sää et oo koskaan yksin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mulla on vähän sellaista yksinpuhelijan vikaa....mut sitten kun sitä jatkuu pitkään niin alkaa tylsistyttää....vaikka mä tykkään ittestäni niin en mä oikeesti ole itselleni parasta seuraaAlkuperäinen kirjoittaja erka:Mutta miksi?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ihan tosissani harkitsen....mä oon vähän tämmönen...meen ja tuun ja silleen.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No tulithan sää onneksi takasin.. me oltiin jo huolissaan mitä ne jutut palstailun lopettamisesta oikein oli??????????????? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ehtoota :wave:
Eikä oleAlkuperäinen kirjoittaja erka:Kauheen näkönenAlkuperäinen kirjoittaja Arvaakuka:
Kitoos!Alkuperäinen kirjoittaja erka:Hauskaa baari-íltaa!