Ketju JO-faneille

vierailija
Täällä ei pitänyt olla mitään valitusta sitten. Ja toisaalta eiväthän ne varsinaisesti mitään sanoneet että tulis tänään laittoivat vaan sen stoorin missä oli viestejä parilta päivältä
Jaa. Mä ymmärsin niin, ettei saa sanoa ilkeästi heistä. Miksi saisi puhua vain positiivisista teoista, eikö puutteetkin ole ihan luvallista käydä läpi? Kun se ei ole mielipideasia, että tietoa ei annettukaan tänään.
 
vierailija
Jaa. Mä ymmärsin niin, ettei saa sanoa ilkeästi heistä. Miksi saisi puhua vain positiivisista teoista, eikö puutteetkin ole ihan luvallista käydä läpi? Kun se ei ole mielipideasia, että tietoa ei annettukaan tänään.
Kello on vasta muutaman yli puolen yöns Sloveniassa ja eivät varsinaisesti itse sanoneet mitään kunhan jakoivat stoorin jossa oli parilta päiviltä viestejä
 
vierailija
No valitusta ja riitelyä säännöistä tää tuntuu jo nyt olevan, että eipä tää meno mistään muusta ketjusta tunnu eroavan. Tunnenkin kompostin mädän jo nenässäni, hyvin on asettunut tänne.
Ei ole, alkuhämmennyksen ymmärtää ja trollitkin voi alkuun yrittää hämmentää. Eiköhän tää tästä asetu ja saadaan hyvät keskustelut vielä aikaan. Musta tuntuu että näin lomalla on melkein vähemmän aikaa kuin arkena, mutta tulee mieleen vaikka mitä kiinnostavia aiheita mistä voidaan jutella täällä. Toivottavasti täällä on enemmänkin sitä kivaa keskustelijaporukkaa mitä kompostissa parhaimmillaan.
 
vierailija
Vähän ehkä turhauttaa kun meille on rakennettu hyvä sivusto, jossa nämä kaikki eri ketjujen aiheet voisi olla sulassa sovussa rinta rinnan, mutta ihmiset haluaa pysyä näissä palstoissa ja avata kymmeniä ketjuja.
 
vierailija
Kello on vasta muutaman yli puolen yöns Sloveniassa ja eivät varsinaisesti itse sanoneet mitään kunhan jakoivat stoorin jossa oli parilta päiviltä viestejä
No oli se aika vihjaileva että ”tänään tiedon julkaisu?” Itse ainakin vähän petyn kun ei sit tullutkaan. Mutta ei se heidän syytään ole, että vähän petyin, enkä ole niin väittänytkään.
 

Yhteistyössä