vierailija
Inhottavinta on se, että heti täälläkin alkaa sanelu ja toisten kommmentojien moralisointi.Samaa mieltä, minua vähän inhottaa sellainen
Inhottavinta on se, että heti täälläkin alkaa sanelu ja toisten kommmentojien moralisointi.Samaa mieltä, minua vähän inhottaa sellainen
Oon vähän eri mieltä, kun keskustelette näistä kuin olisi jotain faktatietoa, ja jotain kuviteltuja matkoja B:lle yms.Siellä ei pysty keskustelemaan aiheesta, kun jokaikiseen kommenttiin tulee ilkeä/tyly vastaus. Jos kyseinen kommentoija edes perustelisi vastauksensa, mutta ei. Musta sitäpaitsi aihe kuuluu tänne, koska se koskee Bojanin elämää ja siihen kuuluvia henkilöitä. Damon kiinnostaa myös.
Ei luultavasti tunne. Simonin sukulaista on alkanut seurata nyt, niin varmaan hänen luona.Mutta tunteeko se Edvinin ja Oscarin siis?
Et vaan ole löytänyt niitä juoruja, kyllä kaikissa vähänkään isommissa tai pienissäkin fandomeissa juoruillaan kuka on kenenkin kanssa.AMEN JA HALLELUJAH! Missään muissa fandomeissa en ole edes tähän törmännyt. Artisteja fanitetaan musiikin takia ja myös kuumistellaan, mutta yksityiselämillä ei spekuloida.
Ei tunne, joku puhuu nyt omiaan, D:n kaveri Simon muistaakseni asuu RuotsissaMutta tunteeko se Edvinin ja Oscarin siis?
Mä en ole koskaan kirjoittanut tuollaisia kommentteja. Sulla menee puurot ja vellit sekaisin.Oon vähän eri mieltä, kun keskustelette näistä kuin olisi jotain faktatietoa, ja jotain kuviteltuja matkoja B:lle yms.
Joo, tullaan uuteen ketjuun valittamaan mistä siellä keskustellaan. Miksi ei voi sitten pysyä siellä vanhassa?Inhottavinta on se, että heti täälläkin alkaa sanelu ja toisten kommmentojien moralisointi.
Ei ollenkaan. Täällä saa sanoa erilaisia mielipiteitä. Tämä ei myöskään ole k/b shippausketju. Ne on erikseen. Silti ei haittaa jos joku k/b shippaajakin osallistuu keskusteluun muiden mukana. Täällä pitää vaan sitten hyväksyä muut mielipiteet, ei vaan voi käskeä toisin ajattelevia pois. Tänne on siis turha tulla riitelemään. Haukkumiset on ne mitä ei hyväksytä. -aloittajaJos täällä kerran saa shipata niin sittenhän tää on kuin puutarha. En tajua enää näistä ketjuista mitään.
No rulesJoo, tullaan uuteen ketjuun valittamaan mistä siellä keskustellaan. Miksi ei voi sitten pysyä siellä vanhassa?
AMEN JA HALLELUJAH! Missään muissa fandomeissa en ole edes tähän törmännyt. Artisteja fanitetaan musiikin takia ja myös kuumistellaan, mutta yksityiselämillä ei spekuloida.
Ei ollenkaan. Täällä saa sanoa erilaisia mielipiteitä. Tämä ei myöskään ole k/b shippausketju. Ne on erikseen. Silti ei haittaa jos joku k/b shippaajakin osallistuu keskusteluun muiden mukana. Täällä pitää vaan sitten hyväksyä muut mielipiteet, ei vaan voi käskeä toisin ajattelevia pois. Tänne on siis turha tulla riitelemään. Haukkumiset on ne mitä ei hyväksytä. -aloittaja
Auttaisi jos musiikkia tulis useammin kuin kerran puolessa vuodessa!AMEN JA HALLELUJAH! Missään muissa fandomeissa en ole edes tähän törmännyt. Artisteja fanitetaan musiikin takia ja myös kuumistellaan, mutta yksityiselämillä ei spekuloida.
Näin just.Puutarhassa on samat vauvan tiukkissäännöt, täällä ei
En tiedä missä fandomeissa olet mukana, mutta julkisten yksityisasiat kiinnostaa suurinta osaa ihmistä ja niistä keskustellaan todella paljon. Ihme että olet onnistunut välttämään sellaisen.AMEN JA HALLELUJAH! Missään muissa fandomeissa en ole edes tähän törmännyt. Artisteja fanitetaan musiikin takia ja myös kuumistellaan, mutta yksityiselämillä ei spekuloida.
Lässyn lässynEi ollenkaan. Täällä saa sanoa erilaisia mielipiteitä. Tämä ei myöskään ole k/b shippausketju. Ne on erikseen. Silti ei haittaa jos joku k/b shippaajakin osallistuu keskusteluun muiden mukana. Täällä pitää vaan sitten hyväksyä muut mielipiteet, ei vaan voi käskeä toisin ajattelevia pois. Tänne on siis turha tulla riitelemään. Haukkumiset on ne mitä ei hyväksytä. -aloittaja
No pyh.Ei tunne, joku puhuu nyt omiaan, D:n kaveri Simon muistaakseni asuu Ruotsissa
Kai sä tajuat et noi kyseiset viestit on 99% läppää ja kuittailua ns. ennustajalle.Oon vähän eri mieltä, kun keskustelette näistä kuin olisi jotain faktatietoa, ja jotain kuviteltuja matkoja B:lle yms.
Ei vitsit rankkarit näyttää päätyvän Slovenian kohtaloksi
Menepä sinne kompostiketjuun.Lässyn lässyn
Joku urpo täällä lässyttää ja sanelee sääntöjäNäin just.