Ketju jossa voi kiittää palstalaisia jos ovat vaikuttaneet jotenkin elämäänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kiitän yleensäkin koko palstaa, sain täältä ihanan sydänystävän.
Toiseksi kiitän pepparia, pääsin eroon nännikumeista. (niitä olis taas pussillinen...)
Kolmanneksi kiitän kaikkia niitä, joiden kanssa olen ystävystynyt ja jotka pitävät edelleen yhteyttä, vaikka itse kirjoitan liian harvoin, anteeksi.
Terveisiä vain kaikille tutuille!

Oikeastaan kiitos kuuluu kaikille; olen saanut uutta näkökulmaa moneen asiaan, oivaltanut miten eri lailla ihmiset voivat suhtautua samaan asiaan.

Olen saanut iloita ja olla kiukkuinen kanssanne, olen nauranut vääränä "reps, kops" hauskoille ketjuille, olen oppinut paljon uutta. Olette olleet seuranani kun minulla on ollut tylsää ja pelastaneet minut turhilta kotitöiltä. :whistle:

:flower:

Erityiskiitosta ovat ansainneet Marup ja Pikkuväki (sori, musta tää vanha nikki on kivempi) jolle olen saanut purkaa erään ihmisen aiheuttamaa mielipahaa ja ärsytystä mielinmäärin ja jotka ovat yhdessä mun kanssa joko purnanneet, nauraneet tai olleet tarpeen vaatiessa järkevämpiä kun en siihen ole itse kyennyt.

Ja ihan yleisesti kiittäisin Wanhoja siitä kuinka yrittivät takoja mun päähäni järkeä kun elin huonossa ja väkivaltaisessa suhteessa, vaikka niitä neuvoja en noudattanut sillä hetkellä. Mutta kaipa ne jonnekin alitajuntaan jäi.

Yksi tietty nikki kaipaa aivan erityisspesiaaliluksus kiitosta siitä, että oli valmis peittelemään mun salasuhdettani, kun en sitä ollut vielä valmis päivänvaloon tuomaan. Hän tunnistaa kyllä itse itsensä.

Ja yksi unohtui (ehkä moni muukin): Liinuska, joka antoi valtavan hyvän kodin meidän tärkeälle lemmikki kaniinille. :flower:

Mä haluan kiittää kaikkia ihania. Ei ole vielä tullut pulmaa tai kysymystä vastaan jossa ei olis täältä saanut apua. Ja kun harmittaa niin täältä saa tukea, kun hassuttaa niin kavereita löytyy siihenkin. Ja kun hormooneissani kiusaan miestäni niin saan täältä näpäytyksen :D .

Mä olen hyötynyt ihan mielettömästi tästä palstasta avun ja ajanvietteen kautta kiitos teidän kaikkien ihanien. Hirvittävän ikävää vaan että mä en pysty mitenkään koskaan hyvittämään sitä kaikkea mitä oon teiltä saanut.

Haluan kiittää myös kaikkia kärsivällisiä jotka ovat jaksaneet säälistä vastata jotain mun typeriin aloituksiin. Ja ilkeitä harmaitakin haluan kiittää. Monesti on kritiikissä ollut ehkä totuuden siemen joka on hyvä ottaa vastaan ja katsoa itseään peiliin =)

Ootte te vaan niin ihquja kaikki :D :flower: :heart: :hug:

Kiitän teitä kaikkia ihania palstalaisia, jotka olette olleet ymmärtäväisiä ja yrittäneet kannustaa tätä väsynyttä ja masentunuttakin äitiä. Itku silmässä olen lohdutuksen sanoja täällä lueskellut ja taas jaksanut vähän paremmin taapertaa eteen päin!
Jatkakaa tätä kannustusta, ette voi kuvitella kuinka se voi olla joskus lähes elintärkeää jollekin väsyneelle, kuten mulle! Ruusuja ja haluksia teille !

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiitän teitä kaikkia ihania palstalaisia, jotka olette olleet ymmärtäväisiä ja yrittäneet kannustaa tätä väsynyttä ja masentunuttakin äitiä. Itku silmässä olen lohdutuksen sanoja täällä lueskellut ja taas jaksanut vähän paremmin taapertaa eteen päin!
Jatkakaa tätä kannustusta, ette voi kuvitella kuinka se voi olla joskus lähes elintärkeää jollekin väsyneelle, kuten mulle! Ruusuja ja haluksia teille !

siis HALAUKSIA teille tarkoitan tietenkin lähettää ....

Mä haluaisin kiittää niitä harvoja nikkejä jotka eivät ole alentuneet arvostelemaan meidän perheen pienten ihmisten nimiä.
Kiitän myös heitä joiden puhelinnumerot löytyvät kapulastani olemassa olostaan =) Ja heitä joita olen tavannut tämän palstan kautta.
Speciaali kiitokset eiliselle pizzaseuralaiselleni :D :flower: :heart:

Niitä palstalaisia on paljon, joille kiitos kuuluu :)
erityisesti tuolta pidetään huolta kerhosta olen saanut tukea todella monelta sitä tarvitessani :hug:
En mainitse mitään nimimerkkejä kun kuitenkin unohdan jonkun tärkeän listalta.

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Mä haluaisin kiittää niitä harvoja nikkejä jotka eivät ole alentuneet arvostelemaan meidän perheen pienten ihmisten nimiä.
Kiitän myös heitä joiden puhelinnumerot löytyvät kapulastani olemassa olostaan =) Ja heitä joita olen tavannut tämän palstan kautta.

Mä en edes tiedä sun lasten nimiä, mutta ole hyvä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:

Mä en edes tiedä sun lasten nimiä, mutta ole hyvä vaan.

Ei sua voi laskea, kun sä et tiedä :D
Eikä sulla näytä edes olevan mustaa nikkiä ;)

milloin lähetään uusiksi :D :heart: ja kiitos sullekin.

lisäksi kiitos mussuille, olette ihania :heart: teidän lähettämä paketti saa edelleen itkua tihrustamaan :hug: