Dreamer74, niinhän se olis hyvä, jos pitäis ain sillo tällön mässypvän. Viime viikonloppun tuli vaan todistetux et en saa keskeytetyx mässyttämistä, nii tässä kohtaa tuntuis paremmalta vaihtoehdolta mulle kieltäytyy totaalisesti herkuista, siis hetkellisesti. Kun olen saanut tästä terveellisyydestä hieman rutiinia, uskallan miettii niit mässypäiviä. Ja myös se just, et sit pitäs vaan jatkaa sen repsahduksen jälkeen, ja välillä jotenki uppoutuu sellaseen s******n itsesäälituskaan et ei täst mitää tuu, ihan sama. . .
Mäkin oon joskus laihduttanut pisteillä
Se onkin ainut kerta kun olen onnistunut laihdutuksessa (olen elämäni aikana aloittanut vissiin ainaki 1000 dieettii). Nyt tosiaa käytän sitä kiloklubia, se toimii mulle.
Mässäilystä vielä... Siihenkin pitäs opetella uusia tapoja, just esim. sun mainitsemat kasvis-, ja hedelmälautaset. Noi kasvikset on ainaki hyviä, jos tekee siihen viel vaiks jonku dipin, ni se on jo superhyvää
Mites, meinaatko jaksaa sinne 2.2. asti odottaa ennen ku teet testin??
Oot aikas rautahermo jos kyet siihen..
ON: Oon käyny kolmen päivänä urheilee. Eilisel ja vähä jo toissapäiväisel zumba tunnil oli jo sillee et ei jaksa tehä kunnol, täysii. Välipäiviä pitää olla... Ja koitanki aina ajoittaa ja suunnitella sillee, et olis sitä lepoa, mut ny täl viikol on ollu pakko mennä peräkkäisinä päivinä, koska tänää on siivouspvä ja huomen lähetää mökille. Tosin suunniteltii et mennää mökillä mettään kävelylle, rämpii hankeen
Saa vähä sielläki liikuttua..
Ja jatkos en vedä tällassii superputkii jumpan suhteen, sit vaik skippaan yhen pvän jumpat, jos näyttää tältä, et ei meinaa päästä. Tosiaan on tuntunu pari päivää siltä et olis iha hakattu... Etenkään kun tää meikäläisen kunto ei oo mistää parhaimmasta päästä...
Mites muilla on menny tää viikko???