ei mulla ole ku märkä pururata jota pitkin puolikkaat aivosolut juoksee....on niin liukasta ettei ne pääse eteenpäin....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:boogyllä taitaa olla jotain mielessään
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ei mulla ole ku märkä pururata jota pitkin puolikkaat aivosolut juoksee....on niin liukasta ettei ne pääse eteenpäin....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:boogyllä taitaa olla jotain mielessään
Mitä kärtsäriä? Ookko tehny ite?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Jääkaapissa olis kaks kääretorttua ja ne on MAHTAVAN hhyviä mut en aio koskee niihin...en en en..enhän!?! Oon nyt joitakin päiviä herkutellut vähemmän ja toivon et se näkyis vaa'allakin joskus :headwall:
:'(Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ei mulla ole ku märkä pururata jota pitkin puolikkaat aivosolut juoksee....on niin liukasta ettei ne pääse eteenpäin....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:boogyllä taitaa olla jotain mielessään
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ei mulla ole ku märkä pururata jota pitkin puolikkaat aivosolut juoksee....on niin liukasta ettei ne pääse eteenpäin....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:boogyllä taitaa olla jotain mielessään
Noh, mikä surettaa? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy::'(Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ei mulla ole ku märkä pururata jota pitkin puolikkaat aivosolut juoksee....on niin liukasta ettei ne pääse eteenpäin....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:boogyllä taitaa olla jotain mielessään
nokun mua ei oteta vakavasti....mulla on tämmöinen todellinen aivo-onkelma ja vaan naureskellaan....Alkuperäinen kirjoittaja erka:Noh, mikä surettaa? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy::'(Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ei mulla ole ku märkä pururata jota pitkin puolikkaat aivosolut juoksee....on niin liukasta ettei ne pääse eteenpäin....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:boogyllä taitaa olla jotain mielessään
En mää ite mitään hyvää osaa tehdä! Ne on ihan kaupasta mutta ovat Boströmin metsämarjakääristä ja toinen kuningatarkääristä. Ostin niitä meidän tytölle kun ovat laktoosittomia ja esikoinen on tuollainen riuku...mut samalla yleensä niitä uppoo mun kitusiin.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mitä kärtsäriä? Ookko tehny ite?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Jääkaapissa olis kaks kääretorttua ja ne on MAHTAVAN hhyviä mut en aio koskee niihin...en en en..enhän!?! Oon nyt joitakin päiviä herkutellut vähemmän ja toivon et se näkyis vaa'allakin joskus :headwall:
:hug: :hug: ei naureta enää :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:nokun mua ei oteta vakavasti....mulla on tämmöinen todellinen aivo-onkelma ja vaan naureskellaan....
kuulostaa hyvälleAlkuperäinen kirjoittaja erka:En mää ite mitään hyvää osaa tehdä! Ne on ihan kaupasta mutta ovat Boströmin metsämarjakääristä ja toinen kuningatarkääristä. Ostin niitä meidän tytölle kun ovat laktoosittomia ja esikoinen on tuollainen riuku...mut samalla yleensä niitä uppoo mun kitusiin.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mitä kärtsäriä? Ookko tehny ite?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Jääkaapissa olis kaks kääretorttua ja ne on MAHTAVAN hhyviä mut en aio koskee niihin...en en en..enhän!?! Oon nyt joitakin päiviä herkutellut vähemmän ja toivon et se näkyis vaa'allakin joskus :headwall:
mä oon ihan heikkona sellaiseen unelmatorttuun kun voi ostaa täällä Turun torilta....iiiiiisssssoooooo torttu ja syön sen vaikka yksin, nam namAlkuperäinen kirjoittaja erka:En mää ite mitään hyvää osaa tehdä! Ne on ihan kaupasta mutta ovat Boströmin metsämarjakääristä ja toinen kuningatarkääristä. Ostin niitä meidän tytölle kun ovat laktoosittomia ja esikoinen on tuollainen riuku...mut samalla yleensä niitä uppoo mun kitusiin.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mitä kärtsäriä? Ookko tehny ite?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Jääkaapissa olis kaks kääretorttua ja ne on MAHTAVAN hhyviä mut en aio koskee niihin...en en en..enhän!?! Oon nyt joitakin päiviä herkutellut vähemmän ja toivon et se näkyis vaa'allakin joskus :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::hug: :hug: ei naureta enää :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:nokun mua ei oteta vakavasti....mulla on tämmöinen todellinen aivo-onkelma ja vaan naureskellaan....
Sää oot kyl velmu :xmas: B)Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::hug: :hug: ei naureta enää :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:nokun mua ei oteta vakavasti....mulla on tämmöinen todellinen aivo-onkelma ja vaan naureskellaan....
Voi en tiennyt... anteeksi! Enkä minä pahalla naureskellut! :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:nokun mua ei oteta vakavasti....mulla on tämmöinen todellinen aivo-onkelma ja vaan naureskellaan....Alkuperäinen kirjoittaja erka:Noh, mikä surettaa? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy::'(Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ei mulla ole ku märkä pururata jota pitkin puolikkaat aivosolut juoksee....on niin liukasta ettei ne pääse eteenpäin....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:boogyllä taitaa olla jotain mielessään
No niinpä!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Sää oot kyl velmu :xmas: B)Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::hug: :hug: ei naureta enää :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:nokun mua ei oteta vakavasti....mulla on tämmöinen todellinen aivo-onkelma ja vaan naureskellaan....
osta mekkoAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mul ois marimekon lahjakorttia 50 egee menossa uhan just vanhaksi. Mitähän sitä kävis ostamassa?
Mikä mekko?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:osta mekkoAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mul ois marimekon lahjakorttia 50 egee menossa uhan just vanhaksi. Mitähän sitä kävis ostamassa?
no ehän oleAlkuperäinen kirjoittaja justjuu::xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja erka:No niinpä!