Mites muilla etenee viikko?? Ootteko pysyny ruodussa?
Ja taas eritevarotus!!!
Itse odottelen niit mensui... Tänää olis siis normaalein alkamispvä, mut ei näytä silt et tänään alkasivat. ei tuu ulos, ei ees oikee tiputtele.. :| Vessassa ainoastaa jää paperii ja se on ainut merkki et ne olis alkamassa!! Silloin tällöin vain muutama nippasu alavatsalla...
Eli joko tänään illalla tai huomen aamulla kai sitte..
Juttelin eilen yhen kaverin kans, joka oli laihduttanu kans LCD pusseil. Hän oli ollu kax viikkoo putkeen ja painoa oli lähteny
10 kg!!! Hän on kyl nuori, reilu parikymppinen että se voi selittää tuon määrän...mut et 10kg!! aikas pelottavan paljon...
Mä itse suunnittelin, et oon pussukoilla nyt n. 10 pvää. Ku nää mensut alkaa, soitan polille joka tapaukses, ja jos saan ajan, meen sinne, vaik paino ei olekaan tod. sen 93kg. Tässä on pakko olla kyl mensu turvotustaki ja kuhan nää ny hemmetti alkas, nii varmast putoo jo loppuviikkoon vähän.
Oon tosi epätoivonen kyl ny, vaik tiedän et se on turha täs kohtaa rypistellä enää, ei me päästä jatkaa hoitoja syyskuussa :ashamed: Tiedän tasan tarkkaan kui paljon oon hallaa itelleni tehny että aikas hölmöä tämäki...
Jotenki tuntuuu silt et tekis taas mieli vaan hylätä koko proggis ja antaa olla.. (jota en siis ole tekemässä, on vaan jotenki täl hetkel vähä vaikeempi saada itteesä niskasta kii) :stick:
Kyllä se taas sit tästä. . .
Jotai positiivista, alan olee suht terve
Viel kyl yskittää tosi paljon, ja räkää tuntuis olevan keuhkois mut oon jo ihan pirtee sillee!! Viel en kyl oo sellases kunnos et uskaltaisin jumpalle mennä, mut ehkä jo loppuviikosta, tai ens viikol.