Ketjujen KETJU 2024 (K24)

Olin ajaa metsään ku mökkinaapurin pihalla patsasteli käsittämättömän komea mies!

Seuraavaksi ajan ohi toisella autolla. Oli turhan noloa ko se hoksasi reaktioni. Enkä taatusti kierrä toista kautta ku voihan se olla huomennakin siellä
Ympäristön tarkkailu voi joskus myös heikentää liikenneturvallisuutta. Minä olen joskus jopa ajautunut tieltä pienellä maaseututiellä erään naisen kiinnitettyä liikaa huomiotani. En päässyt ojasta oman auton voimin vaan jouduin soittamaan vetoapua
.


 
  • Haha
Reactions: -roosaruusa-
Onko kellään muulla sellaista, että jos on vaikka pitkä kauppareissu autolla tai tulee töistä, niin tekee mieli jäädä kotipihalla autoon istumaan?

Mä oon joskus niin laiska etten jaksais mennä sisälle purkamaan kauppakasseja. :)
 
Onko kellään muulla sellaista, että jos on vaikka pitkä kauppareissu autolla tai tulee töistä, niin tekee mieli jäädä kotipihalla autoon istumaan?

Mä oon joskus niin laiska etten jaksais mennä sisälle purkamaan kauppakasseja.
Tänään oli, kun autossa oli ilmastoinnin ansiosta 10 astetta viileämpää kuin tuolla pihatropiikissa.

Onko sinulla muuten helteillä lämpöeristetty kauppakassi meijerituotteille, pakasteille ja lihalle/kalalle?
 

Yhteistyössä