Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

Mulla on ollu tässä tupakan lopetus projekti, ti piti olla vika savullinen pvä, mut en sit ti pystyny olee polttamatta...
Tupakki projekti on edennyt näin: ma 5kpl, ti 3kpl, ke pari hatsii kaverilta maistiaisia ja eilen, tiddididiiii, ensimmäinen kokonaan savuton päivä!! Wuhuuuu!!! Ja tänään tuntuu ekaa kertaa siltä et voin vaik pärjää noil purkilla Ja jos jotai hyvää, ni myös pahaa...
Oon tätä laihis projektii jatkanu tässä, nii eilen tapahtu repsahdus. Teki eilen illalla ja päivällä niiiiiiiiiiiin paljon mieli jotai todella suolasta!! Kiskasin parit suolakeksit ja sit illalla makkaraa ja juustoo ja pari piparii Positiivista kyllä, parin makkarahaukun jälkeen, ni se ei ollu ees hyvää, mut jotenki sitä uppos melkei puolikas lenkki!!! Nyt ku aattelen, nii ajatuskin lenkkimakkarasta ällöttää, yök.
Mutta, tänää taas ruotuun ja liikkumaan!!
Kai noit pitää välillä olla et jaksaa taas tsemppaa!! Näppärästi on hjuomen miehen kummipojan synskät ja sen mamman pöytään ku menee ni sen jälkeen ei oo nälkä Katotaa jos saisin vähä pidettyy järjen päässä, vaikeeta tulee olee

Täällä nyt odottelen sitä soittoa sieltä polilta.... vähä jännittää kyl.... Ja odottavan aika on iha luonnottoman pitkä!! Toivottavasti odotus palkitaan!! jos ei palkita, ni vetäsen lärvit tänä iltana, kostox!!

Ja vaikka oon ollu repsahteleva tässä ajoittan, nii viime vkolopun rälläämisen jäljiltä nous n. 1kg takas paino, mutta tänä aamuna se oli poistunu, ja näytti jopa 100g vähemmän ku viime pe!!
Eli: TanZZZku....BMI 32,1....paino 94kg.....pudotus 8,8kg
Ja ajattelin et ens ma paino on 93, jotain :) Ja tän kuun loppuun mennes 92 :)
Näillä yritellään :) Muut muruset ??

T: jotenki hassufiiliksellä oleva TanZZZku :)

TanZZZkulle hurjasti tsemppiä röökistä eroon pääsemiseen! Toi on tosi hyvä jos pystyit olee jo polttamatta yhden kokonaisen päivän!
Älä vaan kostoks ryyppää tänään jos polilta antavat nihkeitä uutisia - sorrut pahimmassa tapauksessa vielä tupakkaan!

Jaksaisin uskoa että hotiaovat lääkäritkin antavat ehkä anteeksi lievemmän pudotustahdin jos pääset tupakasta eroon :) Ainakin mun mielestä se olis vain kohtuullista!
Ja tuhlaat ne syömis himot vaikka kyykkyjen tekemiseen..
Joka kerta kun tekee mieli röökiä tai jotain herkkuja niin teet vaikka 15 kyykkyä.. sit maistuu kylmä vesilasillinenkin jo niin hyvältä että ehkä sillä pystyy pysymään erossa herkuista =)

Mullahan meni mun tavotteet ihan reisille, mutta ehkä tää tästä... nyt oon pitänyt ruokapäiväkirjaa jotain öö neljä päivää :D poislukien viime viikonlopun mökillä + alkuviikon sairastelut :saint:

Aika hyvin motivoi tuo ylöskirjoittaminen sitä mitä oikeasti suuhunsa laittaa :)

Dänks Mila ja Ambrosia!!
Siirto meni hyvin. Meillähän oli 2kpl alkioita pakkasessa, ja molemmat olivat omissa ampulleissaan. Yhtä olivat lähteneet sulattamaan ja se yksi oli selvinny sulatuksesta!! Eli meillä on vielä pakkasessa 1 alkio :)
Ou jee, nyt alkaa piinapäivät!! Raskaustesti otetaan 24.10. Tänään pitäis ottaa sit rauhas ja niin aion ottaaki :)
Hyviä viikonloppuja!!
T: Onnellinen hymyilevä TanZZZku ja toivo, pp 0 :)

Nyt ei hyvält näytä.. pääsen vaa puh nettiin, enkä osaa kopioida tällä.. käykää vilasee tuolt hoidot jatkuu 2012 ketjusta... Jos ette jaksa nii kopsaan tänne ku pääsen oikeelle koneelle.. :'(
Ahistaa..

Itse asiassa enemmän tietoa omaavat kertoivat et PAS:n jälkee saattaa vuotoa tulla, joten kai tää ihan normaalia oli.. enkä nyt oo ainakaa huomannu mitää..
Toivottavasti oli vaan jotai suurin jälkeistä..
Painoni oli taas pudonnu, 93,4kg, jeeeee!! Se on nyt melkein sen mitä viime keväänä ku hoitoihin lähdettiin.

Mun tarina on sellanen et mulla on yksi 3,5vuotias lapsi. Toista on yritetty reilu kaks vuotta. Oon syöny clomifenia ja metfominia mutta ei oo tuottanu tulosta. Mulla on hieman Pco:ta ja lääkäri sano et asia vois korjaantua et jos saisin hieman yli 10 kg pudotettua.Muuta selvää vikaa ei oo löytyny. Lisäksi tää laihutus on nyt ainoa selvä hoitomuoto täs hommassa kun emme halua edetä rankempiin hoitoihin. Mulla oli myös kilpirauhasen kans ongelmia, mut nyt se on saatu kuriin lääkkeiden avulla. Ongelmana on vaan etten saa ittestäni kiinni...Tsemppausta tarviisin. Mun paino on 108 ja pituus 180

Tervetuloa Hanniliini!!!
Itsellä sit paino kuiteki nous vkolopun jälkeen... Se on toi helvetin röökin lopetusyritys :kieh: Ja tosin, otin nyt viikonlopun todellakin iisisti ku pe oli siirto... Mutta tänää taas ruotuun. PItää jotenki koittaa sinnitellä ja yrittää ajatella loogisesti ja kauaskantoisesti...

Mulla oli alkupaino jotain 150kg (noin pari vuotta sitten) ja tänään neuvolassa painoin 120kg. Vielä olisi 5kg pitänyt laihduttaa, että olisi voinut päästä ees hoitojonoihin mutta plussasinkin itsestään. Tosin kun vuosia sitten lääkärin toimesta sanottua, että lapsia en oo ilman hoitoja saamassa niin ei tästä osaa iloita. En oo koskaan aikaisemmin tullut raskaaksi, vaikka harrastanut ihan aktiivista seksielämää ilman ehkäisyä n. 6 vuotta.

Viimeksi muokattu:
Paukut pystyssä TanZZZku teidän puolesta täällä! :)

Ihanan tsemppaava tarina Kirsikkabanaani ja suuret onnittelut plussauksesta! :)

Mä aloitin Evan ispiroimana tutkiskelemaan sitä karppausta vähän enemmän ja toista viikkoa nyt vähähiilarisena mennään. Älyttömän paljon löytyi juttua nimenomaan siitä, kuinka pco:sta kärsiville hiilareiden vähentäminen olis aivan loisto juttu!
Aiemmin mun karppaukset on tyssähtäny ruuan ykspuolisuuteen, kun en lihasta edes niin välitä, mutta nyt olen löytänyt aivan mahtavia reseptejä karppaus.info sivuilta ja innolla kokkaillut kaikkea hyvää :)
Nälkää ei ole tarvinnut nähdä laisinkaan ja paino putoo! Luksusta :)
Kerkesin tossa pidemmällä repsahdus tauolla jo haalia pudottamiani kiloja takaisin, joten vielä en ole päässyt tuon täällä viimeksi ilmoitetun luvun ala puolelle, mutta uskon, että tämän viikon aikana pääsen. Urheilukin on taas saatu revittyä mukaan kuvioihin, joten eiköhän tää tästä taas :)
Noin kolme viikkoa aikaa Naikkarin suunnittelukäyntiin, joten nyt ei parane lipsua! Ja voi kuinka toivon, että saisi plussan ilman että sinne tarttee edes mennä...
Kaikki keinot on nyt kuitenkin otettu käyttöön ja aloin käydä laihdutuksen lisäksi myös vyöhyketerapiassa. En nyt usko, etä sillä raskautta saadaan varsinaisesti alkamaan, mutta ei siitä ainakaan mitään haittaakaan voi olla! Niin rentouttava kokemus, että stressi jäi ainakin kokonaan sinne terapiapöydälle :)

Onpas Hamiliini pitkä nainen!

Kirsikkabanaanilla ihania plussauutisia painosta huolimatta - lohduttavaa lukea tällaisista!

TanZZZkun puolesta jänskättää!!

Mä en itse oikein enää jaksais ymmärtää miksei paino tipu :( oon nyt 2 kk:tta käynyt 2 kertaa viikossa treeneissä ja tarkkaillu syömisiä.
2viikkoa kirjottanut lähes päivittäin syömiset ylös. Mutta silti paino pysyy tossa 96:ssa kun nakutettu :(
Mä jo mietin et pitäsköhän soittaa naistenklinikall ja kysästä sitä ravitsemusterapeuttia :( oishan se sentään merkintä niissä tiedoissa että oon käynyt juttelemassa...

Helou...
Onnea Kirsikkabanaanille!!
Ambrosia, paljon saat niitä kaloreita/pvä? Välillähän käy niin et paino alkaa junnaa paikoillaan vaik mitä tekis... En muista nyt mut on meil vissii ollu puhetta kiloklubista ja kalorilaskurista.. oisko siinä mitään mieltä, jos koittaisit käytt jompaa kumpaa vaik parin viikon ajan, ja pitäisit kalorit esim. 1200/pvä?
Ambrosia :) kiitos, mut luulen joudun tuottA pettymyksen :(
Mä luulen et vetäsen tästä suurista puhtaan negan :( mulla on niiiiiin kaikki menkkaoireet mitä voi vaan olla!!! Fiilis on tosi paska ja masentaa nii perkeleesti!! Vaik sinänsä asiat on ihan hyvin.. meil on viel yx alkio pakkasessa.. vaik eihän sitä sitte tiiä et selviääx se sulatuksesta..
Meinaan alkaa spiidaa joka asiasta.. kai tää jossai kohti saa taas kasattuu ittensä.. täl hetkel kaikki on iha ööööööm!!!
Anteex tää negatiivisuus.

TanZZZku löin eilen syömiset kalorilaskureihin ja ihan puitteissa mennään.
Ongelma tais olla siinä, että ennen punnitsin itteni about joka aamu kunnes naikkarilla käskivät punnita max 2 kertaa viikossa.
Päätin et punnitsen vaan kerran viikossa ja sit päädyin jostain käsittämättömästä syystä keskiviikkoon.
Ongelmahan tuossa on se että ti-ke nukun liian vähän, juon tiistaina illalla todella paljon ja syön myöhään :D ei siis ehdi kroppa mitenkään palautua treeneistä aamuun mennessä.
mähän juon treenipäivinä klo 19 jälkeen melkein 2 litraa eikä se tosiaan kaikki katoa treeneissä/saunassa :)

meinaan nyt oli viimeviikon keskiviikko versus tän viikon keskiviikko -200g.. viime viikon keskiviikko versus tämä torstai aamu - 900g...

Seuraillaan siis tilannetta vielä viikko pari..
Tän aamun paino kuitenkin oli sitä lukemaa mitä lääkäri halusi että ennen pistelyitä on.

Huomenta, muutamaan päivään!!
Nyt tulee pikasesti vaan omaa napaa...
Oon ollu täs viime päivinä sitä mieltä, et jos ei olis lääkkeitä, mul olis varmaan vuoto jo alkanu. ELi lutinusta ku laittaa, ni sen mukana on ollu sellasta rusehtavaa, muutaman kerran, lisäx pari kertaa vessassa käydessä on papru värjääntyny vaaleenpunasex.. Aika vähäistä, mutta kuitenkin...

Ja lupaan, et mahdollisilla seuraavilla piinailu kerroilla en mölise negatiivisia asioita ääneen, ja täällä!! Koitan pysyy neutraalina ja rauhallisena..
Sitä jotenki tässä yrityksessä oli vaan nii fiiliksissä ku pääs siirtoon pitkästä aikaa ja ylipäätään piinailee, nii kuunteli kehoaan ja mieltään hieman tarkemmin ja ku se mieli on negatiivinen, nii se vaan on, ei voi minkää.
Ja sit ku pitää olla ylipäätää hörhö ja uskoo kaikkee mahdolliseen (en nyt ala erittelee) yliluonnolliseen, ni ku se intuitio tulee, ni se on vaan jotenki nii voimakas.. en tiä..

Mutta.. Jätin testaamisen muutamax päiväx, alko ärsyttää se negan tuijottaminen.. Noh, eilen su testasin aamupissasta, ja testiin tuli hailakka plussa, selkeä kylläkin, mutta ei siis tod. yhtä vahva ku kontrolli viivat (käytössä halpis liuska testi).
Ja hetkellisen innostuksen johdosta, oli pakko testaa uusix.. 1h rakossa olleesta pissasta, testasin liuskalla ja Clearbluella. Liuskassa hailakampi ku aamupissasta, Clearbluessa selkee +, mut ei myöskään läheskää yhtä tumma ku kontrolliviivat.
Tänä aamuna ku testasin, nii viiva ei ollu vahvistunu, ja liuskallla testasin. Ehkä se oli jopa hailakampi ku eilen...

Testailen siihen ke asti ja sit ke tietää varmasti mitkä ovat asioiden laidat. Edelleen on pessimistinen olo ja ahistunuki... Keväinen kemiallinen on mielessä sekä kaikki keskenmenot yms ja kaikki maholliset!! Muutenkin on sellanen menkkaolo et huhhuh!! Eilen oli jo niin kovii menkkakipui, et oli pakko ottaa särkylääkettä...
Edellee tosiaa vahvana fiilis et tää ei pääty toivotulla tavalla..
Positiivista on se et siel kohdus yrittää tapahtuu jotai!! mut kumpi sit on parempi/ pahempi, kemialliset ja km:t, vai puhtaat negat????

Jotain positiivista, 10. pvä ilman tupakkaa alko tänään!!

Mä just mietin eilen sua TanZZZku ja että mitenköhän siellä menee... Mutta toihan kuulostaa lupaavalta, mun mielestä se että siellä tapahtuu jotain on paljon parempi kun että tulee puhdasta negaa, ehdottomasti! Sehän kertoo siitä että mahdollisuuksia on, kyllä mua ainakin piinas se että ikinä ei tullut plussan plussaa, sitä mietti että onko ylipäänsä ees mahdollista raskautua. Käy ostamassa sellanen apteekin oma-testi, sen ei pitäs olla kovin herkkä ja jos siihen viivaa saat niin kyllä siellä sitten on ihan oikeesti jotain tapahtumassa :) Koska sulla se virallinen testipäivä olis?

Ihan mahtaavaa tuo 10pv ilman tupakkaa ja kovin on lupaavan oloista testiäkin Tanzzzku tehnyt!

Täällä piinaillaan vaan ovisviivojen kanssa :LOL:
Mulla siirty punnituspäivä tosiaan torstaille, sillä sillon on treenien jälkeiset nesteturvotukset ohi ja muutenkin olo enemmän tasaantunut kuin esim keskiviikkona :)

Ke 24.10. on verikoe. ehkä mä vaan dottelen siihen, se ke tulee kuiteki nopsaan.. Enkä oikee jaksais jotenki lähtee hakee viel yhtä testii... :D mul on niit liuskoi ja cb testejä, nii eikös se cb oo kuiteki luotettavimpii mitä markkinoilla on???oon nukkunu huonosti viime yönä, ja väsyttäny koko päivän hulluna... voisin mennä ottaa pikku päikkärit.. Liikuntaa... no yhen kerran oon käyny zumbassa siirron jälkee, oon ottanu rauhas. Tänää oli tarkotus mennä mut väsymys on niii tajuton et passaan.
Tietty aattelen positiivisesti et tää olis yx oire.. :D
su (eilen) oli pp9, ja eilinen oli vahvempi ku tän aamunen... ehkä se on päivän haamu joka hiipuu pois... En oikee jaksais ees miettii jotenki ny, taian oottaa sinne kekeen..

Ei ainakaa tänä aamuna ollu se + haalistunu!! Ja liuskalla testasin. Huomenna on sitte virallinen tuomiopvä!! niin toivon, niin toivon.. :heart:

Toisaalta, mulla on edelleen vahva intuitio siitä, että tää ei ollu se kerta et päästään loppuun asti.. :ashamed:
Mut jos olisinki ihan väärässä, niin mihin voin luottaa, jos en omaan vaistooni...??? Yleensä se on kuitenki suht pitäny paikkaansa... Tosin, välillä on sekavaa ja erilaista fiilistä, varsinkin jos pohdin jotain asiaa paljon, ja sillloin oon jakanu asiaa ehkä liian "palasix", mut jälkeenpäin ajateltuna se on tuntunu siltä, et nii joo, kylhän se fiilis oli näin tällä osa-alueella ja tää tällä osa-alueella...
Olikos nyt riittävän epäselvää Joku realisti joka ei oo hörhö eikä usko mihkää tällasiin sanois et toi on vaan itsesuojeluvaistoa ku ajattelet negatiivisesti. :LOL:
Taidan miettii taas aivan liikaa!! Äh, nyt lopetan sen ja keskityn töihin!!
Hörhö tuun olee silti aina, joka uskoo noihin "hömppiin".... ;)

Jospa koittas elää hetkessä, tällä hetkellä siinä testissä ON SE + :heart: !!!
TanZZZku ja Toivo, pp 11

TanZZZku testiää!!

Täällä ovistesti näytti plussaa... taas :O
Viime kuussa ihan samoilla päivillä..

enkä ois uskonu että clomit vieläkin vaikuttas. viiminen clomi kuitenkin kiskottu kiduksiin 14.8..

Onko taika ollut tuo kickboxin (tai pikemminkin säännöllinen kunnon liikunta?)

Tein taas aamulla liuskatestin. Ei se + ole taas vahvistunu, ei ole yhtä tumma ku kontrolliviiva, ehkä puolet sen tummuudesta. Mutta selkeä viiva kuitenki. Kävin myös siinä veritestissäki, ja toivottavasti ehtii iltapäiväx, aamukuljetukseen klo 9 lähti, et sinänsä pitäs ehtii valmiix iltapäivään mennessä. Jos se tulos on ,
Niin teen huomen aamulla cb digitaalisen, ja koitan pyytää uuden veritestin ens viikolle, ja jos seki on hyvä, käyn hakee uuden digitaalisen ja tekkaan et onx viikot noussu.
Oireita.. oikeastaan oon ollu aikas väsyny parina päivänä. Aamusella on maistunu vähä hassulta suussa. Su oli vähä pahaa oloa, mut ei o ollu sen jälkeen. . Vatsassa tuntuu tosiaan sellanenpieni tasanen jomotus tai sellanen jännä en tiä miten kuvailisin.. olo on muuten yllättävän rauhallinen.
Katsellaan... kyl täs ehtii viel tulla kovaa ja korkeelta alas tai lentää taivaisiin uskomattomiin sfääreihin...

Helou.. Ne soitti ny...

TÄLLÄ HETKELLÄ VAHVASTI RASKAANA!!! :heart: :heart:
Kuulemma hcg arvon tulee olla yli 50, jotta se on heidän mielestään hyvä.
Mulla oli 247,8!!
Ei voi tajuta tätä ollenkaan!!!! Siis voix tää olla totta!!! :,) Tällä hetkellä on hyvä tilanne!! Huomenna teen sen digitaalisen ja ens viikolla uuden, haluun nähä nouseex ne viikot...
Ei hitto, on tää maailma ihme paikka.
Ar- ultra-ajan sain marraskuun puoleen väliin. Nyt piinaillaan siis sitä. :|
Uusinta hcg testiä en saanu mutta koitan viel ens viikolla soittaa uusix sitä.
huhhuh, kyl on pää pyörällä... :LOL:
itkuhan siinä tuli ku hoitsu kerto mulle. Tosin mainitsi sekin että näitä puheluita on kiva soittaa ;)
huhhuh, ei meinaa käsittää!! ja nyt muka pitäs töitä tässä koittaa jatkaa :LOL:

Tulipas omanapanen selvitys mut en edes pyydä anteex sitä, oon tällä hetkellä niin helvetin onnellinen!!! :heart::heart: :,)

TamZZZku ja Toivo, pp12 :heart::heart:

Yhteistyössä