Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

joo se on jännä et ihmiset haluu nollata esim just rankan duuniviikon jälkeen vaik paremmin kroppa ja koppa nollautuis kunnon yöunilla ja urheilulla :LOL:
Nin monta kertaa tää on meilläkin nähty, et nollataan viinalla ja sit ollaan torstaille asti ihan pihalla :D

Nii-i Ambrosia, se on kyl jännä, et sillon ne menohalut on vissii kovimmillaan :LOL: Ja järjellä ajattelu jää kummasti taka-alalle :D

Enivei, tääl ei tod. mee putkeen!! Se et tosiaan selkä on aavistuksen parempi, nii tätä lenssuu pukkaa huolella... Eilen ollu lämpöö ja nytki on sellanen zombi olo.
HUOM!! ERITEVAROTUS!!
heräsin viime yönä omaan yskimiseeni, ja siihen et vatsaa kääntää urakalla.. Istuin sit vessas puol tuntii, pakki iha sekasin!!!
Tänä aamuna sama, paitsi et aamul meni tunti!!! Nyt on paha olo, oksettaa ja pää on kuin humiseva harju....
Siistii!!! Mitähän vielä??? katotaa ny...
T: jatko-osaa odottava räkänen TanZZZku :LOL:

Jeeee Ambrosia!!! Siitä se sitte lähtee!! Kohta säki oot pieniin päin :) :heart:
Itsellä sairastelu vaan jatkuu.. Nyt tänään meen kyl lekuriin, oo ja tauti on menny huonommax...huoh...
korvat ja kurkku on iha sika kipeet...

Täällä on mennyt kuluva viikko ihan plörinäks : / Ollut niin kiire töissä, että olen syönyt just sikkon ku kerkeän ja just sitä mitä käteen sillä hetkellä on osunut. Enkä ole kerennyt liikkua lähes ollenkaan. Metujakaan en ole muistanut syödä läheskään joka päivä : / ....Joo, selityksiä taas :D
Ootteko merkanneet plussat myös päivityksiin? Siis meinaan painoplussia, en niitä plussia mitä tässä oikeesti haetaan :D
Mulla oli nimittäin tullut nyt kilo lisää :ashamed:
Noh, itseään tästä voi taas vaan syyttää :popcorn:

Puntari on tänään minun kaveri, tuloksena 91,1kg Jiihaa! Kunto alkanut kohentumaan ja jaksan hölkätä 8h/km nopeudella 2km ilman että kylkeen alkaa pistämään ihan tappo kovaa. Josko kohta sitä jaksaisi hölkätä sen 5km...:D Olo on vallan mahtava ja halu liikkua joka päivä alkaa nostaa päätään, joskus toivon että oli tuo sali hieman lähempänä niin voisin käydä siellä ihan joka päivä.

DjaP mä kyllä näitä julkipuolen pinoja päivittelen vaan kun on jotain ilosta kerrottavaa :LOL:
kalorilaskuriin kyllä laitan nää painon nousutkin ylös :)

simplillä mahti tulos! 2km hölkkä on jo kova juttu kun putkeen jaksaa juosta :)

Mulla alkaa KB treenit 2,5viikon kuluttua ja odotettavissa on reipasta painon pudotusta :)
500g enää jäljellä elokuun tavoitteen saamiseksi :)! ei tässä tosin kuukauttakaan juurikaan jäljellä ole :LOL:

Huomenta!!
mun tän viikon rivi:
paino: 98,0kg pudotus:500g bmi:33,5 tilanne nyt: -4,8kg
Vähän kyl soutaa paino, koska eilen illalla se oli 96,8kg... Luulin muute eilen et mensutki olis alkanu mut ei ne sit alkanukaa. Varmaan tänää mut viimeistää ylihuomen. Huomenna on kp 29 ja se on se normaalein mulla. Mut katsotaan.
ei me varmaan täs syyskuussakaan päästä jatkaa... Mulla olis about 2 viikkoo aikaa ekaan lekurikäyntiin ja sillon ne katsoo tarkkaan sitä painoa, ja nyt sinne olis 5kg matkaa...
On taas sellane fiilis et en mä pysty mihkää elämänmuutoksiin!! Tää on jotenki vaan niiiiii vaikeeta tällä kertaa!! Mistähän sitä löytäs motivaatioo???

Vertaistuki- ja tsemppipino naisille, joilla edessä painonpudotus ennen lapsettomuushoitoihin pääsyä =)

Nimimerkki...Ikä...Lähtöpaino/pituus...BMI...Tavoite...Tilanne nyt

Ambrosia85.....27v...106,4kg/172cm.....35,97..-32,28kg..-10,2kg

Arcatha...........24v....113kg/177cm........36,2...-34kg...

DjaP...............30v....95,5kg/162cm.......34,2...-15kg.....-5,7kg

eva88..............24v...110kg/169cm........36.5...-25 kg...-5.5 kg

Hopeakissa......24v....105kg/162cm.......40,01..-40kg....-1,3kg

InLove_...........35v....111kg/180cm.......34.3....-10kg.....-1kg

Kultakimpale2..24v....91kg/164cm.........33,8...-6kg........-1kg

Moto76...........36v....118,6kg/168cm.....38,8...-20 kg....- 9,2kg

Rhyme............28v....111,8kg/160cm.....37.4...-23 kg....-16 kg

Simpli.............25v....96kg/165cm..........32,7...-11kg.....-7kg

TanzZzku…......30v...102,8kg/170cm......33,5...-12,8kg..-4,8kg

+ Plussanneet +

Dreamer74......37v…..92kg/166cm......33,42...-20kg...-3,4kg

Supsu86..........25v....94,8kg/170cm......28,4...-24kg...-12,8kg

Aniit................27v...............................37…..-10kg...-1,6kg

Mila86.............26v....85,2kg/167cm......30,23..-15,2kg..-900g

HaaveissaPulla..33v....86kg/162cm........32,8...-8kg...

Mites muilla etenee viikko?? Ootteko pysyny ruodussa?

Ja taas eritevarotus!!!
Itse odottelen niit mensui... Tänää olis siis normaalein alkamispvä, mut ei näytä silt et tänään alkasivat. ei tuu ulos, ei ees oikee tiputtele.. :| Vessassa ainoastaa jää paperii ja se on ainut merkki et ne olis alkamassa!! Silloin tällöin vain muutama nippasu alavatsalla...
Eli joko tänään illalla tai huomen aamulla kai sitte..
Juttelin eilen yhen kaverin kans, joka oli laihduttanu kans LCD pusseil. Hän oli ollu kax viikkoo putkeen ja painoa oli lähteny 10 kg!!! Hän on kyl nuori, reilu parikymppinen että se voi selittää tuon määrän...mut et 10kg!! aikas pelottavan paljon...
Mä itse suunnittelin, et oon pussukoilla nyt n. 10 pvää. Ku nää mensut alkaa, soitan polille joka tapaukses, ja jos saan ajan, meen sinne, vaik paino ei olekaan tod. sen 93kg. Tässä on pakko olla kyl mensu turvotustaki ja kuhan nää ny hemmetti alkas, nii varmast putoo jo loppuviikkoon vähän.
Oon tosi epätoivonen kyl ny, vaik tiedän et se on turha täs kohtaa rypistellä enää, ei me päästä jatkaa hoitoja syyskuussa :ashamed: Tiedän tasan tarkkaan kui paljon oon hallaa itelleni tehny että aikas hölmöä tämäki...
Jotenki tuntuuu silt et tekis taas mieli vaan hylätä koko proggis ja antaa olla.. (jota en siis ole tekemässä, on vaan jotenki täl hetkel vähä vaikeempi saada itteesä niskasta kii) :stick:
Kyllä se taas sit tästä. . .
Jotai positiivista, alan olee suht terve :)
Viel kyl yskittää tosi paljon, ja räkää tuntuis olevan keuhkois mut oon jo ihan pirtee sillee!! Viel en kyl oo sellases kunnos et uskaltaisin jumpalle mennä, mut ehkä jo loppuviikosta, tai ens viikol.

Mie olen nutrannut ja osanutrannut kohta kaksi viikkoa ja ainakin minulla painoa on lähtenyt samalla tavalla kuin mulloinkin 1,5kg viikossa. En tosin ole jäänyt sohvaperunaksi vaan olen myös liikkunut eli voi olla myös ihan lihaksista johtuvaa ettei paino ole nopeaa edes pudonnutkaan...Ja toisalta PCO ihmisillä ei kuulema painon pudotus ole ikinä helppoa.

Okei Simpli. Olen myös tuon saman kuullut et PCO vaikeuttaa painonpudotusta. Oot kyl supersissi et jaksat =)
Mä kokeilin keväällä alottaa painonpudotuksen nutriletilla, ja sillon neljän päivän sillä startilla lähti muistaakseni n. 2,5kg. Mä en oo oikee pystyny noudattaa nii tarkkaa tätä pussi jutskaa, johtuu ihan siitä et on ollu jotenki vaikeet ottaa itteään niskast kii! En mä usko kans et mult mitää 10kg lähtis 2 vkossa, ja se on vähän liianki paljon...
Mut nyt on jotenki pakko pystyy seuraavat 9 pvä, sain lekuriajan ens pe. Jos ees n. 3 kg sais pois ni voisin yrittää puhuu ne naikkaril ympäri et antasivat anteex sen 2kg, ei kai se ny oikeesti voi siitä olla kii, eihän??? Ja lekurikäynnistä on kuitenki viel n. viikko mahd. siirtoon.
Eli nyt olis näytön paikka itselle. on kyl sellanen fiilis et enkö mä jumalauta ny pysty yhtä viikkoo olee?!!?!? 1 vko mun elämästä??? Ei pitäs olla ylitsepääsemättömän vaikeeta, ja silti tekee nii hemmeyin tiukkaa....huoh..

Missä kaikki muut on????? :confused:

Varmaankin pco-laisilla painon pudotus on siksi hankalaa että on sitä resistenssiä :)

täällä paino noussu kilolla ja vatsa täysin toimimaton :headwall:
Noh, 2 viikkoa ja treenit on alkanu niin sitten toivottavasti alkaa tuloksia pysyvämpiäkin tulemaan :)

On tässä viimeisen viikon verran syömisetkin ollu persiillään kun ollaan hääpäivää vietetty hyvin syömällä useampana päivänä :LOL:

Hyvää Hääpäivää Anbrosia!! Mut toi on mun mielestä kiva retkahdus, ei sillee niinku meikäläisellä et on juhlinu ja muutenki mässänny. Vatsan toimimattomuus on nihkee :( ootko kokeillu ikin mitää ulostuslääkkeitä???
Mul on joskus niin pahana on ollu pakko ottaa.
Ite kerään tääl positiivista voimaa seuraaville 9 pvälle... Huoh...

Oon käyny varmaan kaikki läpi mitä apteekki reseptittä myy..
Laxoberonit on ihan huuhaata, samoin ne mönjät joita laitetaan, agiocur ei toimi... eikä visibli (?).. nyt on vuorossa pegorion :LOL:

Noh, tänään sentään jotain tapahtunut, joten ehkä vaakakin näyttäs kohta muuta.

ajattelin kyl ens kuussa ku on aika sinne naistenklinikalle niin kysästä mitä suosittelevat kun oviksen jälkeen ja menkkojen jälkeen on melkein parin viikon ummetus.. välissä puoliviikkoa toimii vatsa ku unelma kunnes taas toiminta loppuu :)

Joo on tää onneks ihan aisoissa pysyny ja kun tietää ettei toi periaatteessa oo kun osittain siitä että vatsa ei vaan oo toiminu. Kalorimäärät kun kutienkin pysyny suht hyvin kurissa :)

kiitos onnitteluista!

Hei teille kaikille.. täällä ollaan.. oon pitänyt hiljaiseloa kun masentaa niin tää koko paino.. joulukuun lopussa tulee vuos siitä kun piti painoa alkaa tiputtaa.. ja paskat mä mitään olen saanut.. keskenmeno vaivaa mieltä ja kaikki kivut :( Tuntuu kurjalta että 5kg takia eivät voi aloittaa hoitoja... paino sama siis yhä..

Ootko Ambrosia kokeillu toilaxia?? Se on auttanu mul aikas hyvin. Pitää vaan varautua seuraavana aamuna et ei ole menoa minnekään, ja itse otan niitä riippuen ummetuksen tiukkuudesta 1-3 kpl. Muakaan ei ne Laxoberonit auta, iha höpöhöpöjä :) Josko ne sieltä osais jotai neuvoja/ droppia antaa, on tod. v-mäistä jos joutuu puolet kuusta olee ku ilmapallo.

Kultakimpale, niin tutulta kuulostaa... :ashamed: Yritän täs nyt itsekin epätoivoisesti räpistellä pussi dieetillä seuraavat 8pv mut tuskinpa mua tässä kuussa hoidetaan.. :( Ei auta ku vaa yrittää.
Itse syön Diformiinia, se on sama Metformiini mut halvempi versio. Se on ainaki mul auttanu sellasiin hillittömiin ahmimiskohtauksiin, pääosin.. Väilil kyl lähtee iha huolel käsistä :D Jotkut väittävät ja syövät cromia, että se kuulemma vähentää makean himoa. Mua itseäni auttaa makeanhimoon hedelmät ja sokerittomat mehukeitot.
Koita jaksaa :hug:

krominhan pitäis auttaa siihen ettei tee mieli makeaa?
Mulla auttaa niinki yksinkertainen ku hyvä hammastahan jolla pesee hampaat :D ei tee mieli syödä yhtään mitään :D

Ja toki se että juo tarpeeks ja syö tarpeeks niin ei oo nälkä niin oppii pysymään erossa herkuista :O

Tosin mulla noi metformiinit voipi vaikuttaa asiaan myös sekä liikunta.

Sen jälkeen ku talvella alotti aktiivisemman liikunnan niin ei tee enää mieli suklaata jolle oon tosi perso ollut aina. Saatto mennä levykin päivässä :O Kai saan mm liikunnasta niin paljon mielihyvää ettei tee enää mieli makeeta?
Joskus harvoin tekee mieli suklaata, mut nyt on alkanu tulee irttarihimo ja sillon lähtee kyl lapasesta :LOL: pakko ajaa vaikka keskellä yötä helsinkiin asti että saa irttareita jossei lähivideovuokraamot oo auki :p

TanZZZku, oon jotain vastaavaa kokeillu, mut ei siitäkään kyl apua ollu...
joku kaveri joskus heitti että perspanolle ja sen jälkeen toimii mut :LOL:

ottaahan tää aivoon .. lakuja ja luumuja vaan lisäks ruokavalioon.. ja liikuntaa ja kuituja :D

Hahhah, pakko kommentoida tohon Ambrosian saamaan perspanovinkkiin, että eikös sen jälkeen just paskominen ole äärimmäisen kivuliasta seuraavan viikon? :D En suosittelis ihan tohon ummetukseen kokeilemaan, saat kaksinkertaset tuskat :LOL:

Yhteistyössä