K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei sillä että mikään ikä, yhteiskuntaluokka tai parisuhdestatus olisi muuta huonompi, mutta ihan mielenkiinnosta otetaanko pieni kysely tähän väliin?

1: Imetkö munaa?

2: yököttääkö?

3: hiusten väri?

4: ammatti?

5: ikä (ei tarvitse olla ihan vuoden tarkkuudella)?

6: parisuhdestatus?
1. Joo

2. Ei

3. Vaaleat

4. Kirjanpitäjä

5. 30

6. Sinkku
 
vierailija
Kun munan imentää yökkäilevä henkilö olet nyt paikalla täällä, niin haluaisin kysyä yhtä asiaa. Olet ilmeisesti sama, joka eilen toisella palstalla toivoit K&B shippausta näiden sua ällöttävien juttujen sijaan? Mä ihan oikeasti haluaisin tietää, että sisältyykö sun shippaukseen minkäänlaisen seksin ajattelua tai kuvittelua? Enkä kysy nyt ilkeilläkseni vaan mielenkiinnosta, kun ainakin itselläni myös seksi shippaamieni henkilöiden välillä on aika oleellinen osa sitä shippausta.
Mulla ei muuten sisälly. En muutenkaan ajattele koskaan toisten henkilöiden seksielämää.
eri
 
vierailija
Mitähän nää tyypit on livenä. Varmaan hiljaisia hissukoita. Vaikka ei hiljaisissa hissukoissa mitään vikaa ole kunhan eivät yritä palstoilla olla jotain muuta.
Just näin. Täällä helppo huudella. Yleensähän se menee just niin et tosielämän hiljaiset ja vähän arat ihmiset esiintyy netissä rehvakkaasti kaiken kokeneina ja tietävinä.
 
vierailija
Just näin. Täällä helppo huudella. Yleensähän se menee just niin et tosielämän hiljaiset ja vähän arat ihmiset esiintyy netissä rehvakkaasti kaiken kokeneina ja tietävinä.
Tän perusteella sä olet sitten varmaan oikeassa elämässäkin täysi kuspo, joka ei tiedosta että ihmiset voi ja saa olla ihan semmoisia kuin haluaa, eikä kaikkien tarvitse mahtua sun ahdasmieliseen muottiin.
 
vierailija
Ja kuten huomasit, ei ole montaa 55+ sinkkua linjoilla
Olen 55v. ja eri. Varmaan monta muutakin vanhempaa, ketä ei noi gallupit innosta vastaamaan. Olen myös nykyään sinkku. Kiinnostaa erityisesti Bojeressa miesten välinen läheisyys. Ei niinkään seksi, jota tuskin edes todellisuudessa on. Nautin itse suuseksin saamisesta, mutta en välitä itse olla antava osapuoli.
 

Yhteistyössä