Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

No nyt vasta palasin tänne koneen ääreen. Isäntä sitten otti ja palasi kotiin tossa ennen yhdeksää sieltä metsästä joten piti sulkea kone ettei tuu sanomista :D . Mut tulin nyt vielä kurkkaamaan kun kaikki muut meillä nukkuu :D .
 
Boogy
No niin...kuulumisia :D kotiin tultiin lauantaina. Poika saa nyt lääkettä refluksiin ja syö nyt hyvin. Paino nousee tasaisesti, maitokin vaihdettiin takaisin tavalliseen. Iloinen ja puuhakas poika nyt :D Äiti on super väsynyt, nukkuisis vain....sairaala ei ole kenenkään paikka....
Mutta hyvin voidaan ja tänään ajattelin ommella itselleni laukun vanhasta pöytäliinasta.
Niin ja löysin kadoksissa olleet kankaat :D
 
ONko tuo refluksi siis suolistossa? Meidän tytöllä oli 4kk vanhana epäilys munuaisten refluksista mut kaikkien tutkimusten jälkeen ei sellaista ollutkaan ja saatiin terveen paperit lopulta. Miten se refluksi ilmenee? Paraneeko se iän myötä?

Hyvä että voitte jo hyvin :hug: :heart: :hug:
 
justjuu luin tossa toista ketjua jossa sai laskea painoindeksin ja sulla on tosi pieni indeksi (osui silmään). Ei sun todellakaan tartte yhtään laihtua ja voit surutta syödä mitä vaan!!! Toista se on mulla kun olen lieväsi LIHAVA sen mittapuun mukaan :kieh: .LAskin et mun tarttis pudottaa kolme kiloo niin olisin NORMAALI. Ei se paljoo oo mut silti liikaa mulle :ashamed: . niin että kuule laiha olet...ettäs tiedät :LOL:
 
erka jaahans.Kuule, kyllä tätä runsasta vartta tarttis kiinteyttää ja paljon!!!!!!! Bmi ei tod kerro kaikkee. Et sillee, mutta nyt oon kipeenä ja kaikki liikkuminen pitää jättää taas hetkex pois, nyt on pakko syödä hyvin vähän ja terveellisesti... Helpommin sanottu kuin tehty. :headwall: :saint: :saint:
 
Mä oon ihan liian kiltti ihminen, siis aivan liian kiltti :kieh: :kieh: :kieh:
Sovittiin naapurin kanssa että heidän ekaluokkalainen saa tulla meille maanantai-aamuisin kun noilla alkaa koulu maanantaisin vasta 10:15. On siis samalla luokalla mun ekaluokkalaisen kanssa. Voipi olla että seuraavaa kertaa ei tule, tai saattahan tuo olla ettei lapsen äiti edes anna lapsensa tulla enää meille, mikä taas ei olisi mikään iso vahinko. :whistle: :kieh:

Vaan kun tuo lapsi on täysi riiviö. Ei omatkaan mitään kullannuppuja ole 24/7 mutta osaa ne sentäs kylässä käyttäytyä. Hetkeksi kun silmä vältti niin eiköstä tää naapurin lapsi tehnyt heti pahojaan ja kiusasi mun 5v ja 3v lapsia. Lisäksi ehti sotkea mein olohuoneen ja poikien huoneen aikast tehokkaasti. (Joo ei voi käydä edes veskissä jos tuo lapsi on meillä kylässä ).

Kävin hakeen tuon lapsen meille siivoamaan :kieh: :kieh: Lapsen äiti oli kyllä vähän sitä mieltä että eihän nyt meidän xxxxxxx tuollaista voi tehdä :eek: :/ :kieh:
 

Yhteistyössä