Tervetulloo tappaja! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:Kattelin just et mä oon viimeisenä vastannu lähes kaikkiin ketjuihin
:snotty: :snotty: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun kurkku on kipee ja otsalohko on täys räkää :kieh: , kait se on marssittava resepti kourassa apteekkiin huomen hakemaan myrkkyjä otsaontelontulehdukseen :/
siulla tuo otta o melkone rään vetäjä. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun kurkku on kipee ja otsalohko on täys räkää :kieh: , kait se on marssittava resepti kourassa apteekkiin huomen hakemaan myrkkyjä otsaontelontulehdukseen :/
siin on varmaan sellanen räkämagneetti :/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siulla tuo otta o melkone rään vetäjä. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun kurkku on kipee ja otsalohko on täys räkää :kieh: , kait se on marssittava resepti kourassa apteekkiin huomen hakemaan myrkkyjä otsaontelontulehdukseen :/
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hei tyypit älkää karatko mie kipasen pikasuihkus,aika alkaa nyt.
herttine naine siu kaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hei tyypit älkää karatko mie kipasen pikasuihkus,aika alkaa nyt.
kunhan ei oo golden shower :$ :x