Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Huh huh nyt on yläkerran vaatehuoneen savupiipun taus käyty läpi. :attn: Oon tunkenu sinnekin vaatteita :D pahvilaatikoissa. Löyty ne villahaalarit sitte viimisestä laatikosta :attn: :attn: :headwall: Kaikki laatikot oli vielä teipattu moneen kertaan ilmastointiteipillä kiinni ettei revähdä auki :LOL:Mikä homma! mut nyt se on tehty... talvi saa tulla :D
 
Mä jo meinasin että mein kiuas räjähtää ku alkoi kuulua saunomisen jälkeen, ku olin suihkussa, ihan kauheaa rätinää. Vaan eipä ollut kiukaassa vikaa kun se rätinä ja mekkala kuului medihelin kopterista mikä laskeutui läheisen koulun pihalle. Tyttö katsoi huoneensa ikkunasta että meni kopteri tosi läheltä mein taloa. Mitähän lie tapahtunut :/ :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Shoppailut shoppailtu ja vaatetta ostin ittelleni vaikka kuinka paljon. Kerrankin ittelleni, lapsille ei yhtään mitään!!!! :D :D
Mun tarttis kans opetella toi taito, siis että ostais joskus itsellekin jotain mutta yleensä se menee niin että vaikka kuin olisi menossa ostamaan itselle vaatetta niin palaa kaupoista muovipussit täynnä lastenvaatetta. :kieh: :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Shoppailut shoppailtu ja vaatetta ostin ittelleni vaikka kuinka paljon. Kerrankin ittelleni, lapsille ei yhtään mitään!!!! :D :D
Mun tarttis kans opetella toi taito, siis että ostais joskus itsellekin jotain mutta yleensä se menee niin että vaikka kuin olisi menossa ostamaan itselle vaatetta niin palaa kaupoista muovipussit täynnä lastenvaatetta. :kieh: :D
Mä oon nyt opetellu tota taitoa.
 
erka
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Shoppailut shoppailtu ja vaatetta ostin ittelleni vaikka kuinka paljon. Kerrankin ittelleni, lapsille ei yhtään mitään!!!! :D :D
Mun tarttis kans opetella toi taito, siis että ostais joskus itsellekin jotain mutta yleensä se menee niin että vaikka kuin olisi menossa ostamaan itselle vaatetta niin palaa kaupoista muovipussit täynnä lastenvaatetta. :kieh: :D
Mä oon nyt opetellu tota taitoa.
Mun täytyy odottaa et meen töihin ennen kun voin harjoittaa tuota. nyt täytyy pitää kukkaron nyörit tiukalla.
 
Huomenta huomenta! Pyykkiä pestessä aika kuluu...vähemmän rattoisasti. Kohta syödään ja sitten kuopus päikkäreille ja toivottavasti saa ittekin oikasta ees pikkusen vaik esikoinen on kyl varmaan eri mieltä. Luin just 40-vuotiaiden kuumeilijoiden juttuja tuolla ihan miele kiinnosta vaik ittellä tosiaa ylihuomenna tulee 36 mittariin :headwall: . Aattelin mielessäni et tuollako määkin sitten kohta kirjoittelen vauvakuumeeni horinoita. Vanheneminen ei oo kivaaa! Tajusin et mun aikani lapsenteossa alkaa käydä vähiin :kieh: :eek: :eek: :eek: :eek:
 
Murphyn laki on taas täyttä totta :/ :( :| :kieh:

Ensin niksautin tuon nilkan siis, ja nyt olis keskimmäisellä virusperäinen aivokalvontulehdus ja nuorin läks ukon kans lääkäriin (vahva possulentsuepäily). Tänään nous äkillinen korkea kuume ja lapsi valittaa että joka paikkaa särkee, tuohon kun lisätään viel se, että tuo kuuluu riskiryhmään niin kiirus tuli. Hengitys välillä hiukka hankalaa. Kaiken tän lisäksi ukko olis lähdössä huomnenna viikon työmatkalle |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

PERSE sanon minä |O |O |O |O :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Murphyn laki on taas täyttä totta :/ :( :| :kieh:

Ensin niksautin tuon nilkan siis, ja nyt olis keskimmäisellä virusperäinen aivokalvontulehdus ja nuorin läks ukon kans lääkäriin (vahva possulentsuepäily). Tänään nous äkillinen korkea kuume ja lapsi valittaa että joka paikkaa särkee, tuohon kun lisätään viel se, että tuo kuuluu riskiryhmään niin kiirus tuli. Hengitys välillä hiukka hankalaa. Kaiken tän lisäksi ukko olis lähdössä huomnenna viikon työmatkalle |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

PERSE sanon minä |O |O |O |O :ashamed:
No huh huh APUA! Onpas tosiaan karmee juttu! Voisko se possulunssa olla mahdollinen...siis onko tuttavapiirissä ollut tai lähialueilla? Siis mistä päin taas olitkaan? Pääkaupunkiseudultako olit? No siellä päin varmaan sitä on eniten ehkä!?!
Mites tuo virusperäinen aivokalvontulehdus... siihenkö ei ole antibiootteja olemassa? onko lapsi nyt sairaalassa? Kunhan ei iske molemmat samaan aikaan :eek: . No mää olen tällänen pessimisti pelkääjä :ashamed: . Koittakaapa parannella itteänne kaikki! :hug: :hug: :heart: :hug: :hug:
 

Yhteistyössä