Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sittehä vaiks akvaario vois olla kiva,mie muutes haluisin sellasenkii meille.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Meil muksut on alkanu kinuumaan koiraa, kissaa, hamsteria ja ties mitä vielä. Vaan ku oon allerginen kissoille ja kaneille ja noil alamittaisilla on astma niin ei tuu tähän talouteen lemmikkejä.
mites ois joku lisko,käärme.......jaiks.... :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sittehä vaiks akvaario vois olla kiva,mie muutes haluisin sellasenkii meille.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Meil muksut on alkanu kinuumaan koiraa, kissaa, hamsteria ja ties mitä vielä. Vaan ku oon allerginen kissoille ja kaneille ja noil alamittaisilla on astma niin ei tuu tähän talouteen lemmikkejä.
njääh, emmää tykkää enkä jaksais hoitaa
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mites ois joku lisko,käärme.......jaiks.... :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sittehä vaiks akvaario vois olla kiva,mie muutes haluisin sellasenkii meille.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Meil muksut on alkanu kinuumaan koiraa, kissaa, hamsteria ja ties mitä vielä. Vaan ku oon allerginen kissoille ja kaneille ja noil alamittaisilla on astma niin ei tuu tähän talouteen lemmikkejä.
minkäs nimisii ne on?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ai hitsiläinen...mullahan olis kaapissa sellasii ihanii keksei mis on suklaan palasia seassa
no jaa,vaihtoehtoha sekii sit ois.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mites ois joku lisko,käärme.......jaiks.... :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sittehä vaiks akvaario vois olla kiva,mie muutes haluisin sellasenkii meille.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Meil muksut on alkanu kinuumaan koiraa, kissaa, hamsteria ja ties mitä vielä. Vaan ku oon allerginen kissoille ja kaneille ja noil alamittaisilla on astma niin ei tuu tähän talouteen lemmikkejä.
miten ois no pets
jotain lidlistä ostettuja chocolate chunk cookies - kekseiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:minkäs nimisii ne on?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ai hitsiläinen...mullahan olis kaapissa sellasii ihanii keksei mis on suklaan palasia seassa
ai jaa,onks ne ees hyvii?meil ois iha tavallisii suklaapisaroita tuol.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:jotain lidlistä ostettuja chocolate chunk cookies - kekseiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:minkäs nimisii ne on?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ai hitsiläinen...mullahan olis kaapissa sellasii ihanii keksei mis on suklaan palasia seassa
on nää , paitsi rainbow:n vastaavat on parempiiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai jaa,onks ne ees hyvii?meil ois iha tavallisii suklaapisaroita tuol.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:jotain lidlistä ostettuja chocolate chunk cookies - kekseiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:minkäs nimisii ne on?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ai hitsiläinen...mullahan olis kaapissa sellasii ihanii keksei mis on suklaan palasia seassa
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:koira tuijottaa miuta,ku se oottaa että mie menisin ottamaa ittelleni iltapalaa ja josko siitä ehkäpä lohkeis hällekki pien murune.
eheheheheheheheheehh...lohkasit sitte vitsin tynkää tulemaa...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:koira tuijottaa miuta,ku se oottaa että mie menisin ottamaa ittelleni iltapalaa ja josko siitä ehkäpä lohkeis hällekki pien murune.
toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato joka kuoli uskossa
ainaki pääsisit miun kaa jaetulle yköstilalle,pikkis on sanont miulle et miu vitsit o aika kuivia ja ooha mie kyl kuullu välil sen muiltaki...ite mie oon sitä mieltä et miu vitsit o iha parhaita.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Voittaisinkohan mä, jos joku järjestäis maailman huonoimpien vitsien kilpailun
mie kans voisin mennä syömää.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pitäisköhän tästä hipsiä lukeen kirjaa ja sen jälkeen nukkumaan...
hyvää yötä ja nähhää muruskaine. :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:soon moro sitten.öitä murustus =) :hug: :heart: :wave: :wave: