Oujee
Ambrosia!! 7kg on hyvä!! ja viel ku se on rauhakseen lähteny, ni varmaan pysyy poissa!! Hyvä tyttö!!
Ja on myös aika kunnioitettavaa, et saat kotona aikasex jumpattuu, mul ei oikei luonnistus!! Mulla vaatii aina sen et lähen sinne salille tahi jumppaan tms. Helpottaakos turvotukset jo???
Simpli, hienoa että paino putoaa taas!!
Se on niiiiiii masentavaa ku se junnaa vaan paikallaa, mulle tulee ne repsahdukset mm. sillon...
Mäki oon ollu kipeenä, ja nyt täl viikol oon päässy käymään vast jumpalla...Mä oon ollu ny viime ti lähtien modifast pussukoilla.. 2 pvä olis jäljellä, ja tän jälkeen ajattelin siirtyy takas kalorien laskentaan ja kiloklubin käyttöön. Ostin kyl sellasen nutrilett 5pv kuurin jonka vedän sen viel täs jossain kohti...
Tosiaan, 2pvä viel pussukoita jäljellä!! Ja 1,6kg tavoitteeseen. Eli rajaan en pääse mut lähelle sitä kyllläkin. Toivottavasti hoitavat mua tässä kierrossa, koitan puhuu ne ympäri
(toiveajattelua).
Pe on tyttöjen ilta ja pidän kynttiläkutsut, ihanaa!!! hyvää naposteltavaa, ihania kynttilöitä, hyvää seuraa ja ei överikännimeiningillä vaan sivistyneesti eurooppalaisittain punaista viiniä :heart:
Aion pitää siis herkuttelupäivän, tai oikeastaan tää on varmaa herkutteluviikonloppu
Ja la saan äitin vielä yökylään, kun mies lähtee poikaporukassa mökille
"A-luokan" viikonloppu siis tulossa, jota jo odotan!!
Ja vaikka aion herkutella, en aio venyttää vatsalaukkuani joka on pussukoiden ansiosta pienentynyt hieman, eli ei ähkyyn asti, mut herkutella aion!!! oon sen ansainnu
Kyl varmaa kilo tai pari tulee hetkellisesti, mut sit ens viikolla alotan tiukan kalori-kiloklubielämän
Fiilis on hyvä, 2pv pussukoita jäljellä!! Ou jeee!