Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

Onnea Aniit!! Toivottavasti tosiaan kaveri pysyy kyydis lopppuun saakka! :heart:

hienoa Ambrosia!! :)

Itsellä on huomen bileet synskien johdosta ja kylhän siel tulee syötyä mut sit taas sen jälkee ruotuun!!
Oon laskenu muutenki et ens viikol alkaa kunnolla taas tää proggis. mietin et pitäskö hakee taas vauhtii Nutriletti kuurista?? En tiä. Tai sit vaan sitä vähäkalorista, silki pötkii kyl nii pitkälle..
Täytyy kattella!!
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!!! :)
 
Noh, viikonloppu meni juhliessa :D Pe piti pitkän matkan synttärivieraiden kanssa starttailla ja la oli varsinaiset juhlat!! Joten voi vaan arvailla miten hyvin on viikonloppu menny... Mutta eip voi minkään, näillä se on mentävä!!
Nyt tehokasta jumppaa vaan kovast!! Ja terveellistä ruokailuu tietty :) Huomen meen jumppaan, tänää ei viel pysty, puhalluttaa hieman.... :whistle:
Oottelen myös mensuja alkavix... Ei o viel mitää merkkei et olisivat ees alkamassa!! Tällä viikolla niiden pitäs alkaa tulee... Pitää varmaan soitella lekuriin jos ei ens viikkoon mennes ala kuuluu...

Mites muiden viikonloput meni???
 
Mahtuuko vielä mukaan?? Löytyisikö täältä tsemppihenkeä ja motivaatiota laihtua hoitoja varten??

Itsellä kouluiän kynnyksellä oleva luomulapsi, pitkän yrityksen tuloksena. Nyt 1,5v tuloksetonta yritystä takana ja kädessä (yksityisen gynen kirjoittama) lähete erikoissairaanhoitoon (julkkarille) tutkimuksiin. Taustalla muhevan BMI:n lisäksi myös kaikkea muuta naistenvaivaa, joissa lienee syy siihen, että haikara lentää toistuvasti ohi.

Tutkimusaika muutaman viikon päästä, voi kumpa olisin tiennyt painorajoista ja äkännyt tämän kirjoitusketjun jo aikaisemmin, niin olisin vetänyt tiukan nälkäkuurin hoitojen toivossa! Tuntuu, että päivät loppuu kesken :/

Tavotteena pudottaa kaikkiaan 15kg.
 
Huomenta murut!!
Tervetuloa mukaan HaaveissaPulla :) Kyllä tännemahtuu!! Just tos vähä aikaa sit harmisteltiin et tää ketju on hieman hiljentyny nii oikeen hyvä et lähet mukaan!! :)

Missäs meidän Mila on???? =)

Mä päätin et nyt taas lähtee!!! Ai jumaliste!! Vaaka näyttää niin karmeita lukemia että jotta... :ashamed:
Tänään siis punnitsin itseni, ja paino näytti samaa kuin viime viikolla: 97,5kg ja BMI on sen 33,3. Ei o pudonnu mut onnex ei o tullu lisääkään vaikka niinki vois olettaa näillä mätöillä...
Tänään alan taas päivittämään kiloklubiin syömisiäni ja täl viikol alan taas käymään urakal jumpalla, tämän aamun aloitin Bodypumpilla!! Ja jos mahdun tunnille, nii illal zumbaamaan. Saan samal vähä palautuu aamusesta lihastreenistä. Huh, tästä se taas lähtee!!!
 
Tervetuloa HaaveissaPulla!! :) Niinku TanZZZku jo sanoi niin tänne kyllä mahtuu! Laita tietos ni lisäilen sut listalle?

Vaaka näytti mulla aamulle pudotusta 100g viime viikosta, eli 84,3kg :D Hitaasti mutta varmasti siis, hehe. Oon kyl ihmeissäni että edes 100g lähti, en oo meninaan liikkunut enkä kattonu syömisiä yhtään vaan syöny ku possu, en tajua miksei paino nouse... Ei sillä et valittaisin :D Syötkö muuten TanZZZku edelleen metuja? Ootko huomannu niistä nyt mitään apua? Mulla on nyt puol vuotta niiden syömistä takana ja voihan olla et nekin vaikuttaa osalttaan ettei paino nouse?
 


Nimimerkki...Ikä...Lähtöpaino/pituus...BMI...Tavoite...Tilanne nyt

Ambrosia85.....27v...106,4kg/172cm...35,97..-32,28kg..-9,3kg

Arcatha...........24v....113kg/177cm.......36,2...-34kg...

Kultakimpale2..24v....91kg/164cm.........33,8...-6kg....-1kg

Mila86.............26v....85,2kg/167cm......30,23..-15,2kg..-900g

Simpli..............25v....96kg/165cm........32,7...-11kg....-7kg

TanzZzku…......30v....97,5kg/171cm......33,3...-17,5kg..




+ Plussanneet +

Dreamer74......37v…..92kg/166cm......33,42...-20kg...-3,4kg

Supsu86..........25v....94,8kg/170cm......28,4...-24kg...-12,8kg

Aniit................27v...............................37…..-10kg...-1,6kg



 
Viimeksi muokattu:
No hitto soikoon... munhan pitäis syödä niitä koko ajan, raskausteen asti. Mut ne on jotenki unohtunu... Tänään illalla pitää alottaa!! Mul on monessa sarassa mis mun pitää ottaa itteeni niskasta kiinni... :ashamed:
 
Noihin metuihin itsekin palaten; mulla lähti alussa 10kg parissa kuukaudessa kun alotin metut.. aloitin silloin liikunnan - muistaakseni kävin 4 kertaa viikossa 30min happihyppelyllä.. kävelin reippaasti ja vähän juoksin. Söin myös tosi vähän hiilareita ja muutenkin katsoin annoskoot.

ja uskon että mulla edelleen metut vaikuttaa tuohon ettei paino pääse nousemaan.

Ja miksi mulla paino alunperin nousi tuon pudotuksen jälkeen oli uusi elämä ja rakkaus sekä tupakoinnin lopetus * 2 :)

Täällä ei oo punnittu, meillä hajos vaa' asta jalka joten ei paljoa ole tuloksia mitä kertoilla :)

kävin tänään lääkärissä kun joku tauti jyllää.. ottivat hitosti kokeita ja sairaslomaa kaksi viikkoa(!)...ei siis varmaan kummosempia tuloksia ole lähiaikoina tiedossa..
 
Ikä 33v, pituus (huikeat) 162cm, lähtöpaino (musertavat) 86kg, BMI 32,8. Jos painon saisi pudotettua 78 kiloon, olisi BMI nipin napin LIEVÄN ylipainon puolella, joten se on mun ensisijainen tavote. Kokonaisuudessa olis tavote pudottaa 15-16 kiloa, mutta en tiedä, kuinka realistista se on.

Olen ainainen jojolaihduttaja. Saan hyviä tuloksia, mutta omaan mainion luonteenlaadun myös täydellisiin repsahduksiin. Nälkäkuurien sijaan olenkin jonkun kuukauden aikana koittanut elämäntapamuutosta, jossa tulosten saaminen on hitaampaa, mutta toivottovasti pysyvämpää. Kolmessa kuussa on pudonnut kolme kiloa, lähinnä ruokavaliomuutoksin ja letöntä herkuttelua vähentämällä. Rehellisesti sanoen inhoan liikuntaa :D
 
Oho, ootpa taudin saanut Ambrosia, paranemisia!

HaaveissaPulla, lisään sut listalle :) Metuilla tarkotetaan lääkettä metformiini, ite syön sen rinnakkaisvalmistetta Glucophagea. Se on diabeteslääke mut sitä käytetään ylipainoisilla ja varsinkin PCO-potilailla apuna painonhallintaan.
 
Viimeksi muokattu:


Vertaistuki- ja tsemppipino naisille, joilla edessä painonpudotus ennen lapsettomuushoitoihin pääsyä =)



Nimimerkki...Ikä...Lähtöpaino/pituus...BMI...Tavoite...Tilanne nyt

Ambrosia85.....27v...106,4kg/172cm...35,97..-32,28kg..-9,3kg

Arcatha...........24v....113kg/177cm.......36,2...-34kg...

HaaveissaPulla..33v....86kg/162cm........32,8...-8kg...

Kultakimpale2..24v....91kg/164cm.........33,8...-6kg....-1kg

Mila86.............26v....85,2kg/167cm......30,23..-15,2kg..-900g

Simpli..............25v....96kg/165cm........32,7...-11kg....-7kg

TanzZzku…......30v....97,5kg/171cm......33,3...-17,5kg..




+ Plussanneet +

Dreamer74......37v…..92kg/166cm......33,42...-20kg...-3,4kg

Supsu86..........25v....94,8kg/170cm......28,4...-24kg...-12,8kg

Aniit................27v...............................37…..-10kg...-1,6kg



 
Viimeksi muokattu:
Mulla olis tiedos pienet illanistujaiset la. Ilman holia kyl, mut jotai herkkujahan siel on tarjolla... Mull on vähä kipee olo, oon ollu jotenki vähä huonona oikeestaan koko viikon.. :( Ihan väsyneenä koko ajan ja nyt tuntuu yrittäs vähä nostaa kuumetta.. Toivottavasti ei!!!
Jos olo muuttuu paremmax, ni huomen jumpalle!!!
Mites muut??? :)
 
Meillä ei viikonlopuks mitään suunnitelmita - yhdet yo-juhlat olis, mutta katsotaan tuleeko mentyä. Viittis hirveesti mitään tehdä kun kuitenkin sairaslomalla,,

Oisin kyl ihan terve (omastamielestäni) takas töihin, mutta en tiedä jaksanko alkaa säätämään notiten sairaslomien kanssa. Ens viikolla ois kyl lääkärille aika et vois pyytää sen mitätöimään loppu saitsun, mutta oon ilmottanu jo hr:n ja palkkikseen että oon sairaslomalla... :/

tavote olis viikonloppuna syödä hyvin mutta terveellisesti. Välttää ylilyöntejä :D
 
Huomenta!!
Se ois taas paluu arkeen!!! Viikonloppun tuli la juhlittuu ja syötyä la ja su...
Nyt ruotuun ja tänään meen zumbaan ja täytän sitä kiloklubii... Kyl se tästä taas.. Toivottavasti sais hikoiltuu viikonlopun höyryjä tänää viikonlopun höyryjä :D
Ja mensui odotan edelleen.. Ajattelin et jos ei viikon sisään ala, nhi soittelen polille sitten....
Mites muilla meni viikonloppu???
 
ylilyönneiltä ei viikonloppuna vältetty (esim lauantaina hampurilaisia ja pizzaa :whistle:) mutta ilmeisesti ihan hyvin syöty kun paino ei ole liikkunut kuin samoissa lukemissa +-200g :)
Vielä ois viikko sairaslomaa jäljellä sit kyllä lähtee. Lenkkipolut kutsuu ja kilot karisee (in my dreams :D)

TanZZZku ootko testiä tehnyt?
 
Itse asias en Ambrosia, ku kävin puolen päivän aikaan vessassa, nii rusehtavaa näky iha snadisti paprus nii ne alkaa iha just. Vähä on kierto siis venyny sen km:n jälkeen. Mutta, edelleen siis odottavalla kannalla. Kylne varmaan loppuviikosta alkaa kunnolla.
Nyt lähen hikoilee darrahikiä zumbaan, ou jee!!!
 
Joopa. Ei pudotusta eikä nousua. Hyvä et ei o tullu lisää!!
Miten tää voiki olla nii vaikeeta alottaa uudelleen!! Jumppaan oon päässy, tosin vast pari kertaa mut alku se on seki.
Nyt pitää toi safkapuoli saada kuntoon. Se se onki vaikein tässä :( Aloin jo pelkää ja tajusin senki et en pääse kohta edes siihen PAS:iin, jos mun paino nousee!! Se olis jo ironista!!
Oon nyt muistanu alkaa syömään niit metui. Kyl tää tästä, ehkä. Pakko!!!
Huoh.
Mites muut??
 
TanZZZku toihan on hyvä alku että ylipäätänsä on jumppaan asti päässyt! mä en ole käynyt lähelläkään jumppia :D
Mutta ens viikolla toivottavasti pääsen purtsalle taas!¨

Mulla oli aamupaino 96,2 eli tosi hyvin. Multahan painoa on tippunut vaan tän saitsuloman aikana!
Oon myös löytänyt vispipuuron. Täyttää hyvin, on kuitenkin kevyttä eikä mikään kaloripommi :)

Nyt pitää vaan pitää huoli siitä etten ala syömään yli kulutuksen kun saan taas itseni liikkeelle.
 

Yhteistyössä