Ketju jossa voi kiittää palstalaisia jos ovat vaikuttaneet jotenkin elämäänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos

Vieras
Usein saa lukea negatiivisia juttuja, joten..

Minä tahdon kiittää keittiönoitaa ja Huuhkajatarta siitä että palstailevat täällä. Henkilökohtaisesti en heitä tunne, mutta heidän kirjoituksiaan lukiessa tulee kotoinen ja 'turvallisempi' olo, oma äitini kuoli jokin aika sitten ja nämä kaksi naista muistuttavat häntä.

Kiitos sinulle =) Mä haluaisin ensisijaisesti kiittää niitä palstalaisia, jotka muutama vuosi sitten eräänä kesäkuun alun iltana ja yönä viettivät kanssani aikaa palstalla. Silloin, kun likalle tehtiin se iso selkäleikkaus. Jos olisin vain kiertänyt kehää yksin kotona, olisin tullut hulluksi.

Haluan kiittää palstailijoita, jotka keikkuivat öiseen aikaan palstalla silloin, kun meikä väänsi opinnäytetyötään. En ehkä olisi jaksanut istua koneen ääressä, jos sen opinnäytetyön ohessa ei olisi ollut mukavaa seuraa.

Haluan kiittää kaikkia entisen HYVÄ SYDÄN - ja nykyisen Pidetään huolta -kerhon jäseniä siitä, että he kanssani pyrkivät laittamaan hyvää kiertämään.

Haluan kiittää Gloria Mundia, joka sai oman ajatusmaailmani erään asian suhteen jkääntymään lähestulkoon radaltaan.

Haluan kiittää miikkulia ja Jonseredia, molemmat varmasti tietävät, mistä hyvästä =)

Haluan kiittää sitä harmaata vierasta, joka niin monena yönä näiden vuosien varrella on saanut naurun kyynelet valumaan silmistäni.
'
Haluan kiittää kaikkia palstalaisia - jopa niitä ilkeitä harmaita - siitä, että olen oppinut näiden vuosien ajan näkemään elämää ja maailmaa yhä laajemmassa mittakaavassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Haluan kiittää Keittiönoitaa,kun lähetti minun ukolle tekstarin mun puolesta. :snotty: :wave:
:D :D Ja nyt mä haluan kiittää niitä palstalaisia, jotka ovat soittaneet mun kännykkääni, kun se on ollut vaihteen vuoksi kateissa :ashamed:

Mä haluan kiittää kaikkia palstalaisia, on ihanaa kun on paikka jossa jutella, jossa erilaiset ihmiset kohtaa.
Erityisesti tahdon kiittää pidetään huolta-kerholaisia. Tuntuu turvalliselta, kun on niin paljon ihmisiä jotka haluaa auttaa :hug: Ja vielä kiitos keittiönoidalle, koitan saada kyydin jostain että saisin sen pyörän haettua.

Keittiönoitaa kiittää hän..
Saanu ajatuksen juoksun useamman kuin kerran järkevämmäksi ja pysäyttänyt pään iskemisen seinään. Se on niin ku "varamutsi" :D :ashamed: tai isosisko jota mulla ei oo :)
:flower: :flower:

Alffia joka jaksaa kuunnella vuodatuksia ja "siskona" ymmärtää fiilareita..

Niin ja pidetään huolta kerholaisille tänksit kun ootte murinoita ja marinoita jaksanut kuunnella :)

haluan kiittää Keittiönoitaa joka n vuosi sitten auttoi minua kun kaupunkiin saapui tivoli ja en saanutkaan rahaa.Ei tarvinnutkaan tuottaa lapselle pettymystä.Kiitos.

Haluan kiittää monia palstalaisia lukemattomista vinkeistä ja neuvoista, joihin olen täällä apua tarvinnut. Olen monesti kysymyksen laittaessani kirjoittanutkin, että tämä on paikka josta saa aina vastauksen ja nopeasti saakin. Kiitos!

Kiitoksia kaikille jotka on auttaneet kun on ollut jotain kysyttävää!
Kiitoksia niille jotka on saaneet ajatukset kääntymään muualle 'älyttömilläkin' jutuillaan ;) , niin monta kertaa on tullut paremmalle mielelle palstaa lukiessa!
Kiitoksia siitä että moni teistä tuntuu ihan varaystävältä kun omat 'live'ystävät asuvat kaukana.
Kiitoksia seuranpidosta öisin kun en ole saanut nukuttua.
Erityiskiitokset homelitoosalle! Tiedät miksi :flower:

mun pitää sit kiittää erityisesti Gloriaa kortista (alttari on edelleen rakentamatta :laugh: :xmas: )

Keittiönoitaa ja Piipiä ja muita joiden kanssa oon saanu purkaa tuon Sällin asioita ja saanut paljon tukea ja neuvoja :flower: :flower:

ja Haikua :heart: mitä mä tekisinkään ilman sinua :saint:

Niin ja M mammaa, näkyillään taas piakkoin..

Ja muitakin, oikeastaan kaikkia, hyvästä ja välillä vähän paremmastakin seurasta :D

Haluan kiittää kaikkia joilta olen saanut pummia tavaroita postimaksua vastaan! ja he ovat jopa jaksaneet laittaa kivoja tarroja kirjekuoriin :heart:

Kiitän kaikkia esikoista haaveilijoita jotka tajuu mua!

kiitän asiallisia ihmisiä jotka jaksaa auttaa mun erityisissä ongelmissa

kiitän pieruketjujen aloittajia :laugh:

kiitän sitä henkilöä joka mulle lähetti ne auringot! oon koittanut ettiä sitä ketjua että kuka se oli joka ne lähetti mutta kun ei löydy, niin ei löydy!

Erästä haluan kiittää joka käy tosi harvoin täällä ja on mun bestis nykyään että sain hänet ystäväkseni, ilman häntä olisi elämäni kurjaa. Hänen nikkiään en muista mutta on joskus käynyt täällä palstalla.

Mä kiitän erityisesti seuraavia nikkejä....The Titityy, tikrutyttö, Pirulaane.
Kiitän myös kaikkia ihania, ystävällisiä palstalaisia mukavasta seurastanne.Kiitos siitä että olette olemassa.Kiitän myös pidetään huolta kerhon perustajaa ja kaikkia jäseniä.Jatketaan samaan malliin. :hug: :hug: =)

No minäpä kiitän Juicefania, hänen kanssa on ollut kiva jutella ja sain hältä koirien matolääkettä :D
Myös haluan kiittää niitä jotka ostivat poikani vanhoja vaatteita kirppis-osiosta.
Myös minä haluan kiittää palstalaisia makeista nauruista :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mä en kiitä ketään, mutta olen iloinen, että tällainen sekalaisen äiti seurakunnan kokoontumispaikka on olemassa. Täältä saa vaihtelevasti kaikkea :D
no mä yhdynnäihin sanoihin

Minä myös.
Tosin erityiskiitokset Rekka-Paulalle, joka ystävänä, ihan livenä, helpotti elämääni uudella paikkakunnalla.