K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sanoin mielestäni tuossa ekassa viestissä ihan selkeästi että voi ne edelleen musta ihan vaan ystäviäkin olla. Nää on omia ajatuksia vaan, ei mitään faktoja.
Oli miten oli, mun mielestä se, että pelkkien twitter-huhujen perusteella, ilman kuvia tai muutakaan vedenpitävää todistetta, rakennetaan nettiin tarinaa joidenkin suhteesta, on vaan väärin. Etenkin kun selvästi kumpikaan itse ei halua mitään tällaista kertoa ja kun selvästi kumpikin on ilmaissut, että some ja netti ahdistaa, lisäksi ainakin toisella on tällä hetkellä muitakin haasteita elämässään.
En pitänyt siitäkään tavasta millä KB suhdetta kuviteltiin todeksi ja kirjoiteltiin siitä muka tietäväisenä, mutta he sentään itse ruokkivat ilmiötä.
Ne on ihan oikeita ihmisiä, joista te näitä tarinoita keksitte!
 
vierailija
Se, että B on ollut oletettavasti patin poistossa ei tarkoita, että hän olisi sairas
Vastaan jälkijunassa, mutta siis juuri näin! Noissa ihon ja ihonalaiskudosten leikkauksissa toipuminen tarkoittaa nimenomaan haavan paranemista. Ei niistä kipeäksi muuten tule.

Mainitsinkin jollain näistä palstoista, että mulla on ollut kaksi ihosyöpää, ja siltikään en ollut kipeä millään muulla tavalla kuin leikkaushaavojen alueelta. Mahdollinen sairausloma leikkauksista tulee siksi, että haava saa parantua rauhassa, mutta ei sen aikana ole mitenkään vuodepotilaana.
 
vierailija
Oli miten oli, mun mielestä se, että pelkkien twitter-huhujen perusteella, ilman kuvia tai muutakaan vedenpitävää todistetta, rakennetaan nettiin tarinaa joidenkin suhteesta, on vaan väärin. Etenkin kun selvästi kumpikaan itse ei halua mitään tällaista kertoa ja kun selvästi kumpikin on ilmaissut, että some ja netti ahdistaa, lisäksi ainakin toisella on tällä hetkellä muitakin haasteita elämässään.
En pitänyt siitäkään tavasta millä KB suhdetta kuviteltiin todeksi ja kirjoiteltiin siitä muka tietäväisenä, mutta he sentään itse ruokkivat ilmiötä.
Ne on ihan oikeita ihmisiä, joista te näitä tarinoita keksitte!
Tuota noin ootko kuullut esim fanfictioneista? Eikö tämä aja vähän sama asiaa? Pienten havaintojen perusteella (oli ne sit vääriä tai) aletaan miettimään, mitä jos tarinaa. Ei meistä kukaan taatusti tosissaan näitä faktaksi aattele ilma päteviä todisteita, mutta nämä tarinat on tämmösiä, mitä jos tyyppisiä, kun kuitenkin varmasti ovat toistensa ystäviä
 
vierailija
Oli miten oli, mun mielestä se, että pelkkien twitter-huhujen perusteella, ilman kuvia tai muutakaan vedenpitävää todistetta, rakennetaan nettiin tarinaa joidenkin suhteesta, on vaan väärin. Etenkin kun selvästi kumpikaan itse ei halua mitään tällaista kertoa ja kun selvästi kumpikin on ilmaissut, että some ja netti ahdistaa, lisäksi ainakin toisella on tällä hetkellä muitakin haasteita elämässään.
En pitänyt siitäkään tavasta millä KB suhdetta kuviteltiin todeksi ja kirjoiteltiin siitä muka tietäväisenä, mutta he sentään itse ruokkivat ilmiötä.
Ne on ihan oikeita ihmisiä, joista te näitä tarinoita keksitte!
Jokainen kantaa vastuun siitä, mitä nettiin kirjoittaa, mutta jokainen tällaisen höpö höpö ketjun lukija kantaa vastuun myös siitä, että miten haluaa nämä viestit nähdä ja tulkita.
 
vierailija
Tuota noin ootko kuullut esim fanfictioneista? Eikö tämä aja vähän sama asiaa? Pienten havaintojen perusteella (oli ne sit vääriä tai) aletaan miettimään, mitä jos tarinaa. Ei meistä kukaan taatusti tosissaan näitä faktaksi aattele ilma päteviä todisteita, mutta nämä tarinat on tämmösiä, mitä jos tyyppisiä, kun kuitenkin varmasti ovat toistensa ystäviä
Ei ole sama, fanfictionissa on jo lähtökohtaisesti tuo 'fiction'. Tämä on ihan normikeskustelupalsta, jossa monet esittää näkemyksiään totuutena, vaikka kuten sanottu _ei_ole_todisteita.
 
vierailija
En usko boteiksi kylläkään
Kerropa miten se sitten on mahdollista, että 5 eniten kuuntelevassa kaupungissa luvut laskee koko ajan edelleen ja samoin yksittäisten biisien päiväkohtaiset kuunteluluvut? Ja kun ne kuuntelijat noissa 5 kaupungissakin on luokkaa alle 10 000 (paitsi Ljbl jotain 13 000), niin ei todellakaan mistään muualta saada koottua sitä 28 000 nousua mitä kokonaislukuun on nyt ilmestynyt. Jos jossain olis ollut huomattavaa nousua, niin se olis jo noussut tuohon kärkijoukkoon.
 
vierailija
Voisi olla myös useita pieniä kaupunkeja joissa sen verran vähän, ettei mahdu listaan? Joksujen biisejä myös useammalla Slovakian festareiden soittolistalla.
Siis 28 000 kuuntelijan verran? Tuskin löytyy niin paljon pieniä kaupunkeja, kun isoimpien paikkojen luvut on selvästi laskussa. En usko, että olis niin paljon pieniä paikkoja joissa kehitys päinvastaista.

Ja jos noin olisi , niin vähintään se näkyisi biisien päivittäisissä kuunteluluvuissa. Ne on myös laskussa, esim. Sbj ollaan jo n. 6000 (vai taisi olla jo alle), CD myös painunut alle 10 000. Tuskin ne nyt sentään on kuunnellut jotain vanhoja vähemmän suosittuja biisejä noin paljon?
 

Yhteistyössä