Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

kivis
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Murphyn laki on taas täyttä totta :/ :( :| :kieh:

Ensin niksautin tuon nilkan siis, ja nyt olis keskimmäisellä virusperäinen aivokalvontulehdus ja nuorin läks ukon kans lääkäriin (vahva possulentsuepäily). Tänään nous äkillinen korkea kuume ja lapsi valittaa että joka paikkaa särkee, tuohon kun lisätään viel se, että tuo kuuluu riskiryhmään niin kiirus tuli. Hengitys välillä hiukka hankalaa. Kaiken tän lisäksi ukko olis lähdössä huomnenna viikon työmatkalle |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

PERSE sanon minä |O |O |O |O :ashamed:
No huh huh APUA! Onpas tosiaan karmee juttu! Voisko se possulunssa olla mahdollinen...siis onko tuttavapiirissä ollut tai lähialueilla? Siis mistä päin taas olitkaan? Pääkaupunkiseudultako olit? No siellä päin varmaan sitä on eniten ehkä!?!
Mites tuo virusperäinen aivokalvontulehdus... siihenkö ei ole antibiootteja olemassa? onko lapsi nyt sairaalassa? Kunhan ei iske molemmat samaan aikaan :eek: . No mää olen tällänen pessimisti pelkääjä :ashamed: . Koittakaapa parannella itteänne kaikki! :hug: :hug: :heart: :hug: :hug:
Kotona tuo keskimmäinen on, kun vointi on sen verran hyvä. Ja ukko soitti tuosta nuorimmaisesta. Possulentsuepäily vaihtui angiina- ja korvatulehdus diagnoosiin. Sai antibiootit angiinaan. Täytyy vaan tarkkailla poikaa kuurin aikana kun on allerginen sellaisille antibiooteille, jotka aiheuttavat ristiallergiaoireita tälle nykyiselle antibiootille. Tuo on vain ainoa lääke joka tehoaa tuohon tautiin. Toivottavasti ei tule kierrettä että tarttis nielurisat leikata ja/tai korvat putkittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Murphyn laki on taas täyttä totta :/ :( :| :kieh:

Ensin niksautin tuon nilkan siis, ja nyt olis keskimmäisellä virusperäinen aivokalvontulehdus ja nuorin läks ukon kans lääkäriin (vahva possulentsuepäily). Tänään nous äkillinen korkea kuume ja lapsi valittaa että joka paikkaa särkee, tuohon kun lisätään viel se, että tuo kuuluu riskiryhmään niin kiirus tuli. Hengitys välillä hiukka hankalaa. Kaiken tän lisäksi ukko olis lähdössä huomnenna viikon työmatkalle |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

PERSE sanon minä |O |O |O |O :ashamed:
:hug: :hug: :hug: sä veit kyllä voiton sarjassa sairaudet :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Murphyn laki on taas täyttä totta :/ :( :| :kieh:

Ensin niksautin tuon nilkan siis, ja nyt olis keskimmäisellä virusperäinen aivokalvontulehdus ja nuorin läks ukon kans lääkäriin (vahva possulentsuepäily). Tänään nous äkillinen korkea kuume ja lapsi valittaa että joka paikkaa särkee, tuohon kun lisätään viel se, että tuo kuuluu riskiryhmään niin kiirus tuli. Hengitys välillä hiukka hankalaa. Kaiken tän lisäksi ukko olis lähdössä huomnenna viikon työmatkalle |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

PERSE sanon minä |O |O |O |O :ashamed:
:hug: :hug: :hug: sä veit kyllä voiton sarjassa sairaudet :hug:
Kiitti haleista. Vaan mä en halua voittoa tässä sarjassa. :kieh: :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mul on kaikki joululahjat yhtä vaille ostettu :xmas: :xmas: :xmas: :D
Mä en oo edes aloittanut :ashamed:
Mä olen joitain lahjoja ostanut kesän aleista vaan en kaikkia. Pakko aloittaa ajoissa että on varaa ostaa kolmelle omalle ja kolmelle kummilapselle lahjat. Ja kaikenlisäksi kolmella näistä kaikista lapsista on joulun alla vielä synttäritkin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Kiitti haleista. Vaan mä en halua voittoa tässä sarjassa. :kieh: :D
Ei kukaan varmaan halua.
Meilläkin kuopus koko ajan kipeenä. EI kivaa ollenkaan
:hug:

Haleja sinnekin :hug: :hug: :hug:
Tuntuu nää syksyt olevan aina tällaisia kun päästään kesälomien jälkeen kunnolla arkeen kiinni. Samalla alkaa kaikki tautikierteet leviämään päiväkodissa ja koulussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
moro! :D :wave:
PORO! :xmas: :wave: :wave:

en viittis jatkaa riimittelyä kun ei tuu mieleen kuin se H.lla alkava :ashamed: :LOL:
kivisel leikkaa...............eheheheheehh... :kieh:
No anna mennä
:xmas: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
moro! :D :wave:
PORO! :xmas: :wave: :wave:

en viittis jatkaa riimittelyä kun ei tuu mieleen kuin se H.lla alkava :ashamed: :LOL:
kivisel leikkaa...............eheheheheehh... :kieh:
tokkiinsa leikkaa ku saksetkin on terotettu, veitsistä puhumattakaan. :kieh: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
moro! :D :wave:
PORO! :xmas: :wave: :wave:

en viittis jatkaa riimittelyä kun ei tuu mieleen kuin se H.lla alkava :ashamed: :LOL:
kivisel leikkaa...............eheheheheehh... :kieh:
tokkiinsa leikkaa ku saksetkin on terotettu, veitsistä puhumattakaan. :kieh: :LOL:


 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
täytysköhä yrittää taas ottaa ittiää niskast kiinni ja lopettaa tää mässäily...siis huomenna. :D
toi on hyvä ohjenuora, siis toi huomenna. Sen kun toistaa joka päivä niin hyvin menee :whistle: :D :D :D
:LOL: :LOL: :LOL: no pakko sanoo tuollei ku miul o viel kaikkee herkkuja mitkä aattelin tänää ahtaa naamarii ja jos alotan nyt heti ni sit ne vaa huokuttelee tuol kaapis ja mistää ei tuu mitää.
 

Yhteistyössä