eipä kummia....uutta työtä suunnittelen....Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mitäpä tässä. Esikoiselta on hävinny barbin housut jonnekin ja vaatii mua ettimään :attn: . Tiedän et ovat lelulaatikon pohjalla todennäköisesti mut en viitti ruveta heitteleen tavaroita lattialle jotta pohjalta löytyis ne pienet vaivaiset housut...jos löytyy. Tavallista arkea täällä, ulos pitäis mennä. Mitäs sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:tuitui erka....mitäs aamuun?
mitä sä huidot? käytä ohviaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
mä puran aggressioitaAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:mitä sä huidot? käytä ohviaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
ihan estottomasti vain..mistäs moiset agressiot?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mä puran aggressioita
ukolla alkoi taas työmatkakausi, ei tuu näkymään kotona hetkeen jos toiseen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ihan estottomasti vain..mistäs moiset agressiot?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mä puran aggressioita
pierut sinne saakin hävitäAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:juu niin tekee...mä hävisin kans ku pieru saharaan....
no kiittiAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pierut sinne saakin hävitäAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:juu niin tekee...mä hävisin kans ku pieru saharaan....
:hug: tuitui :wave: noh, mä saan potkun peffaan harvase hetki....Alkuperäinen kirjoittaja erka:Oon tunnin yrittäny kirjautua ja välillä koko kaks plussa ei auennu :kieh: :kieh: :kieh: ! Mut nyt pääsin sisään :wave:
Vai uutta työtä! Mielenkiintoista!!! =)Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:eipä kummia....uutta työtä suunnittelen....Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mitäpä tässä. Esikoiselta on hävinny barbin housut jonnekin ja vaatii mua ettimään :attn: . Tiedän et ovat lelulaatikon pohjalla todennäköisesti mut en viitti ruveta heitteleen tavaroita lattialle jotta pohjalta löytyis ne pienet vaivaiset housut...jos löytyy. Tavallista arkea täällä, ulos pitäis mennä. Mitäs sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:tuitui erka....mitäs aamuun?
sit saa taas kattella mun blogia .... ei vaan tuu kommenttia vaikka siellä käviöitä onkin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Vai uutta työtä! Mielenkiintoista!!! =)Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:eipä kummia....uutta työtä suunnittelen....Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mitäpä tässä. Esikoiselta on hävinny barbin housut jonnekin ja vaatii mua ettimään :attn: . Tiedän et ovat lelulaatikon pohjalla todennäköisesti mut en viitti ruveta heitteleen tavaroita lattialle jotta pohjalta löytyis ne pienet vaivaiset housut...jos löytyy. Tavallista arkea täällä, ulos pitäis mennä. Mitäs sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:tuitui erka....mitäs aamuun?
täh siis kuka niitä haisuja kaipaa ääh, ei mun suomenkielen taito riitä että mä osaisin ilmaista itseäni. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:no kiittiAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pierut sinne saakin hävitäAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:juu niin tekee...mä hävisin kans ku pieru saharaan....
sä oot ollut sinnikäsAlkuperäinen kirjoittaja erka:Oon tunnin yrittäny kirjautua ja välillä koko kaks plussa ei auennu :kieh: :kieh: :kieh: ! Mut nyt pääsin sisään :wave:
mä taas patalaiska kun istun täs vieläkin.... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sä oot ollut sinnikäsAlkuperäinen kirjoittaja erka:Oon tunnin yrittäny kirjautua ja välillä koko kaks plussa ei auennu :kieh: :kieh: :kieh: ! Mut nyt pääsin sisään :wave:
ei sinnikkäästi sä istutAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä taas patalaiska kun istun täs vieläkin.... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sä oot ollut sinnikäsAlkuperäinen kirjoittaja erka:Oon tunnin yrittäny kirjautua ja välillä koko kaks plussa ei auennu :kieh: :kieh: :kieh: ! Mut nyt pääsin sisään :wave:
|O |O ei saa kertoa...mua alkaa kans jännittää....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:KAUHISTUS |O |O |O |O Mul olis huomenna työhaastattelu Vähän jännittää
No juu paitsi et turhautuneena eksyin huutiksen puolelle ja haudon uutta huutoa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sä oot ollut sinnikäsAlkuperäinen kirjoittaja erka:Oon tunnin yrittäny kirjautua ja välillä koko kaks plussa ei auennu :kieh: :kieh: :kieh: ! Mut nyt pääsin sisään :wave:
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:|O |O ei saa kertoa...mua alkaa kans jännittää....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:KAUHISTUS |O |O |O |O Mul olis huomenna työhaastattelu Vähän jännittää