Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Mä kävin Ikeassa pyörähtämässä kun piti ostaa työtuoli kotiin. Vaan se on pyllystä kun piti ostaa erikseen tähän tuoliin kovalle lattialle sopivat pyörät. Miksi niitä ei saa automaattisesti valita silleen että sisältyisi hintaan. Nyt sitten on tuolin mukana tulleet pehmeän lattian pyörylät ihan turhia. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
minen tykkää kahvista :x
En kanssa juo kahvia nykyään! mutta noin 5 vuotta sitten olin vielä kayhee kahvisieppo ja aamusin piti juoda kolme kuppia kaffetta jotta silmät aukes tai muuten särki päätä koko päivän eikä heränny kunnolla ollenkaan. kolme kokonaista päivää kesti kauheet vierotusoireet kun lopetin kahvin juonnin mutta sen jälkeen en oo sitä enää juurikaan kaivannut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä kävin Ikeassa pyörähtämässä kun piti ostaa työtuoli kotiin. Vaan se on pyllystä kun piti ostaa erikseen tähän tuoliin kovalle lattialle sopivat pyörät. Miksi niitä ei saa automaattisesti valita silleen että sisältyisi hintaan. Nyt sitten on tuolin mukana tulleet pehmeän lattian pyörylät ihan turhia. :kieh:
Jaa onko niitä pyöriäkin erilaisia!!!? :whistle: En oo tiennytkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä kävin Ikeassa pyörähtämässä kun piti ostaa työtuoli kotiin. Vaan se on pyllystä kun piti ostaa erikseen tähän tuoliin kovalle lattialle sopivat pyörät. Miksi niitä ei saa automaattisesti valita silleen että sisältyisi hintaan. Nyt sitten on tuolin mukana tulleet pehmeän lattian pyörylät ihan turhia. :kieh:
Jaa onko niitä puöriäkin erilaisa!!!? :whistle: En oo tiennytkään.
En mäkään tienny ennenku Ikeaan menin :LOL:

Kuis sun shoppailut sujui :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Munkin tarttis käydä Ikeassa, mutta siellä menee aikaa ja rahat, niin olen iloisesti siirtänyt sinne menoa.
Mää oon varmaan kummajainen mut en oo koskaan ollut Ikeassa :D . No syynä on varmaan tuo välimatka mut tänne Tampereen suuntaan on mkai pian tulossa Ikea (ellei jo ole) joten varmaan sielläkin joskus tulee käytyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Munkin tarttis käydä Ikeassa, mutta siellä menee aikaa ja rahat, niin olen iloisesti siirtänyt sinne menoa.
Mää oon varmaan kummajainen mut en oo koskaan ollut Ikeassa :D . No syynä on varmaan tuo välimatka mut tänne Tampereen suuntaan on mkai pian tulossa Ikea (ellei jo ole) joten varmaan sielläkin joskus tulee käytyä.

meil on Espoon Ikeaan jotain vajaat 5 kilsaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä kävin Ikeassa pyörähtämässä kun piti ostaa työtuoli kotiin. Vaan se on pyllystä kun piti ostaa erikseen tähän tuoliin kovalle lattialle sopivat pyörät. Miksi niitä ei saa automaattisesti valita silleen että sisältyisi hintaan. Nyt sitten on tuolin mukana tulleet pehmeän lattian pyörylät ihan turhia. :kieh:
Jaa onko niitä puöriäkin erilaisa!!!? :whistle: En oo tiennytkään.
En mäkään tienny ennenku Ikeaan menin :LOL:

Kuis sun shoppailut sujui :D
No joo ihan vaan S-kaupassa ostin viikon ruuat :D . Sellainen on mun shoppailureissu yleensä ja siihenkin uppoo aikaa vaikka kuinka paljon kun matkaakin on 15 km suunta. Ja ruokakauppaan ne mun pennosetkin pääasiassa menee. Mutta oli virkkistävää vähän käydä jossain yksinään :D
 
Meil kuopus nukkuu ja tarttis mennä herättämään se että tulis illallaki uni ajoissa. esikoinen on mamman kans ulkoilemassa ja minä yritän ahtaa hirvenlihaa pakkasesta kylmälaukkuun et mamma vois viedä pois...ihan sama minne mut meidän pakkaseen ei mahdu ja pakastin olis tarvinnu sulattaa viime talvena mut ei me sulatettu ja niinpä se hälyttää pari kertaa vuorokaudessa (yleensä yöllä :kieh: ) kovaan ääneen. Kohta alkaa tulvimaan lisää lihaa metsältä kun hirvestys täällä alkaa. Jos asuisitte lähempänä niin täältä sais ilmatteeksi valtavat määrät hirven lihaa eri muodoissaan :D jos riistaruoka maistuu :D
 

Yhteistyössä