Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

Perspanosta en tiä, mut mun tuttu kerto et hän suihkuttaa suihkulla vettä hanuriin ja jo suoli tyhjentyy :D
Ja makenhimoon, yhdyn Ambrosian kommenttiin, juurikin myös tuo liikunta, et ku liikkuu riittävästi, nii ei tee mieli mitää makeaa ku saa ne endorfiinit sieltä, ja ei tee myöskää mieli mitää roskapaskaruokaa.

:LOL:Voi jee juttujen tasoa, irtosi nyt hyvät naurut. Lol. Minulla vaikutta neste ja ruuan sisältö, paljon luumua kehiin on se luonnollisin juttu. Mutta yksi toinen joka saa mahan toimimaan on appelsiini tuoremehu. Juon litran ja istu seuraavana päivänä jo pöntöllä. Kaikilla ei välttämättä näin.

Arvatkaapa onko tuskaa sairastaa flunssaa ja haluta lähteä salille, mutta pelkää sitä sydänlihas tulehdusta. Lääkäri muuten kehui että minä oikei loista pirteyttä ja elinvoimaa flunssastahuolimatta. Vähän piristi :D.

Nyt ratkesin. Söin 2 viipaletta taikaruisleipää ja vähä kalorisen suklaapatukan vaikka söin 2h sitten salaattia jossa oli tonnikalaa ja keitettyä kananmunaa joukossa. Mulla on hirvee nälkä aina 2-3h välein. Noh toivottavasti saan kalorit pysymään alle 1000 tänään. Pitää käydä vaikka kävelemässä vähän.

Hetken olet poissa ja jo täällä keskustellaan perspanoista :LOL:
Mulla on kans ihan ilmapallo olo nykyään oviksesta menkkoihin... Hirmu kiva, kun alkukierrosta ja loppukierrosta joutuu käyttää ihan eri vaatteita :D Tosin mulla kyllä masu toimii, mutta pöhöttää silti ihan hulluna!? Epäilen, että johtuu Teroista. Niissä tais olla maininta ihan pakkausselosteessa, et saattaa aiheuttaa turvotusta.

Täällä ollu nyt vähän hiljasta, kun ei oikeen mitää kommentoitavaa itsestään ainakaan... Jotenkin kontrolli kadonnut taas taivaan tuuliin ja ei millään meinaa saada itteensä niskasta kiinni :stick:
Selityksiähän taas löytyy, mutta oikeestikkin mulla on vähän työkuviot muuttunu ja oon taas ihan öky paljon duunissa. Ei siinä muka kerkee sitte liikkumaan. Lisäks kunnon ruokatauot ym. jääneet työpäivistä, joten syöminenkin on vähän mitä on : /
Menkat pitäis alkaa tyylii ens tiistaina, joten silloin lähtee lähete Naikkarille jatkoon... Ehkä se sais taas tajuamaan tän tilanteen vakavuuden!?

Vaaka ei oo enää mun kaveri.. huomaa kyl ettei oo viikkoon juuri mitään jaksanu tehdä. Tulis nyt flunssa kunnolla jos on tullakseen, eikä kitkuuttelis tällain eipäsjuupaseipäs-juttua!

noh ens viikko enää ja sit alkaa treenit ja toden teolla toivon että sitten alkaa tapahtumaan muutoksia!

DjaP hienoa että saatte sen lähetteen eteenpäin. Tietty ois toivonut ettei lähetettä koskaan olis tarttenut, mutta kuitenkin :) On taas yksi odottamisen vaihe siirtynyt askeleen eteenpäin!

on muuten hieno homma valittaa ääneen siitä, että vatsa ei toimi..

eilen oli 3 täysistuntoa (vai oliko peräti neljä?) ja tänään jo toista kertaa menossa :LOL: eihän sieltä ny ämpärikaupalla tuu mutta pääasia että liikkuu..
edes jokin osa :D

se on se tuoremehun taika selkeesti :whistle:

Kakkakeskustelut on hauskoja :) Ambrosian vaaka on typerä ja lapsellinen... Pakko niiden on jossai kohti irtautua ja tulla ulos!! Eix oo ihana olla ku ei tarvi iha ilmapallona vetää??? :)
Mua turvottaa muutama pvä ennen mensui ja sit mensujen aikana tosi paljon... Ummetukset tulee aina, jos ahdan itteni täyteen ähkyyn..

Simpli, tuo ei nyt ollu kuitenkaan sieltä pahimmasta päästä tuo ratkeaminen!! Ehkä se on iha hyväki sekottaa kehoa, et saat vähä enemmä yhtenä päivänä kaloreita nii sit se reagoi paremmin taas 1000 kaloriin/ pvä....???
Djap, eikö ookki saatanasta löytää sitä itsekuria jostai???? Mulla on ainaki ollu ny jotenki todella työn ja tuskan takana... huh.

Mä oon ny saanu 1 pvän kokonaan, pysyttyy näil pusseil. Voi ku nää ny tekis vähä ihmeitä, et saisin kunnon startin taas pudotukseen!! Tarkotuksena siis olis et ens viikon to asti olisin vaan näil pussukoilla!! Sit jos sen pystyn tekee, nii perjantaina saan herkutella :) ja sit herkuttelen joko iloon tahi suruun, pe on se lekuriaika naikkarille, ja sit ne kai päättää hoitaax ne mua vai ei. Toivottavasti näis pussukois on ytyy et ne vie mut lähelle sitä mun painorajaa!!
Eli viikonloppuna tiedossa ulkoiluu, pusseiluu, saunailuu, kodin laittoo ja hengaamista.
Mites muut ajattelitte viettää viikonloppuu????

Mä oon niin fiiiliksissä!!! Noi pussukat toimii!!! :) Tän aamun paino oli 95,9kg!!!! Ja 93kg oli mun raja!!! Jos jaksan jatkaa sinne ens to asti, nii pääsen todella lähelle sitä!!! jotai positiivista hetkeen!!! :) Ma päivitän virallisen rivin... jota toivon mukaan on mukava päivittää!!!

• Tykkää
Reactions: Mila86
Mun tän viikon rivi:
Paino: 95,4kg, pudotus: 2,6kg, BMI: 32,6, tilanne nyt: -7,4kg
Mä en nyt muista mikä päivä se oli et alotin kunnol näil, olisko ollu viime ti...??? Ma taisin osittain viel syödä muutaki. Ni viikos on lähteny toi 2,6kg. Olis menny about 3kg, mut oon sortunu pariin kolmeen otteeseen, tosin todella pienesti ja mitättömästi mutta sortunut kuitenkin!! Vielä to asti ajattelin jatkaa näillä. Mä pääsen lähelle ainaki sitä mun rajaa!!! Oujeeeee!!!!
Kyllä mä näitä suosittelen, mut on suosittelen keksimään jotin tekemistä, nii et ei pääse istahtaa hetkexkää!!! Mulla on jossai kohti ollu täs lliikaa aikaa ni repsahdukset on sen takii.
Mut vaik oon repsahtanu, nii iha hyvin tää on silti menny. Oon ihan tyytyväinen :)
Tuun viel kertoo pe aamuna tilanteen et paljon lähti neljässä päivässä.
Mites muuuuuuuuut?????

Äääääh, menkkaturvotukset on nii saatanasta.. :( vaik kui liikkus, ni tuntuu et ei paino putoo!! blääh.
Ite ajattelin et menen nyt tänään pitkästä aikaa zumbaamaan. Mua kyl viel yskittää ja limaa irtoo, mut en jaksa ny enää venailla ku ei tää oo oikee suuntaan tai toiseen liikkunu....
Katotaa kui kipee huomen oon :LOL:

Vertaistuki- ja tsemppipino naisille, joilla edessä painonpudotus ennen lapsettomuushoitoihin pääsyä =)

Nimimerkki...Ikä...Lähtöpaino/pituus...BMI...Tavoite...Tilanne nyt

Ambrosia85.....27v...106,4kg/172cm.....35,97..-32,28kg..-10,2kg

Arcatha...........24v....113kg/177cm........36,2...-34kg...

DjaP...............30v....95,5kg/162cm.......34,2...-15kg.....-5,7kg

eva88..............24v...110kg/169cm........36.5...-25 kg...-5.5 kg

Hopeakissa......24v....105kg/162cm.......40,01..-40kg....-1,3kg

InLove_...........35v....111kg/180cm.......34.3....-10kg.....-1kg

Kultakimpale2..24v....91kg/164cm.........33,8...-6kg........-1kg

Moto76...........36v....118,6kg/168cm.....38,8...-20 kg....- 9,2kg

Rhyme............28v....111,8kg/160cm.....37.4...-23 kg....-16 kg

Simpli.............25v....96kg/165cm..........32,7...-11kg.....-7kg

TanzZzku…......30v...102,8kg/170cm......32,6...-12,8kg..-7,4kg

+ Plussanneet +

Dreamer74......37v…..92kg/166cm......33,42...-20kg...-3,4kg

Supsu86..........25v....94,8kg/170cm......28,4...-24kg...-12,8kg

Aniit................27v...............................37…..-10kg...-1,6kg

Mila86.............26v....85,2kg/167cm......30,23..-15,2kg..-900g

HaaveissaPulla..33v....86kg/162cm........32,8...-8kg...

Hauskaa zumbaa TanZZZkulle !
Mulla huutaa reidet vieläki hoosiannaa.. lauantaina tein himassa kyykkyjä ja nyt ei pääse rappusia alas ilman että vetää naaman mutrulle :LOL:

Tein myös käsipainoilla treeniä joten on kädetkin vähän arat - ei onneks yhtä pahasti kun jalat.

Josko sitä itekin pääsis liikkeelle?

Mä laskeskelin et tammikuusta tähän päivään asti on painoa pudonnut vajaa 7kiloa.. ei paha :)

Menkkaturvotukset on kyllä harmittavia, mutta toisaalta kun tietää että turvotus johtuu siitä niin sen kanssa elää. Ja onhan se kiva juttu kun sitten on 1-2kiloa vähemmän ku turvotukset tulee pihalle :D

Moi tytöt. Mie olen vihdoin parantunut flunssasta, vaikka tosin yskä kummittelee. Flunssan ajan paino seiso edellis viikon painossa ja sehän pisti mielen matalaksi. Viime viikonloppuna ehdin käymään salillakin perätin kahdesti ja siitä olen jo todella ylpeä. Mutta itse asiaan siis. Minulla kun seiso tuo paino niin laskin kalorini ja kulutukseni ja kappas, minä söin 1000-1500 kcaloria vähemmän mitä kulutin. Joten otinpa sitten ja sallin itselleni että syön päivässä 1500 kcaloria nyt kun käyn salillakin ja arvatkaapa mitä? Se paino alkoi samana päivänä tippua taas...Joten tällä kcalorien laskulla menen eteenpäin ja jätän koko nutrauksen kokonaan, vaan korvaan sillä aina muutamia aterioita päivässä...:D

Oujee Ambrosia!! 7kg on hyvä!! ja viel ku se on rauhakseen lähteny, ni varmaan pysyy poissa!! Hyvä tyttö!! :) Ja on myös aika kunnioitettavaa, et saat kotona aikasex jumpattuu, mul ei oikei luonnistus!! Mulla vaatii aina sen et lähen sinne salille tahi jumppaan tms. Helpottaakos turvotukset jo???

Simpli, hienoa että paino putoaa taas!! :) Se on niiiiiii masentavaa ku se junnaa vaan paikallaa, mulle tulee ne repsahdukset mm. sillon...
Mäki oon ollu kipeenä, ja nyt täl viikol oon päässy käymään vast jumpalla...Mä oon ollu ny viime ti lähtien modifast pussukoilla.. 2 pvä olis jäljellä, ja tän jälkeen ajattelin siirtyy takas kalorien laskentaan ja kiloklubin käyttöön. Ostin kyl sellasen nutrilett 5pv kuurin jonka vedän sen viel täs jossain kohti...

Tosiaan, 2pvä viel pussukoita jäljellä!! Ja 1,6kg tavoitteeseen. Eli rajaan en pääse mut lähelle sitä kyllläkin. Toivottavasti hoitavat mua tässä kierrossa, koitan puhuu ne ympäri :D (toiveajattelua).
Pe on tyttöjen ilta ja pidän kynttiläkutsut, ihanaa!!! hyvää naposteltavaa, ihania kynttilöitä, hyvää seuraa ja ei överikännimeiningillä vaan sivistyneesti eurooppalaisittain punaista viiniä :heart: :) Aion pitää siis herkuttelupäivän, tai oikeastaan tää on varmaa herkutteluviikonloppu :D Ja la saan äitin vielä yökylään, kun mies lähtee poikaporukassa mökille :) "A-luokan" viikonloppu siis tulossa, jota jo odotan!!
Ja vaikka aion herkutella, en aio venyttää vatsalaukkuani joka on pussukoiden ansiosta pienentynyt hieman, eli ei ähkyyn asti, mut herkutella aion!!! oon sen ansainnu :) Kyl varmaa kilo tai pari tulee hetkellisesti, mut sit ens viikolla alotan tiukan kalori-kiloklubielämän :)
Fiilis on hyvä, 2pv pussukoita jäljellä!! Ou jeee!

• Tykkää
Reactions: simpli
Hitto, mä oon kattonu edellisistä viesteistä väärin ja muistanuväärin..
Oon 31.8. kirjottanu et oon ollu ny yhen päivän näillä kokonaan, eli viime ke oon pusseillu ja syöny jotai muutaki... eli käytännös vois laskee et viime ke lähtien ei kä ti lähtien oon ollu puusseil, et nyt olis vasta viikko täynnä...
Ihan vaan mietin et tiedän sit paljon on lähteny ja mis ajas.....

TanZZZku on tää turvotus kai vähän laskenu, mutta eipä oo kyllä vatsa enää toiminu :D noh, huomenna pitäis menkkojen alkaa joten sitten se taas toimii hetken aikaa :LOL:
Viikkopunnituksessa paino oli 95,6 eli bileeet :D toi oli siis ti-aamuna ja ku maanantaina olin turpee ku ilma pallo :D en malta odottaa mitä paino on kun nää turvotukset on poissa ja saa ton vatsan taas tiomimaan ;)

Ihailtavasti oot jaksanu pussitella!!

simpli, hyvä että flunssa on helpottanut!
Joo on tärkee muistaa syödä tarpeeks et laihtuu. Jotenkin tosi hassua.. eihän esim anoreksiaa sairastavat syö laihtuakseen lisää. Mut siinä toisaalta mennään jo niin ääripäässä.

Mä oon puolestani kipeenä ja arvatkaa vaan onko tullu kitattua skeidaa kitusiin :LOL:

Paino tämän uuden alkaneen viikon alussa 90,5kg....:D Siis se oikeasti toimii. Jos ei syö oikein niin ei mulle tule kuin paha mieli. Nyt kun olen käynyt puntti salilla olen lisännyt myös proteiinin määrää ruuassa....:D Eiköhän puolen vuoden päästä ole sellainen lyyli että. Pienet juhlat kyllä pidän kun puntari näyttää 85kg siihen asti vain yksi herkku päivä viikossa on mun luvallinen juttu...:D

Oujeeeee simpli!!!! hyvä että tippuu :) Ja oot aika sissi jos saat jätettyä yhteen herkkupäivään, mul tuppaa käymään niin et se jää päälle.... mulle on helpompi totaalikieltäytyä.. Pakko kyl opetella sillee et kohtuudella herkuttelee....

Ambrosia, mulle käy aina noin, et ku oon kipeenä, niin koska oon vaan kipeenä nii sen takii muka saan syödä iha mitä sattuu!!! Mä niiiiin tiedän ton!!

Itsellä on menossa vika pvä pussei. Painon putoominen on hidastunu selkeesti. Alkuun täl putos sellanen 500g/ pvä, sit 400g/pvä ja nyt tänää ja varmaa huomeki 300g/pvä. Aamupaino tänää 94,3kg, ja jos se vaaka näyttää huomen aamul 94kg aamul, nii 1kg jää vajaax painorajasta. Ja lekuris varmaa näyttää enemmän ku tasan 94, ku pvää on ehtiny jo kuluu... :ashamed: |O vähä luulen et eivät viel täs kuus hoida mut ei voi mitää. Ja jos kg takii eivät, nii haukun ne nillittäjix. Ei se saatana voi siitä yhdestä kilosta olla kiinni!!! mua korkeemman, reippaasti korkeemman BMI omaavatki raskautuu!!! nih!

TanZZZku: Sietävätkin kuulla jos eivät, sillä vaikka minulla oli suht korkea kans tuo paino niin pääsin hoitoihin, niin eivät kyllä voi nipottaa yhdestä kilosta. Sano että voit tiputtaa sen siinä hoitojen lomassa. Itsekkin nyt vaikka tiedän että tulossa on taas hoito jatkan, mun on pakko, en halua olla enää se iso kokonen nainen joka ei löydä vaatteita normiliikkeestä ja jonka raskautumisen vaikeuteen tuntuu olevan yksi ainut päätekijä nimeltä paino.

Viimeksi muokattu:
Onks teidät punnittu lekurissa muuten ? Jäin vaan miettii tota TanZZZkun kommenttia että lääkärissä näyttäs kuitenkin enemmän...

Mä päätin että 10kg lähtee viel tän lukukauden aikana. Aika kova tavote, mutta usko itteeni ja ton potkunyrkkeilyn vaikutuksiin on suuri. Ja jos tänä vuonna tulis hangetkin nopeammin niin pääsis hiihtämäänkin.

Mut on punnittu mun mielest joka kerta. Ja kyl ne tuntuu olevan niiiiii helvetin tarkkoja, ainaki tuol naikkaril.
Pitääki muuten sanoo niille, et ku oon luullu, et oon sen 170cm pitkä, mut jossain mut mitattiin, niin oonki 171cm. en tiä voix sit mittanauhat olla sekasin tai erilaisii et joku näyttäs sentin enemmän tai vähemmän...? :confused:
Viimex en tiä miten se laski tai katso mut sano et mun BMI 33, ja painoin sen 93kg mut ku mä katon ni ei o 33 vaan jotai 32,2 tms...
Ääääh, ei kai näit kannattas miettii nii tarkkaan....

Yhteistyössä