Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
tonne aloitukseen pitää laittaa, että sisältää K18 matskua...
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
tonne aloitukseen pitää laittaa, että sisältää K18 matskua...
Kiitos osoitteestaAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:Noi on täältä....ihan kipeitä juttuja
http://www.gif-star.de/
ehkei se banaani olis pahitteeksAlkuperäinen kirjoittaja erka:Kuvat alkaa olla sitä luokkaa et koht meijät bannataan vai mistä syistä sitä bannia sitten saa
jos se juoksi pakoon???Alkuperäinen kirjoittaja erka:Joko justjuu sai piristystä päivään?
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ehkei se banaani olis pahitteeksAlkuperäinen kirjoittaja erka:Kuvat alkaa olla sitä luokkaa et koht meijät bannataan vai mistä syistä sitä bannia sitten saa
en oo kuullukkaan tollasta sanaa...rullatissiAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:hei mä löysin itteni....mä oon rullatissi
se on semmonen kun voi rullata tissit liiveihin niin ne näyttää vielä upeelle...sit kun liivit ottaa pois niin ne valahtaa....just tolleenAlkuperäinen kirjoittaja erka:en oo kuullukkaan tollasta sanaa...rullatissiAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:hei mä löysin itteni....mä oon rullatissi
Hei oon kohtalotoveri... mullakin sitten on rullatissit .Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:se on semmonen kun voi rullata tissit liiveihin niin ne näyttää vielä upeelle...sit kun liivit ottaa pois niin ne valahtaa....just tolleenAlkuperäinen kirjoittaja erka:en oo kuullukkaan tollasta sanaa...rullatissiAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:hei mä löysin itteni....mä oon rullatissi
Hauska!Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mun pojasta jää tämmöset jäljet lattiaan...
nami nami nam! Ohi mennen tulin kurkkaan ja taas meen ku täytyy nää iltatoimet taas saada tehtyä eka!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mulla olis tällaista