N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Itseäni olen kiittänyt, ja kiitosta on riittänyt :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiitän teitä kaikkia ihania palstalaisia, jotka olette olleet ymmärtäväisiä ja yrittäneet kannustaa tätä väsynyttä ja masentunuttakin äitiä. Itku silmässä olen lohdutuksen sanoja täällä lueskellut ja taas jaksanut vähän paremmin taapertaa eteen päin!
Jatkakaa tätä kannustusta, ette voi kuvitella kuinka se voi olla joskus lähes elintärkeää jollekin väsyneelle, kuten mulle! Ruusuja ja haluksia teille !
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mä haluaisin kiittää niitä harvoja nikkejä jotka eivät ole alentuneet arvostelemaan meidän perheen pienten ihmisten nimiä.
Kiitän myös heitä joiden puhelinnumerot löytyvät kapulastani olemassa olostaan =) Ja heitä joita olen tavannut tämän palstan kautta.
Speciaali kiitokset eiliselle pizzaseuralaiselleni:flower: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mä haluaisin kiittää niitä harvoja nikkejä jotka eivät ole alentuneet arvostelemaan meidän perheen pienten ihmisten nimiä.
Kiitän myös heitä joiden puhelinnumerot löytyvät kapulastani olemassa olostaan =) Ja heitä joita olen tavannut tämän palstan kautta.
Speciaali kiitokset eiliselle pizzaseuralaiselleni:flower: :heart:
Mä en edes tiedä sun lasten nimiä, mutta ole hyvä vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Speciaali kiitokset eiliselle pizzaseuralaiselleni:flower: :heart: