Ihanaa
Mila, vahvasti raskaana
:heart: Millon sul on se ar-ultra?? Ootko saanu jo aikaa??
Eikös me maanantaista aina puhuttu et sillon punnittas ja laitettas tietoja???
Mulla tiedot pysyy samana mitä listas on nytte. Sitä pidän uutena lähtöpainona.
On muuten hassua ku lukee omaa edellistä kirjotusta, pitäs vissii aina lukee läpi ennen ku laittaa eteenpäin
Todella epäselvää tekstiä!! Ed. kirjotukseen viitaten, tarkoitin
Ambrosia tietenkin, että kiloklubissa ei niit kaikkii ruoka-aineita/ ruokia löydy, ei suinkaan siel kalorilaskurissa
Moto, noi on kurjia noi tollaset
Varsinkin kun haluis pitää näistä vapaata!! Ehtiix sulle tulla viel mensut, ennen seuraavaa hoidon suunnittelua?? Näkisit vähän sitä et vuotaako pois niinku kuuluu vai miten.. Lämmin :hug:
Sit kysyisin, ku meille olis tulossa PAS elo- tai syyskuussa, (jos alkiot selviää tietty ym..) nii miten siinä siirto ajoittuu..???
Mulle olis tarkotus tehä se luonnolliseen kiertoon. Mä en tiedä tarkkaan minkä ikäset ne meidän alkiot on, sanottiin vain et niitä koitetaan vielä viljellä, ja sit saatiin ne kax jäljelle jäänyttä viel pakkaseen.. Eix se jotenki lasketa siitä minkä ikäset ne on, et kui mont päivää ovulaatiosta olis mahdollinen siirto...???
Mä en tiiä viel et meenx tänää jumpalle.. Olin eilen ja tuntu aikas raskaalta.. Äkkiä se kunto laskee!!
Mut kohottelen sitä täs pikkuhiljaa...
Kyl se siit nousee
Mites muuten, onko viikonloppusuunnitelmia??
Mul olis näit perinteisii: siivousta, kokkausta,koirulin kans hengailua ja pihaaki pitäs laitella.. Ajattelin ikeassaki käydä pyörähtää... La olis ehkä yx kaveri tulos istuu iltaa, tyttöjen ilta!! Oon viikonloppuleskenä ku miehel on kahet eri kinkerit tänä viikonloppuna.
Mukavaa työpäivää kaikille!!