Juu ja vähän se on kyl liian "siloteltu" tyyppi mun makuun. Vähän karskimpi sais olla mut ei ollu valinnan varaa tuolla valikossaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ois ny tuo polliisi ottanu kaikki pois, ni oisin saanut tähänkin päivään piristystä
Juu tääl pyörii ny BIG BAD GIRLS (toi BIG sopii muhun eikä justjuuhun...tosta BAD-puolesta en tiäAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:jaaha, mun pitääkin laittaa taas simmut kiinni.....
mä niistä isoista tiedä mutta pewoja oletteAlkuperäinen kirjoittaja erka:Juu tääl pyörii ny BIG BAD GIRLS (toi BIG sopii muhun eikä justjuuhun...tosta BAD-pulesta en tiäAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:jaaha, mun pitääkin laittaa taas simmut kiinni.....
mitäs sulle nyt keksis....tuu meille tekee hommiaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä haluun nyt jotain piristystä päivään. Keksikää mulle jotain ny..
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä niistä isoista tiedä mutta pewoja oletteAlkuperäinen kirjoittaja erka:Juu tääl pyörii ny BIG BAD GIRLS (toi BIG sopii muhun eikä justjuuhun...tosta BAD-pulesta en tiäAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:jaaha, mun pitääkin laittaa taas simmut kiinni.....
Mä halusin PIRISTYSTÄ vai mitä "hommia" sä tarkotit?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mitäs sulle nyt keksis....tuu meille tekee hommiaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä haluun nyt jotain piristystä päivään. Keksikää mulle jotain ny..
kyllä mä jotain keksi aina mene vaikka kommentoimaan mun blogia...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä halusin PIRISTYSTÄ vai mitä "hommia" sä tarkotit?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mitäs sulle nyt keksis....tuu meille tekee hommiaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä haluun nyt jotain piristystä päivään. Keksikää mulle jotain ny..
Muhun sopii kyllä toi kokonaan toi lause!! :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Juu tääl pyörii ny BIG BAD GIRLS (toi BIG sopii muhun eikä justjuuhun...tosta BAD-puolesta en tiäAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:jaaha, mun pitääkin laittaa taas simmut kiinni.....
Kerro kerroAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:kyllä mä jotain keksi ainaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä halusin PIRISTYSTÄ vai mitä "hommia" sä tarkotit?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mitäs sulle nyt keksis....tuu meille tekee hommiaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä haluun nyt jotain piristystä päivään. Keksikää mulle jotain ny..
mene vaikka kommentoimaan mun blogia....olipas ihan tyhmä juttuAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kerro kerro
mä yritin löytää sitä kuvaa miten mun aivot raksuttaa....tuolleen ne....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tä ei oo lainkaan pahaAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:
kannattaa varoa ettei oma vauveli ole alienAlkuperäinen kirjoittaja erka:Apua!!Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Sinäpä räjäytit koko pankin Tohon mul ei oo enää mitään sanottavaa...en pysty laittaa paremmaks mistä toi kuva löyty...lisääAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tä ei oo lainkaan pahaAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä yritin löytää sitä kuvaa miten mun aivot raksuttaa....tuolleen ne....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tä ei oo lainkaan pahaAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:kannattaa varoa ettei oma vauveli ole alienAlkuperäinen kirjoittaja erka:Apua!!Alkuperäinen kirjoittaja Boogy: