Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mis kaikki on?
Mä kävin vähän tossa kakkuketjus laittaa kuvia
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mis kaikki on?
jasso,täytyy käyvä kattomas.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mis kaikki on?
Mä kävin vähän tossa kakkuketjus laittaa kuvia
istuhan nyt vaan siin aloillas :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:just meinasin laittaa et olkaa mis ootte mie lähen.
juuh, ite oon väkertänyAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ne kuvat mitkä sie olit laittanu,ni oot sie itte ne kakut tehny?
wau!!!!!!!!!!!!!!!! sie taijatkii ens kesänä tulla meille tekemää parit synttärikakut ja tuu vaikka heti kyl mie syön.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:juuh, ite oon väkertänyAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ne kuvat mitkä sie olit laittanu,ni oot sie itte ne kakut tehny?
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:wau!!!!!!!!!!!!!!!! sie taijatkii ens kesänä tulla meille tekemää parit synttärikakut ja tuu vaikka heti kyl mie syön.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:juuh, ite oon väkertänyAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ne kuvat mitkä sie olit laittanu,ni oot sie itte ne kakut tehny?
nii mut ainaha sie miulle voit parit kakut tehhä...pliis...haniseni,pupuseni muruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuseni...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:wau!!!!!!!!!!!!!!!! sie taijatkii ens kesänä tulla meille tekemää parit synttärikakut ja tuu vaikka heti kyl mie syön.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:juuh, ite oon väkertänyAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ne kuvat mitkä sie olit laittanu,ni oot sie itte ne kakut tehny?
en teeeeeee |O mä inhoon kakkujen väkertämistä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nii mut ainaha sie miulle voit parit kakut tehhä...pliis...haniseni,pupuseni muruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuseni...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:wau!!!!!!!!!!!!!!!! sie taijatkii ens kesänä tulla meille tekemää parit synttärikakut ja tuu vaikka heti kyl mie syön.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:juuh, ite oon väkertänyAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ne kuvat mitkä sie olit laittanu,ni oot sie itte ne kakut tehny?
en teeeeeee |O mä inhoon kakkujen väkertämistä :kieh:
tää o iha vaa tälläne tappeluvapaa vyöhyke mis voip haastaa höpötellä asiaa ja paljo menee kyl asian vierestkii ja tänne o kaikki tervetulleita...paitsi ne riitaa haastavat immeiset.Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:Hei mikä juttu tää Ketjuntappajat oikein on?! Mä en ole koskaan avannut tätä kun tunnun tappavan ketjuja ilman erillistä kehoitustakin :ashamed: :xmas:
No en mitään erikoista, pääasia on et ne on laktoosittomii kaikki. Mummu tekee kakun ja mamma leipo kans kakun ja voileipäkakun. Sit on kolmee lajii kääretorttuu ja kaikennäkösii keksei ja pitkoo. Juotavaks kahvii, limsaa jne. Itse en oo jauhopeukalo joten mikään ei oo mun tekele enkä kyl kerkeiskää mitää tekee. Kiireinen päivä on ollu kaikinpuolin ja nyt vasta pääsin ekan kerran istumaan :attn:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mitä herkkuja erka meinasit tarjoilla synttäreillä??
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tahtoo kakkuu!!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja erka:No en mitään erikoista, pääasia on et ne on laktoosittomii kaikki. Mummu tekee kakun ja mamma leipo kans kakun ja voileipäkakun. Sit on kolmee lajii kääretorttuu ja kaikennäkösii keksei ja pitkoo. Juotavaks kahvii, limsaa jne. Itse en oo jauhopeukalo joten mikään ei oo mun tekele enkä kyl kerkeiskää mitää tekee. Kiireinen päivä on ollu kaikinpuolin ja nyt vasta pääsin ekan kerran istumaan :attn:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mitä herkkuja erka meinasit tarjoilla synttäreillä??
miul tulee jotai iha muuta mielee ku kakut tuost kuvast.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tahtoo kakkuu!!!!!!!!!!!!!!
ei saa rehkiä liikoja :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä oon ihan tööt treeneistä
myö taijetaaki täält lähtee kaikki tulemaa teille kakkua syömää.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No en mitään erikoista, pääasia on et ne on laktoosittomii kaikki. Mummu tekee kakun ja mamma leipo kans kakun ja voileipäkakun. Sit on kolmee lajii kääretorttuu ja kaikennäkösii keksei ja pitkoo. Juotavaks kahvii, limsaa jne. Itse en oo jauhopeukalo joten mikään ei oo mun tekele enkä kyl kerkeiskää mitää tekee. Kiireinen päivä on ollu kaikinpuolin ja nyt vasta pääsin ekan kerran istumaan :attn:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mitä herkkuja erka meinasit tarjoilla synttäreillä??
se onkin varta vasten sulleAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul tulee jotai iha muuta mielee ku kakut tuost kuvast.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tahtoo kakkuu!!!!!!!!!!!!!!
nyt siu pittää rentoutuu.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä oon ihan tööt treeneistä
ps. osoite olis kivaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:myö taijetaaki täält lähtee kaikki tulemaa teille kakkua syömää.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No en mitään erikoista, pääasia on et ne on laktoosittomii kaikki. Mummu tekee kakun ja mamma leipo kans kakun ja voileipäkakun. Sit on kolmee lajii kääretorttuu ja kaikennäkösii keksei ja pitkoo. Juotavaks kahvii, limsaa jne. Itse en oo jauhopeukalo joten mikään ei oo mun tekele enkä kyl kerkeiskää mitää tekee. Kiireinen päivä on ollu kaikinpuolin ja nyt vasta pääsin ekan kerran istumaan :attn:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mitä herkkuja erka meinasit tarjoilla synttäreillä??
kiitos. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:se onkin varta vasten sulleAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul tulee jotai iha muuta mielee ku kakut tuost kuvast.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tahtoo kakkuu!!!!!!!!!!!!!!