Se on tää suomen ilmasto sellanen, että se osaa aina ylättää....ikinä ei tiedä mikä odottaa kun jalan laittaa ulos...Alkuperäinen kirjoittaja erka:Meillä ruokailu käynnissä ja kohta mennään ulos. Äsken tuli räntää mut nyt paistaa taas aurinko.
Näin on.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Se on tää suomen ilmasto sellanen, että se osaa aina ylättää....ikinä ei tiedä mikä odottaa kun jalan laittaa ulos...Alkuperäinen kirjoittaja erka:Meillä ruokailu käynnissä ja kohta mennään ulos. Äsken tuli räntää mut nyt paistaa taas aurinko.
Noh, ketjuntappajien mainettahan tässä uljaasti kannetaanAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä oon tänään kunnostautunut ja tappanut moooonta ketjua :xmas:
No voihan kökköAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä tapoin oman ketjun, jälleen kerran :|
mä oon huono kirjottajaAlkuperäinen kirjoittaja erka:No voihan kökköAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä tapoin oman ketjun, jälleen kerran :|
No etkä ole :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä oon huono kirjottajaAlkuperäinen kirjoittaja erka:No voihan kökköAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä tapoin oman ketjun, jälleen kerran :|
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mutta nyt toivotan samantein hyvät yöt ja palaillaan!
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:hyvä, että ollaan jostakin samaa mieltä