:ashamed: :xmas: Ei sitten kukaan voinut sanoa mitään??? . Mää tuuletin eilen tollasta täälllä ketjussa ja ihan tosissani!!! :ashamed: :xmas: . Olin sekaisin näköjään päivistä! Tää kotiäitinä olo teettää tollasta et luulin eilen olevan perjantai Nolo nolo nolo!Alkuperäinen kirjoittaja erka:
sattuuhan sitä ei se haittaa..Alkuperäinen kirjoittaja erka::ashamed: :xmas: Ei sitten kukaan voinut sanoa mitään??? . Mää tuuletin eilen tollasta täälllä ketjussa ja ihan tosissani!!! :ashamed: :xmas: . Olin sekaisin näköjään päivistä! Tää kotiäitinä olo teettää tollasta et luulin eilen olevan perjantai Nolo nolo nolo!Alkuperäinen kirjoittaja erka:
:hug: *ojentaa tupperin muovikulhon*Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:voi äly, mä sitten hajoti soppakulhon ja jouduin rtsimään uuden :ashamed: mies ajo Raisioon ja sain uuden...ei mulle parane jättää mitään :'(
kävin monet kyseiset nettiliikkeet...arabian sivuillakin ja sit ainokainen löytyi Raisiosta...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::hug: *ojentaa tupperin muovikulhon*Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:voi äly, mä sitten hajoti soppakulhon ja jouduin rtsimään uuden :ashamed: mies ajo Raisioon ja sain uuden...ei mulle parane jättää mitään :'(
Mutta onneksi löytyi uusi kulho tilalle. =)
on kyllä käynyt sitten hyvä flaksi että ees jostain löytyiAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:kävin monet kyseiset nettiliikkeet...arabian sivuillakin ja sit ainokainen löytyi Raisiosta...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::hug: *ojentaa tupperin muovikulhon*Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:voi äly, mä sitten hajoti soppakulhon ja jouduin rtsimään uuden :ashamed: mies ajo Raisioon ja sain uuden...ei mulle parane jättää mitään :'(
älä muuta sano myyjä antoi lohdutukseksi karkkipussin myös...siis ilmaiseksi...kerroin puhelimessa miten kävi...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:on kyllä käynyt sitten hyvä flaksi että ees jostain löytyiAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:kävin monet kyseiset nettiliikkeet...arabian sivuillakin ja sit ainokainen löytyi Raisiosta...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::hug: *ojentaa tupperin muovikulhon*Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:voi äly, mä sitten hajoti soppakulhon ja jouduin rtsimään uuden :ashamed: mies ajo Raisioon ja sain uuden...ei mulle parane jättää mitään :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:älä muuta sano myyjä antoi lohdutukseksi karkkipussin myös...siis ilmaiseksi...kerroin puhelimessa miten kävi...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:on kyllä käynyt sitten hyvä flaksi että ees jostain löytyiAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:kävin monet kyseiset nettiliikkeet...arabian sivuillakin ja sit ainokainen löytyi Raisiosta...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::hug: *ojentaa tupperin muovikulhon*Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:voi äly, mä sitten hajoti soppakulhon ja jouduin rtsimään uuden :ashamed: mies ajo Raisioon ja sain uuden...ei mulle parane jättää mitään :'(
paas laittaen tulemaa tännekki,siis niitä sämpyjä ei ukkoa...eheheheheheeheh,oompa mie hauska.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun ukko leipoi justiinsa sämpylöitä
Eikös ne sirpaleet tuo vaan onnea vai miten se vanha kansanviisaus menikään! Meil kans hajoo tavaraa usein... :ashamed: !Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:voi äly, mä sitten hajoti soppakulhon ja jouduin rtsimään uuden :ashamed: mies ajo Raisioon ja sain uuden...ei mulle parane jättää mitään :'(
Vautsi! Meil oli toinen ääni kellossa.. moitin meidän isännän vetelää olemusta tänään ku mitään se ei viitti tehdä muuta ku maata sohvalla ja huinia koirien kaa mettällä ja mää yritän pitää silmät selässäki et pysyn noiden lasten tekosissa mukana.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun ukko leipoi justiinsa sämpylöitä
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:paas laittaen tulemaa tännekki,siis niitä sämpyjä ei ukkoa...eheheheheheeheh,oompa mie hauska.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun ukko leipoi justiinsa sämpylöitä
No näkee sentään suakin :wave: ! Mitäs oot puuhaillu?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Moikka taas! Täällähän on ollu sutinaa.
Mun tarttis kans laittaa koneellinen pyykkiä kuivumaan eikä millääm kerkeis eikä viitteis! :attn: Uloskin tarttis taas mennä lasten energiaa purkamaan . Siin taitaa kyl purkautua vaan mun energiat |O . Jossain välissä on näköjään satanutkin. Kattoo nyt mitä täs kerkiää tekemään...Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:tuitui...kaikille, tylsä päivä ollut kun vaan pesee tota pyykkiä ainut häslinki oli tuon arabian soppakulhon hajoittaminen ja uuden metsästys....
Jaa että biletystä pukkaa! No hyvä kun edes jollain! mun yritys hallita painooni kesti n. 12 tuntia ja sitte repsahdin herkkuihin TAAS.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No eihän täällä, kuin nettipimentoa ja juhlia juhlien perään. Töissä kiirettä ja painonhallinta kosahti, mutta iloisin mielin eteenpäin.