Älä muuta san! Ne on noi Gefilukset ku mahassa jyllää (antibioottien takia niitä ahmin eikä ne sovi mun mahalle :$ ). Kaasua kaasua lissää kaasua!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sun takapuolesta pyrkii jotain ulos ku noin nykiiAlkuperäinen kirjoittaja erka:
tottahan toki,anna tulla.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:saanko mä vähän leuhkia??
kävinkii kattomas tuolt toisesta ketjusta siu tekemisii ja edelleeki oon sitä mieltä et sie teet tosi ihanii juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Noku mä ompelin tänään pitkästä aikaa itelleni kivan jutun se löytyy blogista....ja kommenttia saa antaaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tottahan toki,anna tulla.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:saanko mä vähän leuhkia??
Mulla on ollu vähän hakusessa tuo tekeminen, niinkuin siellä kirjoitinkin, että lapsuudenmaisemasta on luovuttava....ja se on raskasta.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kävinkii kattomas tuolt toisesta ketjusta siu tekemisii ja edelleeki oon sitä mieltä et sie teet tosi ihanii juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Noku mä ompelin tänään pitkästä aikaa itelleni kivan jutun se löytyy blogista....ja kommenttia saa antaaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tottahan toki,anna tulla.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:saanko mä vähän leuhkia??
:hug: halitaas sinnuu vähäse.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mulla on ollu vähän hakusessa tuo tekeminen, niinkuin siellä kirjoitinkin, että lapsuudenmaisemasta on luovuttava....ja se on raskasta.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kävinkii kattomas tuolt toisesta ketjusta siu tekemisii ja edelleeki oon sitä mieltä et sie teet tosi ihanii juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Noku mä ompelin tänään pitkästä aikaa itelleni kivan jutun se löytyy blogista....ja kommenttia saa antaaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tottahan toki,anna tulla.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:saanko mä vähän leuhkia??
ihan vähän sit vaan...Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::hug: halitaas sinnuu vähäse.
kovaa en voikkaa ku saattaa tulla paukkuja miulta. kauheet ilmavaivat ku oon syöny keitettyjä kanankellejä.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ihan vähän sit vaan...Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::hug: halitaas sinnuu vähäse.
sulla on sitten tänään toimiva puuropyssyAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kovaa en voikkaa ku saattaa tulla paukkuja miulta. kauheet ilmavaivat ku oon syöny keitettyjä kanankellejä.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ihan vähän sit vaan...Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::hug: halitaas sinnuu vähäse.
todellaki on,mut olis vaa hajuton ni menettelis mukavammi. mies kattoo miuta välil vähä kieroo,vaik tottunu onkii miu päästöihi.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:sulla on sitten tänään toimiva puuropyssyAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kovaa en voikkaa ku saattaa tulla paukkuja miulta. kauheet ilmavaivat ku oon syöny keitettyjä kanankellejä.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ihan vähän sit vaan...Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::hug: halitaas sinnuu vähäse.
laita housuihin sellanen tuoksujuttu mitä laitetaan imurin pussiin....tiedätkös...sit ku pyssy laukee niin tuoksut kukkasille....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:todellaki on,mut olis vaa hajuton ni menettelis mukavammi. mies kattoo miuta välil vähä kieroo,vaik tottunu onkii miu päästöihi.
Jaa et miesten mielest tarttis pierujenkii olla naisellisii .Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tuli mielee tosta erkan takaosastosta.et tossa vähän aikaa sitte olin sohvalla ja päästin oikee kunnon pierun ni mies rupes nauramaa et hitto tuoha ol ku jonkuu karvasen ukon perseestä.
hyvä ehotus.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:laita housuihin sellanen tuoksujuttu mitä laitetaan imurin pussiin....tiedätkös...sit ku pyssy laukee niin tuoksut kukkasille....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:todellaki on,mut olis vaa hajuton ni menettelis mukavammi. mies kattoo miuta välil vähä kieroo,vaik tottunu onkii miu päästöihi.
jos se vaan toimii....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hyvä ehotus.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:laita housuihin sellanen tuoksujuttu mitä laitetaan imurin pussiin....tiedätkös...sit ku pyssy laukee niin tuoksut kukkasille....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:todellaki on,mut olis vaa hajuton ni menettelis mukavammi. mies kattoo miuta välil vähä kieroo,vaik tottunu onkii miu päästöihi.
eihän nainen voi olla miesAlkuperäinen kirjoittaja erka:Jaa et miesten mielest tarttis pierujenkii olla naisellisii .Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tuli mielee tosta erkan takaosastosta.et tossa vähän aikaa sitte olin sohvalla ja päästin oikee kunnon pierun ni mies rupes nauramaa et hitto tuoha ol ku jonkuu karvasen ukon perseestä.