Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tiijetkö että sain tänää varmistuksen että meille ei tuu enää vauvoja,ei tee yhtää miel pikkusta.
eeeeen usko :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tiijetkö että sain tänää varmistuksen että meille ei tuu enää vauvoja,ei tee yhtää miel pikkusta.
kiitti,kuin myös teillekki. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:meil esikoine on ollu viikon kotona räässä ja kuumees ja keskimmäisel rupes nokka vähä vuotamaa ja pojal vuotaa iha reilusti.
tätä nää koulun alkamiset teettää :kieh: Paranemisia sinnekin :hug: :hug: :hug: :hug:
uskottava se on,tänää olin kattelees ja sylis pitelees kaks viikkosta poitsua ja tosi kiva oli jättää se sinne ja tulla itte kotii.suloneha se on ku mikä,mut oikeesti ei enää jaksa sitä hommaa alottaa...ei kiitos,vauvat on ihania...kuha ne on jonkuu toisen.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tiijetkö että sain tänää varmistuksen että meille ei tuu enää vauvoja,ei tee yhtää miel pikkusta.
ai jotai epämäärästä hortoiluu?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sano ettei mun tartte lähteä kattomaan nykytanssia =)
sul on vaan sellanen piilevä vauvakuumeAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:uskottava se on,tänää olin kattelees ja sylis pitelees kaks viikkosta poitsua ja tosi kiva oli jättää se sinne ja tulla itte kotii.suloneha se on ku mikä,mut oikeesti ei enää jaksa sitä hommaa alottaa...ei kiitos,vauvat on ihania...kuha ne on jonkuu toisen.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tiijetkö että sain tänää varmistuksen että meille ei tuu enää vauvoja,ei tee yhtää miel pikkusta.
nyt ei onnistu tuo siu juttu...EI VAUVOILLE JA PISTE!!!!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sul on vaan sellanen piilevä vauvakuumeAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:uskottava se on,tänää olin kattelees ja sylis pitelees kaks viikkosta poitsua ja tosi kiva oli jättää se sinne ja tulla itte kotii.suloneha se on ku mikä,mut oikeesti ei enää jaksa sitä hommaa alottaa...ei kiitos,vauvat on ihania...kuha ne on jonkuu toisen.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tiijetkö että sain tänää varmistuksen että meille ei tuu enää vauvoja,ei tee yhtää miel pikkusta.
nii justiinsa tyttö sai baletissa sellasen alennuslappusen etä pääsis kattoon esityksen 4 eurolla per nenä. Mä oon kyl sitä mieltä et mulle pitäis maksaa siitä et menisin katsomaan jotain tuollaista :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai jotai epämäärästä hortoiluu?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sano ettei mun tartte lähteä kattomaan nykytanssia =)
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:koiranpennun kyl haluisin.
tota,en mie kyl menis ei oikee nappaa,mut mie luulen että ei siukaa tarvii mennä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:nii justiinsa tyttö sai baletissa sellasen alennuslappusen etä pääsis kattoon esityksen 4 eurolla per nenä. Mä oon kyl sitä mieltä et mulle pitäis maksaa siitä et menisin katsomaan jotain tuollaista :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai jotai epämäärästä hortoiluu?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sano ettei mun tartte lähteä kattomaan nykytanssia =)
tyttö olis ihan intona menossa mut mä en suostu :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tota,en mie kyl menis ei oikee nappaa,mut mie luulen että ei siukaa tarvii mennä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:nii justiinsa tyttö sai baletissa sellasen alennuslappusen etä pääsis kattoon esityksen 4 eurolla per nenä. Mä oon kyl sitä mieltä et mulle pitäis maksaa siitä et menisin katsomaan jotain tuollaista :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai jotai epämäärästä hortoiluu?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sano ettei mun tartte lähteä kattomaan nykytanssia =)
kiitoksii oikee kauhee paljo,mut ku niitä löytyy meiltäki ja ne ei oo kivoja...tahtoo toisen koiruuven...mies pistää vaa hanttii.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:koiranpennun kyl haluisin.
meil olis kotona villakoirapentue...jos kiinnostaa :heart: :heart: :heart:
mut hei löytyyhä tähäki iha helppo ratkasu,miehes menee tytön kaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tyttö olis ihan intona menossa mut mä en suostu :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tota,en mie kyl menis ei oikee nappaa,mut mie luulen että ei siukaa tarvii mennä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:nii justiinsa tyttö sai baletissa sellasen alennuslappusen etä pääsis kattoon esityksen 4 eurolla per nenä. Mä oon kyl sitä mieltä et mulle pitäis maksaa siitä et menisin katsomaan jotain tuollaista :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai jotai epämäärästä hortoiluu?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sano ettei mun tartte lähteä kattomaan nykytanssia =)
höh, oisit saanu valita sohvan alta parhaat yksilötAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiitoksii oikee kauhee paljo,mut ku niitä löytyy meiltäki ja ne ei oo kivoja...tahtoo toisen koiruuven...mies pistää vaa hanttii.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:koiranpennun kyl haluisin.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mut hei löytyyhä tähäki iha helppo ratkasu,miehes menee tytön kaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tyttö olis ihan intona menossa mut mä en suostu :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tota,en mie kyl menis ei oikee nappaa,mut mie luulen että ei siukaa tarvii mennä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:nii justiinsa tyttö sai baletissa sellasen alennuslappusen etä pääsis kattoon esityksen 4 eurolla per nenä. Mä oon kyl sitä mieltä et mulle pitäis maksaa siitä et menisin katsomaan jotain tuollaista :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai jotai epämäärästä hortoiluu?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sano ettei mun tartte lähteä kattomaan nykytanssia =)
tuo ratkasu kuulostaa kyl vissii kaikista parhaalta.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mut hei löytyyhä tähäki iha helppo ratkasu,miehes menee tytön kaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tyttö olis ihan intona menossa mut mä en suostu :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tota,en mie kyl menis ei oikee nappaa,mut mie luulen että ei siukaa tarvii mennä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:nii justiinsa tyttö sai baletissa sellasen alennuslappusen etä pääsis kattoon esityksen 4 eurolla per nenä. Mä oon kyl sitä mieltä et mulle pitäis maksaa siitä et menisin katsomaan jotain tuollaista :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai jotai epämäärästä hortoiluu?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sano ettei mun tartte lähteä kattomaan nykytanssia =)
sekään ei suostu...mä kyl aattelin et vois nakittaa anopille ton näytöksen :kieh: :kieh: :kieh:
reilu neljä vuotias.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Minkäs ikäinen se tein koira nyt onkaan?
en mie pystys tommosta asiaa tekemää miehen selän takana,asiat täytyy sopii yhessä.......mie oon liian kiltti ihmine.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:höh, oisit saanu valita sohvan alta parhaat yksilötAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiitoksii oikee kauhee paljo,mut ku niitä löytyy meiltäki ja ne ei oo kivoja...tahtoo toisen koiruuven...mies pistää vaa hanttii.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:koiranpennun kyl haluisin.
Mut eihän ukolt kannata kysyy olleskaan toisesta koiruudesta se vois vaan huomata joku päivä töistä tullessaan et taloon on ilmestynyt koira :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:reilu neljä vuotias.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Minkäs ikäinen se tein koira nyt onkaan?
no joo,mut ei se kyl oo yhtää vauvakokone.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:reilu neljä vuotias.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Minkäs ikäinen se tein koira nyt onkaan?
mut sittenhän sekin on viel melkein vauva =)
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no joo,mut ei se kyl oo yhtää vauvakokone.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:reilu neljä vuotias.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Minkäs ikäinen se tein koira nyt onkaan?
mut sittenhän sekin on viel melkein vauva =)
sittehä vaiks akvaario vois olla kiva,mie muutes haluisin sellasenkii meille.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Meil muksut on alkanu kinuumaan koiraa, kissaa, hamsteria ja ties mitä vielä. Vaan ku oon allerginen kissoille ja kaneille ja noil alamittaisilla on astma niin ei tuu tähän talouteen lemmikkejä.