mie täst ohi kuleksin ja aattelin tänne morot huuvella...vaik tääl ei ketää ookkaa. :wave:
tyttö tuumas et tyhmän näköiset pallohalitAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ka,kivinehä ol tääl.laitetaas tytölle isot halit. :hug: :hug: :hug:
mä oon super flunsassa....toivottavasti pikkuinen tervehtyy pianAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:paitsi minä :wave:
tytön kanssa kotona ku tuol on angiina.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä oon super flunsassa....toivottavasti pikkuinen tervehtyy pianAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:paitsi minä :wave:
oisko nää pallukat kivempii?toivottavast en rutista liian kovaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tyttö tuumas et tyhmän näköiset pallohalitAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ka,kivinehä ol tääl.laitetaas tytölle isot halit. :hug: :hug: :hug:
isot halit lähtee siullekki. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä oon super flunsassa....toivottavasti pikkuinen tervehtyy pianAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:paitsi minä :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oisko nää pallukat kivempii?toivottavast en rutista liian kovaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tyttö tuumas et tyhmän näköiset pallohalitAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ka,kivinehä ol tääl.laitetaas tytölle isot halit. :hug: :hug: :hug:
naurullaha on parantava voima eli tyttö on kohta iha terve. ja ei se vissii kovin vääräs oo et ollaa kahjoja tai ainaki sie...siehä vaa vejät miut ain mukaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oisko nää pallukat kivempii?toivottavast en rutista liian kovaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tyttö tuumas et tyhmän näköiset pallohalitAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ka,kivinehä ol tääl.laitetaas tytölle isot halit. :hug: :hug: :hug:
jos toi kuolee nauruun niin se on sun syytä
ja nyt se tokas et me ollaan ihan kahjoja
tääl on ollu täl viikol joka aamu pakkasta,kyl se talvi taitaa oikeesti tulla.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tääl oli aamulla pakkasta ja nyt on 3 astetta lämmintä, tai siis kylmää. :kieh: :kieh: :kieh:
Mä vastustan |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tääl on ollu täl viikol joka aamu pakkasta,kyl se talvi taitaa oikeesti tulla.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tääl oli aamulla pakkasta ja nyt on 3 astetta lämmintä, tai siis kylmää. :kieh: :kieh: :kieh:
:/ Kuin nyt noinAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:meillä on sisällä pakkasta :|
nii et tunnelma on sit melkosen jäätävä........Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:meillä on sisällä pakkasta :|
nii miekii,vaiks ei siit mitää hyötyy ookkaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä vastustan |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tääl on ollu täl viikol joka aamu pakkasta,kyl se talvi taitaa oikeesti tulla.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tääl oli aamulla pakkasta ja nyt on 3 astetta lämmintä, tai siis kylmää. :kieh: :kieh: :kieh:
varmaan kuiteski aika nopeesti paranee tuostakin. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie luulin tos yks ilta et meijen poika o oikeesti tulos kipeeks.se oli serkullaa ja olvat siel siivonneet sen serkun huoneen iha ilman käskemistä.sitte se tuli kotii ja tokas et pitäsköhä siivota oma huone ja se imuroikii sen...mie olin iha hoomoilasena et mikä siuta vaivaa. kehuin kyl kovasti ja toivoin että se sais useemmiki näitä omituisia kohtauksia.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:nyt tuli totaalinen reps
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1531084
Pitäisköhän ton Ewin laittaa toi askarteluohje niksipirkkaan