Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

Täällä elellään jänniä aikoja, kun täti ei olekkaan ilmoitellut tulostaan! kp 35/28-38 (tavallinen kierto 28-32). :) Mutta asennoidun siihen, etten ole raskaana. Testailen loppuviikosta, jos vielä silloin on aihetta.

Pakko tulla iloitsemaan tämän päivä 7 tunnin shoppailu-reissusta! Hulluna kävelyä ja juoksuakin, kun tuli vettä. Laskin, että vähintään 5 h tuli pelkkää kävelemistä ja se on mulle hienosti se! Lauantaina häissäkin keskityin itse ruokaan ja en syöny kakkuakaan kuin pienen maistiaisen ja booliakin meni loppu-illasta vain muutama mukillinen eikä humalasta ollut tietoakaan. :) Huomenna mennään takaisin miehen vanhemmille ja anopin tekeleen kanssa aiotaan lenkkeillä ku vähäpäiset ja miehen mummun talonkin aion mennä puunaaman siihen naapuriin, juhannus-kuntoon nääs! Mulla on semmonen motivaatio ja riehuli-kausi päällä, että tästä riittäis jo vähän muillekkin! Lähettelen lämpöisiä energia-ajatuksia teille kaikille pudottajille ja lisäksi onnittelut ja onnentoivotukset tulevaan jo raskautuneille! :kiss:

Se on se niiden sihteeri, tosi mukava nainen, niinku kyllä koko henkilökunta siellä :) ootko sä käyny varhaisultrassa vai odotteletko sinne np-ultraan? Mulla on nyt 5+3, pari viikkoa oot edellä, tässä alussa se tuntuu hurjan pitkältä ajalta!! :)

Mila mä kävin meidän paikallisessa aluesairaalassa ekan kerran ar-ultrassa jo melkein kaks viikkoo sitten. Sillon tuloksena oli että oli pussukka ja istukka ja joku pieni möntti reunalla. Nyt kävin viime torstaina uudestaan ja olin jo varma että taas siellä on tuulimuna mut ei, siellä se pieni sydän sykki ja vastas sillon 7+1. :) Hetkeks saatto huokasta helpotuksesta. Mut hei, mulla esikoinenkin synty kaks viikkoo lasketunajan jälkeen ja jos sulla syntyis ihan l.a:na niin voitas olla tyksissä samaan aikaan. :D (En oo kyl varma meenkö tyksiin vai sas:iin) Joo, kaks viikkoo tuntuu tosi pitkältä ajalta, lähinnä kai epätietoisuuden vuoksi. Ehkä sitä pystyy hiukan rentoutumaan sit kun 12 vkoo on onnellisesti ohitettu.

Hopeakissa
jännäillään!

• Tykkää
Reactions: Mila86
Helou kaikki ihanat naiset!! :)

Mitäs jussi suunnitelmia??? Mun miehen piti olla alunperin töissä mutta sitten tulikin muutoksia matkaan ja me lähdetäänkin mökille :) Sit olis viikko vielä töitä ja silt alkais loma :)
Nyt jussina aattelin koittaa pitää (tosi terveen kuulosta) korkin kiinni, ja yritän ainakin syödä terveellisesti. Mökillä se vaan on hieman haastavampaa ku siellä on myös muitakin.
Moto, kerroit että harrastat paljon liikuntaa. Ihan uteliaisuudesta kyselen että mitkä ovat sun lajit???Ite tykkään ehkä eniten Zumbaamisesta :) Sit tietty Core jumpat... Varmaan pitäs koittaa salilleki päästä ja löytää sielt motivaatioo siihen kiinteytykseen. Ja jos polvet vaan kestää, nii pumpiinkiolis tarkotus mennä..

Tää viikko on vaan menny vähä pieleen, nii ruokailun ja urheilun osalta :ashamed: Työkaveri on ollu enemmä ja vähemmän kurkkukipunen ja kröhänen, nii oon parin päivän iteki ollu vähä kipeen tuntunen. Ja ruokailut nyt juontaa juurensa sieltä viikonlopusta... Krapula vaan tuntu jatkuvan ja jatkuvan.... Ens viikol EI ole olotiloja!!!

Hopeakissa, miltäs näyttää, onx täti pysyny poissa????

Mites Ambrosian ja Moton viikko on mennyt???

Tanzzku kuulostaapa terveelliseltä juhannuksen vietolta :) Itse en taida pystyä! No tosin olin suunnitellut tämän, että aattona voin syödä ja juoda mutta vain aattona. Oltiin Tallinnassa miehen kanssa päiväreissulla tiistaina ja olin ylpeä itsestäni en ostanut enkä syönyt karkin karkkia ja syömisetkin menivät ok. Vielä tuntuu siis olevan motivaatio kohdallaan, tosin pakko olla, kun tyks häämöttää reilun 2 kk kuluttua ja painon pitää todella olla alhaalla.
Liikuntaa harrastan ainakin omasta mielestä paljon. Olen alkanut vetämään tietyt tunnut putkeen esim spinni ja body pump ja spinni ja CXWorks. Välillä käyn myös zumbassa ja stepissä. Välipäivät olen koittanut käydä reilun tunnin kävelylenkeillä. Ehkä olen tajunnut nyt, että liikunta ei laihduta, mutta se nopeuttaa sitä ja kiinteyttää ja tärkein juttu on että saan siitä tosi paljon energiaa ja tsemppiä tähän urakkaan. Olen aina liikkunut paljon kiloista huolimatta ja miehenikin nauroi yksi päivä, kun sanoin, että kun laihdun niin minkälaiset lihakset mulla onkaan näiden tyynyjen alla :)
Oikein rattoisaa Jussia teille kaikille kanssalaihduttajat ja yritetään me, jotka repsahdetaan huomenna päästä ruotuun heti lauantaina :)

TanZZZku viikko on menny vähän heikosti ton liikunnan saralta, mutta josko sitä sitten viimeistään ensiviikolla alottas! kohtahan alkaa jo kesälomakin!

Juhannukseks mennään mun isäpuolen kesätilalle miehen ja miehen pojan kanssa (+isäpuolen puoli sukua :LOL:)
Ovis ois oletettavasti alkuviikosta, joten katsotaan saako sitä hyödynettyä. Kiva olis kun neljäs clomikierto menossa ja enään olis kaks jäljellä.

Myös pitäis saada jotain aikaseks koska vielä olis reippaat 6kg tuohon elokuun loppuun mennessä tavoitteeseen :LOL:
Noh, vähemmän grillimakkara, siiderä ja jäätelöä. Enemmän mansikoita ja tuoreita herneitä esim :)

Ihanaa Juhannusta teillekin!!

Hellou! Negahan se napsahti, niinku ajattelinki. Ja mässänny oon ko hevonen. :/

Nyt tulevalla viikolla ruotuun takas. Ei se auta. Hiukan mieli maassa, sama kiertoki edelleen menossa ja kp 41 tänään. :( Puntarilla en oo uskaltanu käydä.. Saas nähdä. Toivottavasti muilla on menny paremmin! :ashamed:

Hopeakissa, onko sulla todettu pco? sorry en jaksa kahlta taaksepäin jos siitä on ollut jo puhetta. Sehän saattaa noita kiertoja venyttää jonnekin ties miten pitkälle.. Mulla ollut parhaimmilaan kp364 :whistle:
Toivottavasti nyt kuitenkin joku selvyys tulis!

ja joo, kävin vaa'alla tänään mutta sitä ei lasketa - katsotaan parin päivän päästä uusiks :LOL:

Huomenta...
Ei täälläkään hurraamista... :ashamed: Oltiin sittenki jussina mökillä, ja koska ollaan isos porukas, pitää syödä mitä muutkin, ja en osaa olla ottamatta holiakaan jos muut vieres ottaa!! :ashamed: Ja kävin vaa'alla, ni kg tullu lisää!!! Siis jussin aikana!!! onhan siin suurin osa varmaan turvotusta mut silti!!! :kieh: AAAARRGGGHHH!!!!! Miten sitä ihminen onkaan heikko!!!
Meillä alkaa loma tän viikon jälkeen, ni vähä jännää et mitähän siitäki tulee...
Mun mies ja minäki, siis nuorempana ollaan oltu, ja mies vieläki oikeestaan, ollu aika kova juhlii. Siis viikonloppumeininkii, täyslaidallisii. Jännää vähä et miten sitä lomal tulee juhlittuu.. Sitä kun on aikaa ni helposti tulee juhlittuu. Mulle se ei olis nii välttämätöntä, mul olis jumpat sun muut mut miehestä tiedän et se varmaan tulee juhlii enemmän ku minä joka tapauksessa. Oikeen kauhul venaan elo-syyskuuta ku hoitoi pitäs jatkaa!!! Ehä mä taas pääse mihkää tätä menoo!!!!
Mitäs tässä nyt enää auttaa, ruotuun yritys taas vaan...
Ei o fiilis kovin korkeella... huoh..:ashamed:

TanZZZku oo onnellinen että on vaan kilo! se lähtee tänään tai jo huomenna pois kun juot vettä ym :) nesteitä varmasti suurin osa!

Mulla juhannussaldo tais olla melkein 2,5kg. .tosin mulla vatsa on aika vieraskorea ja ei toimi lainkaan jos sille päälle sattuu!

Mies kanssa kauhisteli että kokoajan ollaan juhannuksena syöty. Huomautin sille että joo, ollaan syöyty aamupala, lounas + jälkkärikahvit ja illallinen + jälkiruoka ja sitten illalla esim grillattu. Ei olla naposteltu läheskään yhtäpaljon mitä kotona tulis tehtyä ja ollaan kuitenkn melkein koko juhannus tehty jotain, eikä maattu sohvalla :D

Jahas on näköjään muillakin vähän lipsahtunut kuin itsellä :) Pitäisikö pitää vasta huomenna punnituspäivä? Aattoaamuna mulla näytti 111,9 kg eilen aamulla 114,5 kg ja tänään 112,7 kg, eli repikää tästä! Elikkä luulen, että huomenna tai ke olisin taas tuossa aattoaamun lukemissa. Toisaalta on muuten aika hauska huomata miten kahden päivän mässäys ja alkoholin lipitys tuo turvotusta.
Tanzzku uskon kanssa, että sun kilo on myös vain turvotusta, itse vedin eilisen päivän koko ajan vähän vettä niin lähti melkein pari kiloa. Itse olen ajatellut, että lomalla ehtii enemmän miettimään mitä syö ja laittamaan esim. hyviä salaatteja ja sitten pitäisi olla enemmän aikaa kuntoilla :)
Ambrosia Huomasin saman, että vaikka mässättyä tuli liikaa niin napostelu oli myös täällä jäänyt. Jotenkin sitä edes koitti pantata esim. karkin ja sipsin syöntiä. Elikkä on meillä jotain tapahtunut asenteessa :)
Hopeakissa Tsemppiä sinne! Negat masentavat aina.... :hug:Mutta koitetaan kaikki päästä ruotuun heti tänään.

Mites teillä muilla menee juhannuksen syöntien jälkeen?
Itselläni iski kiukku eilen, kun harmittaa, että aaton hyvä tulos on mennyttä ja nyt sitten panttaan syömisen kanssa kolmatta päivää, että pääsen viikkotavoitteeseen. No oli tosiaan hyvä opetus mulle, miten elimistö menee ihan tukkoon tollasen mässäilyn jälkeen! Eilen olin spinnissä ja cxworksissa ja tänään pitäisi mennä body pumppiin.
Viimeinen viikko töissä ennen lomaa :) Jotenkin vain nämä ilmat eivät tee yhtään kesäfiilistä.
Mukavaa päivää teille kaikille!

Huomenta!!
Tuntuu olevan nyt todella vaikeaa... Pääsen täl viikol vast pe aikasintaan jumpalle.. Mensut taitaapi alkaa ihan täs viikon sisään, ainaki raivo ja muutenki fiilikset on sellaset et voisin vaix kuristaa jonku :D Noh, onnex tää ei kestä kauaa... Menkkaturvotuksetki on jo muuten alkanu. Mä unohdan tält viikolt kokonaan vaaál käymisen.
Lomaa odottelen kovasti.. pari aamua vielä ja sit sais kk vaan olla!! Yritän kyl saada takas nyt liikunnan rytmiä ja koirulin kans teen pitempiä lenkkejä ja tietty ruoka myös. Kylhän tää tästä joteski pikkuhiljaa :)

Mila taitaa ainakin tällä naisella jäädä :)
Täällä mennään kovalla sisulla neljättä päivää jussin jälkeen max 1500 kalorilla ja vaaka näyttää edelleen enemmän kuin aattona :snotty: Mutta periksi en anna nyt, jossain vaiheessa painon on taas tiputtava ? Joka päivä olen ollut myös lenkillä tai jumpassa. Tänään taitaa olla lenkkipäivä, kun salilla olisi vain oikeastaan body combattia ja en tiedä uskallanko mennä vielä kiloineni sinne. Joskus olen käynyt kevyempänä ja se oli silloinkin aikamoista rääkkiä.
Tanzzku juu menkkojen alla ei kannata mennä vaa ´an lähettyvillekkään :) Onneksi mulla ainakin paino tippui menkkojen jälkeen entistä enemmän, kun olin vaan tiukasti dietillä menkkojenkin aikana, vaikka silloin menisi kaikki ruoka ja erityisesti herkut alas.
Olen vähän laiska, kun en jaksa nyt selata tekstiä taaksepäin, mutta kuinka monella teistä on alkamassa syksyllä hoito? Olisi silti kiva kirjoitella täällä, vaikka itse tiedän, että laihtumista tuskin tapahtuu hoitojen aikana, päinvastoin lihon vaikka en söisi mitään :)

Juu, jätetään se punnitus tält viikolta!!!
Mul pitäs alkaa ne mensut ens ma-to. Siihen asti tuntuu kertyvän kaikki, ihan kauheet menkkamässyt!! Pitää koittaa hillitä et ei ihan kaikkee kiskois kitusiinsa.... Katotaa ;) mä voisin ehkis tulla päivittää painon tän vkon su 1.7. tai sit menee viikol eteenpäin ma 9.7. jos lukema on aivan kamala... Su nimittäi lähetään käymään miehen kans Tallinnas ja suunniteltii et mentäis buffaan takasin tulomatkal :p :D

Mulla peruuntu yx meno tältä illalta joten ajattelin painella jumppaan :) Jos jaksan, meen pe töiden jälkee salille vetää pikareenin ja la aion mennä zumbaamaan. Eli ihan kohtuudel pääsee urheilee sitteki täl viikol :)

Moto, kysyit hoidosta, nii mun pitäs soittaa polille seuraavista mensuista, eli näistä siis jotka ovat tuloillaan. Syksyllä, elo tahi syyskuus olis tarkotus tehä PAS luonnonkiertoon, 2 kpl huurunenii olis pakkasessa oottamassa. Pääsee sit taas jännää et selviääx ne sulatuksesta, sopiix mun kierto polin aikatuluun elokuus, se ku aukee 13.8. ja kuulemma niil menee siel oma aikasa ennen ku pääsevät taas kunnol työn touhuun...
jos nää mun mensut tulee niinku yleensä, siis melkein kuin kello, ni jos ne alkaa ens ti, joka olis ajallaan, ni jos laskee seuraavat siitä, nii ovis osuis just sinne elokuun puolväliin, nii eihän siihen PAS sillo päästä. Luulen et menee välisin syyskuulle. Ku eix luonnollinen PAS siirretä tyyliin vast muutama pvä oviksen jälkee...?? :confused: Ja eix se ollu kiinni siit et minkä ikäsii ne alkiot on??? Mä en edes tiedä sitä... Pitääki kysästä ku soittelen polille.
Iliman muuta jäädään kirjottelee vaiks hoidot alkaski!!! :)

Mites meijän muut laihduttajat??? Mietin tos itekseen et ehkä oikeempi nimi tälle ketjulle olis laihdutusketju tänä päivänä :)

Perusta TanZZZku uus ketju, täs alkaa olee sivuiki jo aika pal, mä voin muokkaa ton listan nimen ja tuoda sen sit siihen uuteen ketjuun =)

Pääsette alottaa puhtaalta pöydältä :)

Viimeksi muokattu:
Ambrosia85 Ei ole todettu, kun ei ole vielä tutkittu mitään. :| Syksyllä sitten, kun vuos tulee täyteen, meen raapimaan terveysaseman ovea.

ON: Oon keventäny ruokamääriäjonkin verran, mutta liikunta on jäänyt hiukan taka-alalle. Mulla on menossa kp44/28-38. Saas nähä, venyykö kamalasti. Viikonloppuna viel testausta, jos ei ole alkanu siihen mennessä.

Laittakaa linkki tänne uudesta pinosta, jos teette! :)

Viimeksi muokattu:
Hopeakissa ononeks tohon syksyyn ei ole pitkä aika enää (tai onneks ja onneks, vastahan kesä on alussa :D ).
Toivottavasti ei oo mitään monirakkulaisuutta kuitenkaan :) Vaikka se taitaakin olla helpoiten "hoidettavissa" oleva syy ylipainoisen lapsettomuuteen.. painoa vaan pois niin kroppa saattaa alkaa toimimaan..
Ja jos sulla kierto hirveesti heittelee niin suosittelen että otat yhteyttä lekuriin jo ennen syksyä. Epäsäännöllinen kierto kun on yksi syy että pääsee tutkittavaksi jo ennenkuin vuosi on täynnä! Täähän selvis mulle vasta kun oltiin vuos kärvistelty :)

Tosta päästäänkin mun päivän valitukseen kun MITÄÄN EN OLE TEHNYT! Alkaa jo ottamaan päähän! Mulla on töiden jälkeen mennyt aika sujuvana joojoomiehenä auton alla (auton kanssa vähän ongelmia) enkä oo sitten tosiaan lenkille kerinnyt (tai vaan saanut aikaiseksi).. tänään jos sitä jaksaisi mennä niin olo varmasti helpottuisi.
Onneksi oon sentään saanut ruokailuja vähän fiksummmiksi, mutta vielä pitäis oppia taas juomaan vettä runsaasti.

Huomenta!!
Mä oon niiiiiiiiiin väsyny!!! Viel huomen pitäs töihin raahautuu... Nyt alkaa tuntuu siltä et loma on tarpeen!!! onnex se on nurkan takan!!
En sit päässy sinne jumppaan eilen, se oli täynnä :( Pe uus yritys!! Tänä iltana olis kaveri tulos hieroo mua ja mun miestä, ihanaa!! Saa vetreemmät niskat :) Ja eix seki käy vähä niinku urheilusta??? :D Kylhän se vähä kehoo herättelee... Lohtuajatteluu??

Mila, en mä tiä tohtiix sitä oikeesti uutta ketjua laittaa pystyyn ku kaikki on jo tottunu tähän...??? jos mennää hetki viel tällä ja katotaa myöhemmin, vai mitäs ootte mieltä...????

TanZZZku hyvää lomaa sullekin! Mäkin lyön koneen kolmex viikkoa kii ja käyn kotoota varmaan vaan feispuukkaamas ja kaksplussailee :D

Alan selkeeesti olee loman tarpeessa - toissa yönä näin töistä unta, tänään en herännyt kelloon vaan mies joutu repii mut sängystä ylös (mies jo lomalla) :LOL:
Hyvin huomaa että rytmit kääntyny jo ihan persiilleen ton juhannuksen myötä.
Ennen 8-9h unta kaaliin ja tällä viikolla tuntuu olevan 6:n tunnin yöunet ihan maksimi!
Tosin sille lasken myös painoarvoa että ilmeisesti auto on nyt korjattu (hyvä minä ja mun mies :D) ja on talletuksia tehty kerrankin oikeaan aikaan.

Ja kerkii sitä lomalla kuitenkin lepäilemään =)

Onkos sulla Tanzzzku jotain lomasuunnitelmia?

Täällä ollaan myös jo lomatunnelmissa, tosin huomenna pitäisi raahautua vielä paikalle.
Mulle sopii mikä ketju vaan, tämäkin on siis ihan hyvä!
Alkaa vaan nyppimään tämä oma painoasia. 1500 kalorilla menty sunnuntaista asti ja viisari pysyy samassa? Voiko tosiaan parin päivän mässäilyt laittaa elimistön ihan tukkoon... No en anna periksi, jossain vaiheessa painon on pakko humahtaa alas. Olen lisäksi käynyt joko lenkillä tai jumpassa joka päivä. Eilen tuli sellainen olo, että syönkö nyt liian vähän, kun kulutusta on aika paljon. No matikkaahan tämä painonlasku on, että jossain vaiheessa on pakko tippua, jos kulutus on suurempaa kuin energiansaanti, toivottavasti :)
Tanzzku mulla tehty passit lääkkeelliseen kiertoon, jossa siirtopäivällä ei suurta merkitystä. Mutta meidän lääkäri sanoi juuri luonnollisesta passista sen, että siirto on oviksen jälkeen ja päivä riippuu alkion iästä. Yritetään laittaa se alkio sinne kohtuun sinä päivänä kuin se sinne tulisi luonnollista reittiäkin :)
Hopeakissa aika harmittavaista tuon kierron kanssa. Mene ihmeessä vaan kysymään asiasta, ettei paina mieltäsi. Itsellä on endosta huolimatta tosi säännöllinen kierto niin ei ole oikein kokemusta asiasta.

Yhteistyössä