vierailija
Ei K:sta keskusteluaJep. Miten tämä ketju eroaa Jo-ketjusta Vauvalla, tai Puutarhasta, Loverpoolista, saitista ja Kompostista?
Ei K:sta keskusteluaJep. Miten tämä ketju eroaa Jo-ketjusta Vauvalla, tai Puutarhasta, Loverpoolista, saitista ja Kompostista?
Joo ei olisi uskonut, että jatkoajalla tilanne edelleen 0-0 ja ehkä rankkareille mennään.Hitto tää peli onkin jännittävä.
Lisäksi on keikkojen ja kiertueiden varalta yöketju ja uutisketju. Mihin me tarvitaan näitä kaikkia ja miksi???Jep. Miten tämä ketju eroaa Jo-ketjusta Vauvalla, tai Puutarhasta, Loverpoolista, saitista ja Kompostista?
Juuri näin, kiteytit hyvin. Mä olen se joka perusti ketjun. Mutta mielipiteet vois ilmaista sitten mielipiteinä, ei täytenä totena, jos faktatietoja ei ole. Se on kuitenkin niiden kunnioittamista jousta keskustellaan.No rules paitsi ei haukkumista ja anti-fanitusta.
Ihana peli, kun joka toisessa lauseessa on Slovenia! Ja kun Slovenia loistaa!Hitto tää peli onkin jännittävä.
Tässähän voi joutua valvoo vielä pitkää olettaen että Joksut julkaisee jotain pelin jälkeen ellei Jan sitten ole nukahtanut vaikka tuskinpaJoo ei olisi uskonut, että jatkoajalla tilanne edelleen 0-0 ja ehkä rankkareille mennään.
Ei täällä ole pakko olla.Lisäksi on keikkojen ja kiertueiden varalta yöketju ja uutisketju. Mihin me tarvitaan näitä kaikkia ja miksi???
Saa keskustella ihan normaalisti jos liittyy asiaan eli joksuihin, muttei ole ketjun päähenkilö. Kärtsäfaneille on Kääriä-ketju erikseen. Itsekin siis tykkään Kärtsästä mut tää ketju on Jokereista tykkääville.Ei K:sta keskustelua
Eli Käärijästäkin saa keskustellaJuuri näin, kiteytit hyvin. Mä olen se joka perusti ketjun. Mutta mielipiteet vois ilmaista sitten mielipiteinä, ei täytenä totena, jos faktatietoja ei ole. Se on kuitenkin niiden kunnioittamista jousta keskustellaan.
Mulle se on ok, en fanita Kärtsää mutta tykkään seurata aina kun on tekemisissä Boitsun tai Joksujen kanssa. Mieluummin väljät säännöt kuin tiukat.Jos täällä saa puhua damonista niin saa kärtsästäkin.
Saa, mutta ainoastaan Joksuihin liittyen.Eli Käärijästäkin saa keskustella
Kylläpäs.Ei K:sta keskustelua
Tää ei ole K/B -shippausketju. Ei myöskään ketju pettyneille. Täällä on niiden keskustelu, jotka tykkää joksuista. Ei haukkumista. Siten eroaa kompostista.Ei K:sta keskustelua
Käärijä liittyy jo erottamattomasti Joksuihin seuraavat 30 vuotta, kuten Bojankin sanoi.Saa, mutta ainoastaan Joksuihin liittyen.
Kaikki shipit ok, KB-traumatisoituneet voi mennä Kompostiin heillehän se alunperin tehtiin.Saako shipata Käärijää ja Bojania?
Jos liittyy Joksuihin sama juttu varmaan Damonin kanssa myösKylläpäs.
Miten eroaa Vauvan JO-ketjusta?Tää ei ole K/B -shippausketju. Ei myöskään ketju pettyneille. Täällä on niiden keskustelu, jotka tykkää joksuista. Ei haukkumista. Siten eroaa kompostista.
Vauva on paska alusta.Miten eroaa Vauvan JO-ketjusta?
Täällä voi jutella myös öisinMiten eroaa Vauvan JO-ketjusta?
Varsinaiset K/B shippausketjut on erikseen. Mutta jos shippaa heitä ja haluaa osallistua keskusteluun niin mikäs siinä. Mutta ei voi sitten hermostua siitä että täällä on erilaisia mielipiteitä myös. Olen aloittaja.Saako shipata Käärijää ja Bojania?