kauniita unia kuopukselle =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Nyt meen viemään tota kuopusta unille! Mutta palaillaan!
kauniita unia kuopukselle =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Nyt meen viemään tota kuopusta unille! Mutta palaillaan!
Mun tarttis kans opetella toi taito, siis että ostais joskus itsellekin jotain mutta yleensä se menee niin että vaikka kuin olisi menossa ostamaan itselle vaatetta niin palaa kaupoista muovipussit täynnä lastenvaatetta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Shoppailut shoppailtu ja vaatetta ostin ittelleni vaikka kuinka paljon. Kerrankin ittelleni, lapsille ei yhtään mitään!!!!
vähän myöhäistä ny, kopteri pörräsi pois jo tunti sittenAlkuperäinen kirjoittaja Keke:Jotain lie sattunut, mene katsomaan ja ota pari kuvaa todisteekjsi
Mä oon nyt opetellu tota taitoa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun tarttis kans opetella toi taito, siis että ostais joskus itsellekin jotain mutta yleensä se menee niin että vaikka kuin olisi menossa ostamaan itselle vaatetta niin palaa kaupoista muovipussit täynnä lastenvaatetta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Shoppailut shoppailtu ja vaatetta ostin ittelleni vaikka kuinka paljon. Kerrankin ittelleni, lapsille ei yhtään mitään!!!!
Mun täytyy odottaa et meen töihin ennen kun voin harjoittaa tuota. nyt täytyy pitää kukkaron nyörit tiukalla.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä oon nyt opetellu tota taitoa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun tarttis kans opetella toi taito, siis että ostais joskus itsellekin jotain mutta yleensä se menee niin että vaikka kuin olisi menossa ostamaan itselle vaatetta niin palaa kaupoista muovipussit täynnä lastenvaatetta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Shoppailut shoppailtu ja vaatetta ostin ittelleni vaikka kuinka paljon. Kerrankin ittelleni, lapsille ei yhtään mitään!!!!
Kauniita unia! Joo ärrrrsyttää kun ei pääse kirjautumaan!!Alkuperäinen kirjoittaja kivis:tää palsta jumii sen verran paljon että tulin vaan toivottaan hyvät yöt
:wave:
No huh huh APUA! Onpas tosiaan karmee juttu! Voisko se possulunssa olla mahdollinen...siis onko tuttavapiirissä ollut tai lähialueilla? Siis mistä päin taas olitkaan? Pääkaupunkiseudultako olit? No siellä päin varmaan sitä on eniten ehkä!?!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Murphyn laki on taas täyttä totta :/ :| :kieh:
Ensin niksautin tuon nilkan siis, ja nyt olis keskimmäisellä virusperäinen aivokalvontulehdus ja nuorin läks ukon kans lääkäriin (vahva possulentsuepäily). Tänään nous äkillinen korkea kuume ja lapsi valittaa että joka paikkaa särkee, tuohon kun lisätään viel se, että tuo kuuluu riskiryhmään niin kiirus tuli. Hengitys välillä hiukka hankalaa. Kaiken tän lisäksi ukko olis lähdössä huomnenna viikon työmatkalle |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
PERSE sanon minä |O |O |O |O :ashamed: