tuitui, onneks hässäkät rauhoittuu lopultaan...virta katkeaaAlkuperäinen kirjoittaja erka:Moi vaan kaikille! Mul on tässä taas tätä iltahässäkkää ennen ku talo rauhottuu :attn:
mä haluun kans :attn:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Isäntä lähti hanhia metsästään!!! :attn:
naisen pitää vissii pierasta joko hiljaa tai pikku piu äänellä,mut mie lataan kyllä aina täyveltä laijalta.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Jaa et miesten mielest tarttis pierujenkii olla naisellisii .Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tuli mielee tosta erkan takaosastosta.et tossa vähän aikaa sitte olin sohvalla ja päästin oikee kunnon pierun ni mies rupes nauramaa et hitto tuoha ol ku jonkuu karvasen ukon perseestä.
Juu vienosti ja kainosti pitäis päästelläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:naisen pitää vissii pierasta joko hiljaa tai pikku piu äänellä,mut mie lataan kyllä aina täyveltä laijalta.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Jaa et miesten mielest tarttis pierujenkii olla naisellisii .Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tuli mielee tosta erkan takaosastosta.et tossa vähän aikaa sitte olin sohvalla ja päästin oikee kunnon pierun ni mies rupes nauramaa et hitto tuoha ol ku jonkuu karvasen ukon perseestä.
Ihanko tosissaan?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä haluun kans :attn:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Isäntä lähti hanhia metsästään!!! :attn:
Moi! jaahas oot näköjään tänään harmaanaAlkuperäinen kirjoittaja kivis:moooooooooooiiiiiiiii
moi moi! :wave: :wave: :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu tarttee mennä vähä iltahommia tekemää,nähhää...moikkelis. :wave: :wave:
mä luin kainalosta...aloin jo miettimään, et mites sen puupan sinne kainaloon imeeAlkuperäinen kirjoittaja erka:Juu vienosti ja kainosti pitäis päästelläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:naisen pitää vissii pierasta joko hiljaa tai pikku piu äänellä,mut mie lataan kyllä aina täyveltä laijalta.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Jaa et miesten mielest tarttis pierujenkii olla naisellisii .Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tuli mielee tosta erkan takaosastosta.et tossa vähän aikaa sitte olin sohvalla ja päästin oikee kunnon pierun ni mies rupes nauramaa et hitto tuoha ol ku jonkuu karvasen ukon perseestä.
haluun siis hanhipaistia en mettälleAlkuperäinen kirjoittaja erka:Ihanko tosissaan?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä haluun kans :attn:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Isäntä lähti hanhia metsästään!!! :attn:
Jaa jaa! No se selittää kaiken ! Mää en kyl syö edes hanhea !Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:haluun siis hanhipaistia en mettälleAlkuperäinen kirjoittaja erka:Ihanko tosissaan?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä haluun kans :attn:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Isäntä lähti hanhia metsästään!!! :attn:
No se oliski jo taito isolla t:LLÄAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä luin kainalosta...aloin jo miettimään, et mites sen puupan sinne kainaloon imeeAlkuperäinen kirjoittaja erka:Juu vienosti ja kainosti pitäis päästelläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:naisen pitää vissii pierasta joko hiljaa tai pikku piu äänellä,mut mie lataan kyllä aina täyveltä laijalta.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Jaa et miesten mielest tarttis pierujenkii olla naisellisii .Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tuli mielee tosta erkan takaosastosta.et tossa vähän aikaa sitte olin sohvalla ja päästin oikee kunnon pierun ni mies rupes nauramaa et hitto tuoha ol ku jonkuu karvasen ukon perseestä.
Mitäpä tässä. Esikoiselta on hävinny barbin housut jonnekin ja vaatii mua ettimään :attn: . Tiedän et ovat lelulaatikon pohjalla todennäköisesti mut en viitti ruveta heitteleen tavaroita lattialle jotta pohjalta löytyis ne pienet vaivaiset housut...jos löytyy. Tavallista arkea täällä, ulos pitäis mennä. Mitäs sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:tuitui erka....mitäs aamuun?