Mun piti viel eilinen vetää sillä pussidieetillä..Noh, kroppa alko lyömään vastaan, tuli sellaset pahoinvoinnit et lopetin eilen päivällä ja söin sit normiruokaa... Kaiken kaikkiaan viikossa pusseil lähti 3,5kg Ens viikolla alkaa sit taas ruoan kanssa pelaaminen, terveellisen elämäntavan opettelu....
1,5kg jäi uupumaan tavoitteesta!! Aamupaino ollu siis tänää 94,5kg...
Ja pakko myöntää, mua todella ahdistaa mennä sinne lekuriin!!! En rehellisesti sanottuna edes haluais... Mä oon ihan varma et ne tyrmää mut ton 1,5kg takii!!
Ei se sit auta, kk taas vaan eteenpäin..Tai siis tod.näk. 2kk, koska en oo tuntenu ovista toiselta puolelta hetkeen, ja luonnolliseen kiertoon olis tarkotus tehdä PAS:it..
Mut illalla mulle on sitä kivaa tiedossa, kynttiläkutsut ja saan talon täyteen ihania tyttökavereita!!! :heart: Ja oli tulos lekurista mikä tahansa, tänää herkuttelen, ja lipittelen punkkuu, oon sen ansainnu!!!
Mites muiden viikonloppusuunnitelmat????
Tuun sit kertoo kui käy, pitäkäähän peukkuja!!! HUOH, jännittää.....
1,5kg jäi uupumaan tavoitteesta!! Aamupaino ollu siis tänää 94,5kg...
Ja pakko myöntää, mua todella ahdistaa mennä sinne lekuriin!!! En rehellisesti sanottuna edes haluais... Mä oon ihan varma et ne tyrmää mut ton 1,5kg takii!!
Ei se sit auta, kk taas vaan eteenpäin..Tai siis tod.näk. 2kk, koska en oo tuntenu ovista toiselta puolelta hetkeen, ja luonnolliseen kiertoon olis tarkotus tehdä PAS:it..
Mut illalla mulle on sitä kivaa tiedossa, kynttiläkutsut ja saan talon täyteen ihania tyttökavereita!!! :heart: Ja oli tulos lekurista mikä tahansa, tänää herkuttelen, ja lipittelen punkkuu, oon sen ansainnu!!!
Mites muiden viikonloppusuunnitelmat????
Tuun sit kertoo kui käy, pitäkäähän peukkuja!!! HUOH, jännittää.....