vierailija
Puutarhassa on samat vauvan tiukkissäännöt, täällä eiJos täällä kerran saa shipata niin sittenhän tää on kuin puutarha. En tajua enää näistä ketjuista mitään.
Puutarhassa on samat vauvan tiukkissäännöt, täällä eiJos täällä kerran saa shipata niin sittenhän tää on kuin puutarha. En tajua enää näistä ketjuista mitään.
Ja Sadien, jos nähdään Joksujen kanssa niin sitten ok.Jos liittyy Joksuihin sama juttu varmaan Damonin kanssa myös
On siellä porukkaa tänäänkin ollutMiksei tätä keskustelua voi käydä Puutarhan puolella? Oletan että se ketju on hiljentynyt täysin, koska väki on sieltä siirtynyt kompostiin. Ei sinne enää kukaan oikeastaan kirjoita mitään muuta kuin ficcejä tai niiden suosituksia.
Juu, mulla sama.Mulle se on ok, en fanita Kärtsää mutta tykkään seurata aina kun on tekemisissä Boitsun tai Joksujen kanssa. Mieluummin väljät säännöt kuin tiukat.
Ei pidä paikkaansa.Puutarhassa on samat vauvan tiukkissäännöt, täällä ei
Just päivä tai pari sitten alkoi hirveä kitinä kun joku laittoi artikkelin jossa Sadie puhui suhteestaan sosiaaliseen mediaan. Siitä olisi voinut saada hyvän keskutelun aikaan peilaten Boitsun mielipiteisiin mutta kun ei, S:ää ei saa siellä mainita.Miksei tätä keskustelua voi käydä Puutarhan puolella? Oletan että se ketju on hiljentynyt täysin, koska väki on sieltä siirtynyt kompostiin. Ei sinne enää kukaan oikeastaan kirjoita mitään muuta kuin ficcejä tai niiden suosituksia.
Eikös toi ole kompostin aiheita?Mua kyllä kiinnostaa Sadie ja Bojan yhteys. Ovatkohan paljon tekemisissä ja minkälaisesta ystävyydestä on kyse vai voisiko siinä olla romantiikkaa mukana? En shippaa heitä, vaan spekuilen tosielämän kautta.
Niin, siellä on vielä tiukemmat.Ei pidä paikkaansa.
Ronaldo tuhraa rankkarin ja Slovenia menee jatkoon.Mä uskalla kattoo tota peliä. 🫣
Samoin ja ärsyttää kun kaikenlainen pohdinta heihin liittyen leimataan heti shippaamiseksi ja tullaan kieltämään kaikki.Mua kyllä kiinnostaa Sadie ja Bojan yhteys. Ovatkohan paljon tekemisissä ja minkälaisesta ystävyydestä on kyse vai voisiko siinä olla romantiikkaa mukana? En shippaa heitä, vaan spekuilen tosielämän kautta.
Mäkin piipahdin siellä tänään ja todella hiljaiseksi on mennyt se ketju.On siellä porukkaa tänäänkin ollut
No se on ihan järkevä sääntö, jos kerran kitinä alkoi.Just päivä tai pari sitten alkoi hirveä kitinä kun joku laittoi artikkelin jossa Sadie puhui suhteestaan sosiaaliseen mediaan. Siitä olisi voinut saada hyvän keskutelun aikaan peilaten Boitsun mielipiteisiin mutta kun ei, S:ää ei saa siellä mainita.
Mistä tämä tieto?B on jo unohtunut. D on Ruotsissa Edvinin ja Oscarin huvilalla.
No mene sitten puutarhaan, se on varmaan sulle sopivampi paikka.No se on ihan järkevä sääntö, jos kerran kitinä alkoi.
D sanoi tiktokissa että on menossa Pariisista Ruotsiin.Mistä tämä tieto?
Eipäs ole, koska viestejä ei voi poistella vauva tiukinNiin, siellä on vielä tiukemmat.
On siellä kirjoiteltu, en ole samaa mieltäMäkin piipahdin siellä tänään ja todella hiljaiseksi on mennyt se ketju.
Siellä ei pysty keskustelemaan aiheesta, kun jokaikiseen kommenttiin tulee ilkeä/tyly vastaus. Jos kyseinen kommentoija edes perustelisi vastauksensa, mutta ei. Musta sitäpaitsi aihe kuuluu tänne, koska se koskee Bojanin elämää ja siihen kuuluvia henkilöitä. Damon kiinnostaa myös.Eikös toi ole kompostin aiheita?
Samaa mieltä, minua vähän inhottaa sellainenMun mielestä kenenkään tosielämän suhdespekulaaiot ei kuulu minnekään.
Mutta tunteeko se Edvinin ja Oscarin siis?D sanoi tiktokissa että on menossa Pariisista Ruotsiin.
Kyllähän niistäkin saa keskustella jos haluaa. Jotta tämä ketju toimisi, niin sun täytyy ohittaa sulle epämieluisat sivujuonet.Mun mielestä kenenkään tosielämän suhdespekulaaiot ei kuulu minnekään.
AMEN JA HALLELUJAH! Missään muissa fandomeissa en ole edes tähän törmännyt. Artisteja fanitetaan musiikin takia ja myös kuumistellaan, mutta yksityiselämillä ei spekuloida.Mun mielestä kenenkään tosielämän suhdespekulaaiot ei kuulu minnekään.