Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

Mun piti viel eilinen vetää sillä pussidieetillä..Noh, kroppa alko lyömään vastaan, tuli sellaset pahoinvoinnit et lopetin eilen päivällä ja söin sit normiruokaa... Kaiken kaikkiaan viikossa pusseil lähti 3,5kg Ens viikolla alkaa sit taas ruoan kanssa pelaaminen, terveellisen elämäntavan opettelu....
1,5kg jäi uupumaan tavoitteesta!! Aamupaino ollu siis tänää 94,5kg...
Ja pakko myöntää, mua todella ahdistaa mennä sinne lekuriin!!! En rehellisesti sanottuna edes haluais... Mä oon ihan varma et ne tyrmää mut ton 1,5kg takii!!
Ei se sit auta, kk taas vaan eteenpäin..Tai siis tod.näk. 2kk, koska en oo tuntenu ovista toiselta puolelta hetkeen, ja luonnolliseen kiertoon olis tarkotus tehdä PAS:it..
Mut illalla mulle on sitä kivaa tiedossa, kynttiläkutsut ja saan talon täyteen ihania tyttökavereita!!! :heart: Ja oli tulos lekurista mikä tahansa, tänää herkuttelen, ja lipittelen punkkuu, oon sen ansainnu!!!
Mites muiden viikonloppusuunnitelmat????
Tuun sit kertoo kui käy, pitäkäähän peukkuja!!! HUOH, jännittää.....

Nyt on lekurissa sitte käyty....
JA NE HOITAA MUA TÄS KIERROS, JEEEEEEEEEEE!!!
Tosin, mä huijasin, puol kiloo, mut aion tätä pudotusta jatkaa tässä ni sinänsä ei varmaa haittaa...
ELI 1.IVF/1.PAS siis tulossa :) Vitsi ku tuntu hyvältä kirjottaa tollee Ihana alottaa viikonloppu ku sai niin hyvii uutisii huoh, yx etappi taas takanapäin...
Sain myös kuulla et meijän 2 pakkasukkoo on 3 pvän ikäsiä, kohdun limakalvo oli yhdestä kohtaa 7,1mm ja toisesta 7,8mm.
Jos kaikki menee hyvin, niin siirto olis ens viikol sitte, ilmeisesti... Ja kylhän se menee, päätin et iloitsen hetkestä, enkä ala murehtii ja märehtii ja huolehtii et selviääx ne sulatuksesta yms, vaan luotan et kaikki menee hyvin...
T: Huojentunu TanZZZku

TanZZZkullahan olikin hienoja uutisia!
Nyt ei sitten muutakun jatkat samaan malliiin!

Mä en oo vielä edes perehtynyt noihin hoitomuotoihin.. IVF vissiin tehdään ihan ovulaatio-ajankohtana mut mites tuos PAS?

Mä oon kärvistelly aivan järkyttävistä menkkakivuista taas... nyt vikoissa clomikierroissa tää on alkanu olee aivan posketonta. Viime kierrossa meinasin pyörtyä kivusta eka prisman leipäosastolle ja sen jälkeen kassalle, ja toissa kierrossa jouduin lähtee kesken päivän himaan.
Tänään ajattelin et käyn ostaa parasetamolin lisäks ketoriinii (pakki ei oikein kestä buranaa) ja lähin töistä kävelee apteekkiin.. hyvä ettei jalat lähteny matkalla alta.
Ja mikä mukavinta niin se apteekki ei ollu ees auki.
Soitin miehelle ja se toi mulle auton et pääsin himaan.. kävin terveystalossa ja "näin aluksi" sain miranaxii ja arcoxiaa kipuihin.
Eiköhän noi naistenklinikalla osaa jotain tohon kipuiluunkin sanoa..

IVF:ää/ ICSI:ä on 2 erilaista, lyhyt kaava ja pitkä kaava. Ne kellä on PCO, käytetään yleensä lyhyttä kaavaa, mä en muista mikä se juttu oli et mix mut tän tiän varmax et yleensä käytetään... Olisko se ollu et vältetää sitä et niit kasvaa liikaa tai jtn..????
Erona siis IVF ja ICSI on se et lyhyessa kaavassa aloitetaan nenäsumute(laittaa munasarjat lepotilaan) mun tietääkseni kierron alussa sumuttelemaan ja siitä sit lähetään pistelee eli kasvattelee muniksii jotka sit punktoidaan ja hedelmöitetään.
Pitkässä kaavassa mä alotin sumuttelee muistaakseni kp 20 tai 21, yhet menkat siihen ja sit muniksien kasvattelu... En iha satavarmax nyt muista et aloitinx piikittää ennen vai jälkeen mensujen....
IVF:n ja ICSI:n ero on se, et IVF:ssä munasolut hedelmöitetään maljalla, eli ne hedelmöittyy itekseen, ja ICSI:ssä mun käsittääkseni se siittiö tungetaan solun sisään....
Mun käsittääkseni nää on hoitojen erot, jos oon vääräs nii korjatkaa joku ihmees!!!

Ja voihan menkkakivut!!! Noi on NIIIIN perseestä. Mä iteki joudun kärsii joka kk ihan hirveistä kivuista :( Mulle ainaki sanottii et ku on ovulatorinen kierto, nii sillon on yleensä kivuliaammat kuukautiset. Toivottavasti lääkkeet auttaa!!! Mäki oon joutunu lähtee kesken töiden kotiin ku sattuu vaan ja oksennan ku on nii huono olla. . Voimia ja leppäile ja ota rauhas :hug:

TanZZZkulle kiitokset vastauksista!

Mä alan pikkuhiljaan olee taas elävien kirjoissa.. mut huhheijaa mikä olo.
nyt on 3:s tai 4:s kierto kun on näitä hulluja kipuja ja myös tosiaan ovulaatio on näissä kierroissa testien mukaan ollu + tässä kierrossa ihan tuns sen eli vois hyvikin mulla paikkaansa pitää toi :)

Moro tytöt olen taas ollut pihalla täsät keskustelusta kun tuntuu että kiirettä pukkaa.
Tuoho IVF/ICSI juttuun niin meillä ei ole muuta kuin lääkeen pistelyä ja sitten ovulaatiota estävälääkitys rinnalla eli ei nenä sumuja ainakaan minulle. Ja todellakin PCO tyyppisiin munasarjoihin taipuvaisilla lyhyt on hyberin vuoksi suositeltavaa. Minulle tehtiin diagnoosista huolimatta eka ICF/ICSI pitkällä ja siitä sainkin sitten lievän hyperin ja viikon vuode levon.

Tänä aamuna painon ennen aamu kahvia 89,7kg Jihaa! Ja lääkäri määräs minulle metut nyt tähän hoitokertaan mukaan, jota olenkin vähän ihmetelly kun eivät ole määränneet. Nyt sitten pääsen nauttimaan metujen sivuoireista ja huomenna alkaa pistely. 200 yksikköä heit alkuun, tuntuu aika hurjalta. Metuja syön kuulema koko hoitojen ajan eli luultavammin sen puoli vuotta. Katsotaan kuinka käy...:D

Toi hyperi kuulostaa hurjalta :O Rehellisyyden nimissä en moisesta ollut aikaisemmin kuullutkaan.. tai jos olin niin en ainakaan ollut käsittänyt asiaa.

Me karattiin ukko-kullan kanssa lauantaina ravintolaan ja drinksuille joten alkoholiturvotus+menkkaturvotus on vieläkin päällänsä :(
Tänään alkaa kuitenkin ne paljon puhutut treenit ja olo on vähintäänkin sekavan pelokas :LOL:

Viidet treenit ehtii tulla ennen naikkarikäyntiä - toivottavasti ois turvotus siihen mennessä laskenut :D

Hyperi voi olla hurja ja pahimmassa tapauksessa sitä on sairaalassa viikkoja. Itellä tärinä laukas kipuja, auto matkat oli kivun täyteisiä ja juoksemista en edes haaveilut silloin tekeväni.

PAS:seista vielä sen verran että niitä tehdään sekä lääkeelliseen että omaan kierron mukaan ovulaation jälkeen. Meillä päin lääkärit suosii hyvin paljon luonnollista kiertoa. Luonnollisessa pakaste alkiot siirretään 3-5päivää ovulaatio plussan saamisesta testiin. Ja koska omaan PCOS suosittelevat käyttämään clearblueta siihen, on ainut merki jonka kanssa ei ole tarvinnut arvailla onko ovisplussa tulossa vai ei (olen saantu ne kaksi viivaa jo silloin liuskatestiin kun ovulaatio on ollut viikonpäässä). Jokaista siirtoa tukemaan on sitten Lugestron tai Lutinus lääkitys.

Tää on kopsattu toisesta ketjusta mihin myös kirjottelen... Simpli varmaan on jo lukenu mun txt mut laitan tänneki...

No ei mee taas putkeen täälläkään
Mulla on su lähtien ollu taas pientä tiputtelua havaittavissa, mulla siis monesti tulee tollasta, ei aina mut välillä... Tänään tuli ovistestiin + ja soitin polille. Kerroin tästä tiputtelusta ja niinkuin pelkäsin, PAS:ia ei voi tehdä tähän kiertoon Taas edessä on yhet nii saatanan kivuliaat kärsimys oksennusmenkat ja odottamista!!! :kieh:
Sanoin hoitsulle, et ihmettelin jo alun alkaen, mix mulle luonnolliseen kiertoon tehdään ku mul on näitä välitiputteluita, nii siitä aina kuulemma lähdetään... Ok ymmärrän senkin et luonnollinen lähtökohta on aina parempi, mut jotenki arvasin tän et jotain tulee, et ei tässäkään kierrossa :ashamed: Huoh. Ei se auta ku taas jatkaa.
Ens kiertoon koitetaan sitte lääkkeellistä PAS:ia.
Alotan Progynova tabletit ku seuraavat mensut alkaa, ja 2tabl./pvä lähetään liikkeelle. Yleensä se kuulemma riittää, mut salettii meikäläisen tuurilla joudutaan sitäki saatanan annostusta hakee et se on sopiva... Ja kuinkahan monta kk joudun senki kans painii??? varmaan vierähtää loppuvuos mukavasti sit sen parissa, jippiajee!! Vittu et on taas siistii, tasan ei mee nallekarkit.... Oikeestaan jo vähän naurattaaki ku menee nii putkee, ei täs kai muutakaa voi!!

Toi siis oli eilen ^

Eli nyt sit pitäs vaan jatkaa laihduttamista, ja koittaa keskittyy jos sais tupakanki lopetettuu tässä... Mut arvaatte varmaa... Mussutus viikonloppu meni pitkäx, jatku ma asti, ja eilen vitutti sen verta paljon, et annoin vaan mennä. Mutta, tänään ruotuun, ja jo aavistuksen positiivisemmalla mielellä :)
Odotan kovasti viikonloppua, me lähetään mökille :) IHANAAA!!!!
Tupakan lopettaminen on muuten hemmetisti vaikeempaa ku laihduttaminen, mun mielestä siis. :| Mul ei o tällä hetkellä mi-tään motivaatiota siihen, vaik tiedän kuinka haitallista yms se on.. :ashamed: ku sais samanlaisen kimmokkeen ku viime keväänä... Jotenki huomaan ajattelevani et tän jälkeen ym ihan koko ajan... Voi että..

Miten Ambrosian treenit meni??? Kyl se turvotus sit yllävänki nopeesti lähtee ja varmast on poistunu naikkarikäyntiin mennes :)

Simplille onnittelut pudotuksesta :)

Tupakoinnin lopetus oli mulle hyvinkin helppo! Söin champix-kuurin sillain pikaversiona mitä ei sais ohjeitten mukaan tehdä koska tällöin lopetus tokkopa onnistuu.. Eli söin champixin alotuspakkauksen niin että 2viikkoa poltin ja nostin sitä champix annosta kohdilleen ja lopetin tupakoinnin. Sit söin täydellä annostuksella champixia 5-7päivää (en tarkalleen muista kauan mutta en viikkoa kauempaa kuitenkaan) jonka jälkeen laskin annostuksen pikkuhiljaa pois.
Nyt oon ollut 14kuukautta polttamatta.
Motivaatio oli kova, koska
a) auttaa raskautumiseen (pskanvtut - ei toiminu mun kohdalla :LOL: )
b) taloudellinen hyöty. Poltin 1,5askia päivässä, eli viikossa tupakkaan meni rahaa tupakkaan pyöreet 50e (eli kuukaudessa 200e ja vuodessa yli 2500e) ja siihen päälle kaikki sämpylät, limpparit, edit, suklaat mitä tuli ostettua samalla kun osti tupakkaa.
c) kolmantena motivoi oma terveys, ja nyt varsinkin kun työkaverilla järkyttävä tupakka-yskä ja flunssat pitkittyy niin ei voi muuta kun nauttia siitä ettei itellään enää noita ole!

Champixin söin siksi väärin, että aloitin sen sinä päivänä kun menkat alko. Laskin että kuukaudessa pystyn sen avulla lopettamaan ja jos vaikka siitä kierrosta raskautuisin, niin ei päätyis sikiölle nuo lääkeaineet :)

Paska tuuri sulla TanZZZku ton tiputtelun kanssa - pahoittelut :(

Treenit meni hyvin.. Vähän pahaa teki 30 jalkalinkkua ja 30 punnerrusta, mutta parhaani yritin ja se riitti mulle =) Jaksoin kuitenkin alku ja loppulämppärit ihan ok, joka on hyvä koska olin kuitenkin jo viideltä aamulla herännyt (treenit siis loppu illalla klo 21!).
Ihme kyllä paikat ei oo kipeenä mutta koko yön ravasin jatkuvasti vessassa. Poistunu tosi hyvin turvotukset nyt :D
Ja draivi on ihan tautinen! Voisin vieläkin lähteä lenkille tai punttikselle :LOL:

Kun te tytöt olette syöneet niitä metuja niin onko teillä ollut millaisia sivuoireita? Kun minä olen odottanut ihan kauheita, mutta nyt on jo 4 päivä jolloin syön niitä ja miulla ei ole kuin kerran heittänyt mahan varpusparvelle. Muuten olo on ollut hyvä ja ruokahalu on pysyt aisoissa eli ei tee mieli mättää koko aikaa. Nyt on alkanut tulemaan terveysvaihde päälle, tuijotan aina mikä olisi kevyttä ja terveellistä kun käyn kaupassa ja syödessä, jos ei ole mitään kevyttä ja terveellistä vaihtoehtoa skippaan ja syön yhden nutrilettin. Tämän viikon 2-sali kertaa käyty, mutta luulen että taidan sen kolmannenkin käydä sunnuntaina oli viime kerralla niin hyvä fiilis. Ja miun kohdalla metut on auttanut paino liikahtaa joko päivä alas päin, eikä seiso paikallaan ja tipahda kerralla kuten aikaisemmin. Vähänkö naama on leveässä virneessä aina puntarilta tulon jälkeen...:D Tänä aamuna lukema oli 89,2kg eli meikä on kohta siinä missä olin ennen kesää (JEEAAHH!) ja sitten vaan olisi se 85kg pykälä saavutettavissa joka on juhlan paikka...:D

Ei mullakaan tullu metuista muuta ku masu kuralle parina päivänä.

Mä en saa itteeni millää niskasta kiinni : / Että voi ottaa taas aivoo!!!
En ees muista koska oisin Metuakaan suuhuni laittanut... Esim. suklaata olen sinne kyllä survonut senki edestä!
Niin kateellisena luen teidän tsemppausta, Mutta en nyt käsitä minne se mun motivaatio katos näin totaalisesti! Mun on varmaa pakko käydä ostaa kans jotai ateriakorvikkeita, kun töissä ei kerkeä syödä, niin tulee napsittua suklaata ym. että jaksaa.
Tän viikon maanantaina piti taas urakka aloittaa alusta, mut jotenkin se unohtu heti pari tuntia heräämisen jälkeen... Nyt on pakko käydä vkl:na ostaa pelkkää terveellistä ruokaa kaappiin, niin sitte ei ole vaihtoehtoja :D Ja metut on pakko kans alottaa uusiks! Mä huomasin selkeen eron naposteluhaluissa kun niitä söin ja siks en ymmärrä alkuunkaan, et mikä he%v#ti siinä on niin vaikeeta ottaa se lääke kaks kertaa päivässä!?
Argh! Oon niin vihanen itelleni :(

Mul on kans viel toi tupakka täs riesana... Kokemuksesta vaan tiedän, että kaks viikkoa polttamatta, tarkoittaa noin 5kg lisää painoa. Jotenkin olen sen takia "antanut itselleni luvan" (lue: tekosyyn!) polttaa vielä... Mistä näitä selityksiä löytyy :D
Tää on vaan jotenkin niin ahistavaa... Laihduta, lopeta tupakka, syö sitä ja tätä lääkettä... Ei sen näin kuuluis mennä :( Narkkarit ja juopot sikiää minkä kerkeää ja lapset otetaan huostaan, kun päihteet kiinnostaa enemmän ku oma lapsi. Sitten meillä joilla varmaan jokaisella olisi se maailman rakastavin ja huolehtivin koti tarjolla, niin meillä se on sitten muutamista kiloista tai tupakasta kiinni. Ei pysty tämä ihmislapsi käsittämään tälläistä vääryyttä :ashamed:

Taidan vetästä vkl:na sellaset kunnon nollaukset tähän epäonnistumisen ketutukseen ja aloittaa maanantaina OIKEESTI uuden elämän! Se sisältää terveellistä ruokaa, liikuntaa ja positiivista ajattelua :)

Tosi harmillista kuulla Tanzzzku, ettei taaskaan mennyt ihan putkeen : /
Toivottavasti pian saatte asioita taas eteenpäin :)

DjaP: Kiitos vastauksestasi...:D Ehkä se auttaa jos et ajattele että siun on pakko vaan että se on mahdollisuus ja että sen mahdollisuuden toisessa päässä on parempi olo ja mahdollisesti se lapsi. Itellä ainakin häviää into jos ajattelen että on pakko, pakko syödä loppu elämän ajan terveellisesti ja pakko liikkua jne. Mutta kun ajattelen että voisin sen ajan jakson jälkeen pukeutua sen ja sen kokoisiin vaateisiin jos halua. Jos haluan voin korjata omaa hedelmällisyyttä tällä tavalla ja jos haluan voin pitäää sen herkku päivä kerran viikossa mutta siinä on se raja. Ja sitten tajuan että minähän haluan kaikkea tuota niin motivaatio nostaa jo päätään. Toinen mikä auttaa on noi pienet päämäärät esim. Laihdutat ensin esim. 5kg ja palkitset itsesi jollain mukavalla. Liikkuminen on minulla tullut mukaan varovaisesti, sillä itse olen tähän asti vihannut liikuntaa, mutta kun aloitin pienellä ja kevyellä määrällä huomasin että ei helkutti mie tykkään täsät olo tilasta ja kappas tässä sitä käydään salilla ja on hankittu sykemittarikin että näen kumpaa milloinkin edistä, ravan polttoa vai kuntoa. Kukaan ei olisi uskonut vuosi sitten että minä voisin käydä säännöllisesti omasta halusta salilla. No way.

By the way maistoin eilen kuukauden tauon jälkeen suklaata yhden palan ja arvatkaapa mitä, minusta fatzerin sininen ei maistunut yhtään niin hyvälle kuin ennen ja minun suklaa himot väheni roimasti. Toivottavasti sama on edessä myös kahvileipien suhteen...:D

Viimeksi muokattu:
mulla ei metut oo aiheuttanu mitään sivuoireita.. johtuen tosin varmasti siitä että otin ne oikeasti ruokailun yhteydessä. Nykyään sitten ei oo enää niin tarkkaa :)

kyllähän niitä kiloja kertyy kun tupakoinnin lopettaa, mutta mä itse esim purkasin turhautumista esim pyöräilyyn ja siivoamiseen :)
Ja uskon kyllä rehellisesti että lääkärit antaa enemmän painoarvoa sille jos lopettaa tupakoinnin, kun hankkii pari lisäkiloa. Eihän se ylipainokaan terveellistä ole, mutta ei ole tupakointikaan.

Täällä kroppa ihmeissään noista treeneistä. Olo on kokonaisvaltaisesti hemmetin hyvä kun joutuu kunnon rääkkiin kahdesti viikossa, mutta painon kanssa ei kyllä oo tapahtunut minkäänlaista positiivista muutosta. Eipä se vatsakaan kyllä oo taaskaan toiminut.
Mutta tässä vaiheessa haistatan paskat naikkarille jos evää hoito(jonoon)ihin pääsyn kun ei oo paino tippunut, koska nyt oikeasti liikun ja teen asialle jotain.
Mikäli niille on oikeasti painoindeksi elämäntapoja tärkeämpää niin pitäkööt tunkkins! Noh, eiköhän ääni ole hieman toinen kellossa kun on se suunnitteluaika....

Hienoa simpli :) mukavaa luettavaa että noin hyvin olet pysynyt ruodussa :) oujee!!!
Ambrosia, paljon sun paino nyt about on ja BMI?? Kun laskin tossa, nii mun BMI raja on siinä 32 hujakoilla.. En tiä onx siel naikkaril mun pituutena se 171 vai 170cm, sen takii ei tarkkaa BMI oo, vaik luulin et se olis 33... en tiä, on noi rajat jotenki nii saatanasta!!! Toivotaan että vaaka on sinulle suopea kun suunnittelukäynti lähestyy!! :)

itsellä alkaa vissii PMS:t nostaa taas päätään... :ashamed: Sen takii en oo oikee jaksanu kirjotellakaa oikee tännekää...
Masentaa, ahdistaa, vituttaa ja syöpötyttää!!! Liikkumaankaa en taaskaa hetkee oo pässy ku meinaa toi selkä taas vähä välii jumittaa. Nyt viikonlopun jäljiltä se on hyvä, ja tänää meenki zumbaamaan ihan sen takii ku ny näköjään roppa kestäis!!!
Duuniasiat painaa mieltä kovasti, tahtoisin uuden työn ja oon yrittäny katellaki mut tuntuu mulle sopivat olla kiven alla. Pitää vissii vaan vahtaa josko eteen tulis jotai järkevää ja mulle sopivaa....
Mihkää en voi lähtee täältä tietekää ennen ku oon uuden löytäny...
Toki ihanin ratkasu olis jos hoidot tuottas tulosta nii ei tarvis miettii tulevaisuutta työasioiden kannalta hetkeen..
Kai nää selvii sit täs kuiteki iteksee lopulta niinku muutki jutut lutviutuu....
Painoa on tullu muute 1,5kg takas pussien jälkee!!!! Nesteitä kertyny vissii taks.. Eli nyt pitää terästäytyä!! en sillee hirveest oo mässänny mut en kyl super terveellisestikää oo syöny, mutta vähemmän oon syöny, ei o ähkyyn tullu vedettyy..
ja nyt on muuten se mässy viikko ennen mensui, katotaa miten selviydyn!! Tänää ja loppuviikost pääsen jumppaamaan kyl iha kiitettävästi, jos taas vähä nesteet lähtis liikkeelle... Ens viikol alkaa mensut nii sit taas soitto polille jatkoja ajatellen :)
Nopeesti kuiteki menny tää kierto!!!
Tällasta täällä...

Minulla hoidossa nyt sellainen tilanne että sali treenit saa jäädä joksikin aikaa. 16 follia näkyi alustavasti ultrassa ja maha turvoksissa jo joten tuli lepo käsky. En tiedä onko hyvä vai paha juttu...:/

TanZZZku BMI on 32,6 eilisen aamupainon mukaan.. mun pitää varmaan vetää jotai keittodieettii nyt viikon verran et lähtee pois :LOL:
Taidankin täyttää ton vesipullon ja alottaa sillä :p

Keskiviikon painoon tosin varmasti vaikuttaa se että en ehtiny töiden jälkeen tiistaina ennen treenejä syömään ja olin päivällä syöny vaan pienen annoksen lohikeittoa. Olin siis todella nälkäinen kun pääsin ysiltä treeneistä pois ja söin kun hevonen :D oli maitorahkasmootheita ja karjalanpiirakkaa ja ties mitä :LOL:
Tänään ois taas treenit ja kova yritys ehtiä syömään ennen treenejä.
Tiistai meni ihan piloille kun oli eläinlekurikäyntiä ym joka veny ja veny :/

Toinen vaihtoehto on että syön aivan liian vähän ja siks kroppa ihmettelee et mikä juttu tää on?

simplille tsempitykset :hug:

Huh, sainhan mä itteeni taas niskasta kiinni :) Tosin vasta muutaman päivän tsemppaillut, enkä vaalle vielä uskaltautunut, mutta nyt on taas jostain löytynyt ripaus motivaatiota :)
Liikkumaan en ole kerennyt, mutta pitäs siihenki alkaa repiä aikaa jostain. Oon nyt ostanut töihin ateriankorvikepatukoita ym., jotta tulis edes siellä kiireen keskellä jotain syötyä päivän aikana.
Meillä lähti nyt maanantaina virallisesti lähete Naistenklinikalle. Kun sais nyt joku viis kiloa puristettua veke ennen sitä suunnittelukäyntiä, niin näkisivät, että mä edes yritän...
Mites nopee te Ambrosia saittekaan tiedon ajasta? Oot varmaan sen jo maininnut, mutta en nyt muista.

DjaP ihan maximissaan meni 2 viikkoa ajan saantiin =) ja aika tuli puolentoista kuukauden päähän siitä kun soitin sairaalan polille :)

hienoa että oot saanu itteäs niskasta kiinni. Käy toki vaa' alla niin näet tulokset siinäkin :)!

Helou...
Hienoa että ootte pysyny ruodussa!! Mä en oo :D ihan karmeet menkkamässyt! Oon ollu 2 päivää messuilla ja oon herkutellu!!! Huomen palaan ruotuun, mensut alkaa ens viikol... Mahdolliseen siirtoon on kuiteki aikaa viel nii ehtii taas kirii kasaa.. tuun kirjoittelee paremmal ajalla lisää...

Puntari näytti tänä aamuna 88kg, mahtavan luokan turvotuksesta huolimatta. Koska lääkeet aiheuttaa nyt turvotusta niin että maha on saman kokoinen kuin painavimmillani olin, niin voitte kuvitella mikä on olo tila. Mutta ajatukset siitää jo maanantaissa ja odotan innolla että pääsen taas liikkumaan.

Helou!!!
Mul on ehkä ollu hieman syysmasennusta, noiden PMS:n lisäx.. En oo jaksanu tänne kommentoida, enkä keskittyy painoasioihin ja onki tullu pari kiloo takas Jotenki ollu usko kateissa kaikkeen, en tiä mikä on.. mut eipä sekään auta jos jää vaan tuleen makaamaan, sitten en ainakaa saa mitää aikasex ja se on vaan lisää hallaa tähän soppaan!!!
Mutta nyt jotenki tän aamusen ärsytyksen ja itsesäälin sävyttämien tunteiden jälkeen tuntuu taas löytyvän asennetta!! Ehkä tää taas tästä... Tai sit mun vaan täytyy välillä vaipuu synkkyyteen et taas jaksan painaa, en tiä... joka tapauksessa nyt taas alkaa helpottaa jotenki oloa, hyvä niin.
Odotan tosiaan mensujen alkamista ja sit voisin soittaa polille.. Onnex mahdolliseen siirtoon on kuiteki vielä aikaa nii ehin saamaan itseni taas ruotuun!! Kyllä tää taas tästä :) Oon zumbaamaan menossa tänään ja huomenna zumba-circuit ja core- tunnille. Sit huomen- to pitäs mensujen alkaa, ja kun ne alkaa, teen sit kuolemaa taas pari päivää ja sillon ei tosiaan tarvii mennä jumpalle!! Paree siis liikkuu ny viel ku pystyy!!
Ajattelin tosiaa ottaa itteeni niskasta kii ja aktivoitua kunnolla tänneki kirjottelee :)
Mitäpäs muut????

Minä olen niitä ihmisiä joilla on ihan sika kipeä olo punktiossa ja sen jälkeen. Nyt on mennyt jo neljä päivää vain maatessa kun liikuminen koskee. Turvotus laskussa ja tänä aamuna puntari näytti jo normi lukemaa... Tänään kyllä ratkean ja syön roska ruokaa, olen sen ansainnut hyvän puotuksen ja kovien kipujen kestämiseni vuoksi. Itku pääsi operaatio pöydällä kun oli paikat jo valmiiksi niin hellät. Kulta nimitti minua maailman vahvimmaksi nalleksi ja pyyhki kyynneleitä. En kyllä osaa sanoin kuvata miten tärkeää se minulle oli että hän oli siinä. Niin siis puntari näytti tänä aamuna 87,7kg....YEAH!!!! Vaikka en ole salille päässyt yli viikkoon.

OI-hoito alkaa ei vielä ens kierrossa mutta sitä seuraavassa.
Päiväpaino oli sen 1,5kg enemmän kun aamupaino, ja jos aamupainon mukaan ois saanu ens kierrossa jo alottaa pistokset :D
No, ei oo paha pitää yks taukokierto tuohon väliin vielä (ellei siis tästä kierrosta luomu-ihme tapahtuis).

Ehdin saamaan ton 1,5kg pois siihen mennessä helposti. Jos en helpost niin vaikka parin päivän mehupaastolla ennen käyntiä.

Oli ehkä virhe syödä lounas ennen käyntiä :LOL:

Yhteistyössä