Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

Heippahei!

Mä en uskaltautunu edes vaa´alle tänä aamuna, sen verran rankasti on tullu syötyy taas ja liikunta nollassa... Mut hienoo TanZZZku ettei oo noussut, kyl se siitä! Miten saatais nyt sellanen motivaatiopiikki taas liikkumiseen???? Luulis et toikin ois auttanu et tuli hetkellisesti ainakin lämpimät ilmat ja joutu olee kesävaatteis mut ei, ei sekään potkinu perseelle :D
 


Vertaistuki- ja tsemppipino naisille, joilla edessä painonpudotus ennen lapsettomuushoitoihin pääsyä =)



Nimimerkki...Ikä...Lähtöpaino/pituus...BMI...Tavoite...Tilanne nyt

Ambrosia85.....27v...106,4kg/172cm...35,97..-32,28kg..-10,2kg

Arcatha...........24v....113kg/177cm.......36,2...-34kg...

HaaveissaPulla..33v....86kg/162cm........32,8...-8kg...

Kultakimpale2..24v....91kg/164cm.........33,8...-6kg....-1kg

Simpli..............25v....96kg/165cm........32,7...-11kg....-7kg

TanzZzku…......30v....97,5kg/171cm......33,3...-17,5kg..




+ Plussanneet +

Dreamer74......37v…..92kg/166cm......33,42...-20kg...-3,4kg

Supsu86..........25v....94,8kg/170cm......28,4...-24kg...-12,8kg

Aniit................27v...............................37…..-10kg...-1,6kg

Mila86.............26v....85,2kg/167cm......30,23..-15,2kg..-900g



 
Viimeksi muokattu:
Niii!!! Mul menee päivä aina hyvin, mut jotenki illal sit aina lipsahtaa :( En tiä!!!
Mul alko tosiaan ne menkat nyt sit eilen. Ja ai että mä oon taas kipee!!! nää oli nyt ekat sen km jälkeen, mä olin jo unohtanu miten ärsyttävii mensut on!! :kieh: Muuten ei ärsyttäis mut ku tää kipu on niiiiiiii saatanasta!! Onnex huomen on vähän parempi... Nappii urakalla naamaan nii kai mä jään henkiin. Huoh.
näyttää siltä et koko loppuviikkoon en pääse jumppaa!! Ens viikol sit taas uudestaan.
Ellen saa fiksattuu niin et pääsis. . Tuntuu et on koko ajan niinku kaikkee!!!
Äh..
La olis taas miehen kaverin häät. Turhaa aatella et ens viikon punnitukseen tulis pudotusta. Ehkä mä tähtään täl viikol siihen et ei tuu lisää.
 
Missä kaikki on...??? Kukkuu?? :O Menakka turvotukset ovat aavistuksen laskeneet.. Kyl mä sen painon alas otan!!
Mites muilla viikonloppu suunnitelmat???
Me mennään kaverin häihin viikonloppuna!! Siel nyt tulee syötyä ja juotua mut koitan sillee et ei tulis ähkyä.
Jotenki tääki viikko menny reisille jumpan osalta... Koko ajan muka niin paljon kaikkee et ei ehi ja eilen unohin aamul ottaa jumppavaatteet mukaan töihin ku oli tarkotus mennä töiden jälkeen jumppaa.. :( Mut ens viikol taas jatkuu hulluna.
Sillon mä pääsen oikeesti jumppaa et ei o menoo ku yhtenä iltana!!

Aika masentavaa muute... Meil oli eilen tykt- päivä töissä ja siel oli tasapaino testii, puristusvoimaa ja kehonkoostumusmittausta.
Ja arvatkaa ottix kupoliin sen kehonkoostumusmittauksen jälkeen!!! Siit tuli taas vähä potkuu tähän hommaan ja laitto ajattelee...
Mulhan oli rasva % iha sika korkee ja lihas % alle minimin missä sen pitäs olla mun ikäsel..
Ärsytti nii et meinas itku tulla!!!
Mites muiden viikko?? :D
 
voi vattu - turvotus aivan järkyttävä.. +2,2kg keskiviikkoon :LOL:
ja mitä tein? söin eilen arnoldsin donitsin :whistle: no, en syö toiste taas vähään aikaan :D
Tosin voipi olla kyllä se, että täti kurvaamassa paikalle... :)

Noh, ens viikolla uudet kujeet ja ens kierrossa kiloja karisee!
 
Hei, nyt olen taas täällä.. nyt ekat menkat keskenmenon jälkeen loppumaisillaan ja painon pudotus alkaa nyt virallisesti kunnolla.. oon syönyt kyllä nää viimeiset viikot mitä vain ja milloin vain ja kävin vaaálla eikä paino ollu nousuut yhtään... ja siis vaa alla kävin ennenkuin menkat oli alkanut kunnolla ees.. ehkäpä paino olis kg alempanakin kun aikaisemmin.. kun menkka turvotukset lähtee.. :O Ajattelin että jos tässä nyt kk aikana sais 5kg pois niin sitten voisin soittaa polille että aikaa vois varata.. ehkä sen vikan kg saa vaikka millä lailla pois.. :p nyt tarviin kyllä paljon semppejä ja tukea että onnistuisin.. aletaanko semppaamaan toisiamme kovasti! ?:)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille!

Mä taidan joutuu pudottautuu tosta painonpudotuksesta, kävi meinaan niin onnellisesti että tuli plussa ensimmäisestä ivf.-hoidosta! Tässä testejä tehty muutamana päivänä ja nyt viimeisempänä digitaalinen joka kerto että raskaana 2-3 :heart: Huh huh, aika käsittämätöntä, ei kyllä pysty yhtään tajuamaan että nyt sit oikeesti on jotain ainakin aluillaan, saa nähdä kauan pysyy kyydissä... Tietty pitää nyt tarkkailla syömisiä ja syödä terveellisesti, kun en ajatellut ottaa mitään 20kg raskauden aikana jos tää raskaus siis loppuun asti kestää. Onneks ehdin pudottaa edes ton 8kg ennen tätä raskautta, ehkä silläkin oli positiivinen vaikutus tulokseen?

Mutta tsemppiä teille kovasti ja käyn täällä päivittelemässä listaa ja lukemassa teidän kuulumisia=)

Hämmentynyt Mila 4+2
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Aniit ja Ambrosia85


Vertaistuki- ja tsemppipino naisille, joilla edessä painonpudotus ennen lapsettomuushoitoihin pääsyä =)



Nimimerkki...Ikä...Lähtöpaino/pituus...BMI...Tavoite...Tilanne nyt

Ambrosia85.....27v...106,4kg/172cm...35,97..-32,28kg..-10,2kg

Arcatha...........24v....113kg/177cm.......36,2...-34kg...

HaaveissaPulla..33v....86kg/162cm........32,8...-8kg...

Kultakimpale2..24v....91kg/164cm.........33,8...-6kg....-1kg

Simpli..............25v....96kg/165cm........32,7...-11kg....-7kg

TanzZzku…......30v....97,5kg/171cm......33,2...-17,5kg..-300g




+ Plussanneet +

Dreamer74......37v…..92kg/166cm......33,42...-20kg...-3,4kg

Supsu86..........25v....94,8kg/170cm......28,4...-24kg...-12,8kg

Aniit................27v...............................37…..-10kg...-1,6kg

Mila86.............26v....85,2kg/167cm......30,23..-15,2kg..-900g



 
Viimeksi muokattu:
Vautsi Mila!!! Onnea!! :heart: Toivottvasti pieni pysyy matkassa loppuun asti!!!

Mulle tiedot viime viikosta:
Paino 97,2kg, pudotusta viime viikosta huikeat 300g, wuhuu!!
Eli bmi 33,2 ja pudotusta 300g.

Jos ens viikol paremmin. Ihme et on tullu ees ton verran alas ku ottaa huomioon kaikki juopottelut ja syöpöttelyt....
Ois kyl Mila kiva jos jaksat tulla päivitteleen listaa :)
Onnea vielä hirmusesti!!!! Teille molemmille :)
 
Kiitos kiitos, kovin alussa tässä ollaan ja pelko menetyksestä on suuri... Täytyy yrittää mennä päivä kerrallaan. Huomenna meen viel veritestiin varmuuden vuoksi.

Hyvä alku pudotukselle TanZZZku, siitä se taas lähtee!! :) Koittakaa saada aktivoitua tätä palstaa!
 
Kyl pitäs saada jotenkin herätettyä taas eloon tämä!!!
Itselle tuli jotenkin nyt taas pitkästä aikaa et oikeasti NYT!! Mun serkku saa vauvan, toisen lapsensa. Mun äiti juorus.. 1. lapsi on "vahinko", joka ei ole ikinä vissiin edes tavannut isäänsä!! Tämä toinen on taas erimiehelle, jonka kanssa hän nyt aikoo pitää yhteyttä... :kieh: AAAAARRRGGHHHH!!!! Ai et jotenki otti taas kupoliin kuulla noit uutisii!!!
Tuntuu taas et kaikki on raskaana ympärillä... tai jossai lomamatkalla :D Ei auta ku tyytyy vaan osaansa. Kyl se varmaan meillek koittaa joskus... ehkä.

Laihdutukseen...
Tänään meen zumbaamaan. Tehtiin darraruokaa su joita en enää syö. Yritän taas nyt sillä 1200-1500 kcl/ pvä. Nopee spurtti et saisin ainaki noi takas tulleet 4kg pois ennen ku loma alkaa. Siihen on n. 2,5 vkoa aikaa. Aika kova tahti mut yritän!!! Elokuun alkuun jos olis saanu painon niin et se olis 90kg. Sillon olis BMI 30,8. Ja voisin koittaa jo päästä elokuus PAS:iin!! En tiä sit miten mahollisesti se onnistuu, ku poli aukee 13.8., ja jos mensut nyt ajallaan tulee, ni mul olis ovis mahollisesti just siinä puolen kuun tietämillä... seuraavista mensuista saan tietää et millon elokuun mensut ei saa alkaa. Jos ei elokuussa vielä, ni toivottavasti sit syyskuussa päästäs....
Siihen asti voi keskittyy tähän paino projektiin!!

Lähteekö muitakin mukaan, oikeesti...???? Niin että saadaan tää palsta herätettyä oikeesti henkiin????
 
jee, kävin eilen kävelylenkillä.. muut tuli vastaan shortseissa ja t-paidassa ja mä hiihtelen pitkissä verkkareissa, topissa ja kahdessa (2!) pitkähihasessa :LOL: en siis juossut!
Painoa on ihan ok:sti ottaen huomioon että tänään alko menkat.. viime kierrossa paino lähenteli taas satasta, ja nyt ei menny edes 98 rikki :)

Mä kattosin TanZZZku et meil o suht samoilla mitat.. vois siis olla hyvää persuullepotkimis tukea :)

Tiedän ku tää menkkaturvotus katoaa niin oon alle 96:n.. tarkotus olis vetää aika tiukkaa kesää ruoan&juoman suhteen ja liikunnankin... jos pääsis ysikymppiin syksyyn mennessä :O
 
Ambrosia, mä oon messissä!!! Potkitaan urakalla toisiamme!!! :)
Mua vähän jännittää toi meidän lomailu.. Ku ollaan ainaki kax viikkoo sillee et ei olla koton. Ja ku ei olla koton, nii en pääse jumppaa, ja mulhan oli se ongelma et ku en pääse liikkuu ni ruokailutki karkaa käsistä :/
Kai se pitää vaan yrittää syödä jotenki sillee fiksusti.... Se ruokahan on se juttu kuiteki...
Kaipa sitä on turha murehtii viellä. Jos koittas pvä kerrallaan menneä, on vissii parempi.
Mites ambrosia sun hoitotilanne on????
 
TanZZZku clomeja "jäljellä" vielä 3 kiertoa ja syksyllä sitte lähete naistenklinikalle jatkoon jos paino pysyy aisoissa.

Toki tiedän sen että jso onnistuis painoa pudottamaan vielä vaikka 10kg niin varmaan luomustikin raskautuis..

sehän tästä tekeeki hankalan.. miksi ei pudottanut painoa ennen yritystä? En haluais ottaa välttämättä "rankempia" hoitoja mutta kova halu olisi meillä se nyytti saada.
Hirveitä omantunnon tuskia tunnen :/

Mutta nyt on ollu -1-2kg kierto tavote tahtinta, ja tosiaan elokuun loppuun mennessä oon päättäny ettei painoa ole enempää kuin 90 :LOL:

Tänään teen töissä överiä ja illalla ois kissojen rokotusaika. Ajattelin siltikin kävästä hölkällä illalla.. huomenna taas lisää ylitöitä..
ruokailut pitäs pitää fiksuna.. tänään eväänä banaani, jugurtti, juustoleipä sekä salaattia (paprika,kurkku,tomaatti,lihapulla).
Aamupalaks kiskoin vispipuuroa ja välipalaks kotona varmaan menee raejuustoa ja ehkä leipä.

on vaan vaikea laihduttaa kun rakastaa ruokaa ja syömistä :LOL: pitäis varmaan alkaa karppaamaan :p
 
Heips, olisin kiinnostunut liittymään seuraanne, jos sopii. Olen käynyt vähän salaa lukemassa teidän juttuja jo jonkin aikaa :) Itselläni on pakko laihdutus edessä. 2 ivf on nyt ohi ja elokuussa tehdään 3 ivf yksityisellä tai sitten julkisella myöhemmin syksyllä, pitää katsoa mikä jonotilanne on tyksissä. Painoa on tullut reilusti näiden hoitojen aikana ja itsekkin olen ihan kypsä itseeni. Nyt olen toista viikkoa merkannut Kiloklubiin kaikki syömiset ja juomiset ja painoa lähti ekalla viikolla 1,6 kg. Pudotettavaa löytyy todella paljon, mutta joskus se on aloitettava...
Tanzzku muistan sinut ainakin toisesta ketjusta, johon kirjoittelen :)
Tsemppiä teille kaikille laihduttajille!
 
Terve!

Myös minä olen halukas tulemaan mukaan ja tsemppaamaan toisia sekä saamaan hyvinkin tarvittavaa persiillepotkintaa osakseni! :) Oon reippaasti porukan suurin ja lisäksi erotun joukosta sillä, etten ole hoidoissa/pyrkinyt edes hoitoon, vaan yritystä on takana kahdeksatta kuukautta. Mulla oliskin tavoite laihtua nut 5kk ajan mahdollisimman paljon, mutta terveellisesti, kun vuosi yritystä tulee silloin (marraskuun alkupuoliskolla) täyteen. Nyt mennään siis yk7 loppupuolta.

Oon kokoajan ollu varma, ettei mun raskautuminen edes ole mahdollista, koska tuskin ovuloin edes tässä kokoluokassa. Aion tosiaan käydä kävelylenkeillä ja jumpata kotona. Pokkaa ei oo mennä salille. Mulla on paino ollu aikuisiällä 46kg-106kg, että sillälailla. :/ Nyt se on sen 105kg ja alaspäin kokeilen kovasti sitä saada. Pituuttakin on vain 162cm. :ashamed: Huolitteko mukaan norsuista norsuimman? :'(

Ensimmäinen tavoite on päästä sataan ja siitä alaspäin 5kg kerrallaan. Viikossa yritän saada 0,5-1,5kg pois. Alussa usein näin kookkaalla putoaakin isompia satseja. Mulla on vaikea tosiaan syödä oikeita annoskokoja ja tykkään santsata. Huoh. Ja tarkennukseksi; tuo 46kg oli syömishäiriön pahimpina aikoina. Sekin sairaus kulkee kai aina mukana. Nyt yritän vain päästä tuonne kutosella alkavaan painoon terveellisillä tavoilla ja hitaasti. Vieköön se vuoden tai kaksi, mutta minulla on oikeus terveeseen elämään sen lopun aikaa elämästäni, kun pudotus on tehty. :)
 
Tervetuloa mukaan molemmat myös minun puolestani!!! :)
Moto, mäkin muistan sut :) Mikäs sun tilanne hoitojen kanssa oli...???? oon koittanu käydä lukee siel toises ketjus porukan tapahtumia mut siel tapahtuu niin kauheeta vauhtii et ei millään pysy perässä!!! :O
Mäkin muuten käytän kiloklubia :) Se on just hyvä mun mielestä siitä et kertoo mitä liikaa ja mitä liian vähän!! tosiaan se 1200-1500kcl/ pvä aattelin nyt alkuun, et saa tosiaan sen rykäsyn :) Eilen oikeestaan mä oon saanu alotettua kunnolla. Zumbaamassa kävin ja taivas varjele sitä hikoilun määrää :D Kyllä tuli hyvä fiilis tunnin jälkeen, aiai, tätä lisää ;)

Hopeakissa, mulla on kans paino sahannu aika huolella, 30kg ees taas. Mulla se ei ole ollut sairauden aiheuttamaa vaan jotenkin elämän eri tilanteissa paino on itsekseen pudonnut ja sitten taas noussut. Mun korkein paino on myös ollut 105kg :), ollaan samiksii, hehheh...
Tuo 105kg on viime keväältä, joista ensin sain n. 4 kg pois, ja kun alettiin täällä laihduttaa yhdessä, niin sain n. 9kg pois, ja nyt niistä hoidon jälkeen tuli n. 4kg takas :ashamed:
Ja taas yritän pudotella painoa. Ja aattelin onnistuaki ;)
Muutenkin sun suunnitelma kuulosti hyvält, hiljaa hyvä tulee!! Ja toi 5kg etapit on loistavii!!
Mäki teen etappeja, mut oikeestaan aikapitkälti omassa päässäni!!

Mites, otettaisko punnituspäivä maanantaille aina???? Vai mitäs sanotte???
Mila, joka täällä meidän kanssa laihdutti, päivitti meille listaa, mutta koska hoito toi +, niin jättäyty pois mut lupas päivitellä..
Mä en osaa ees päivittää listaa!! Osaax joku muu???
Tuskin Mila loukkaannut jos joku toinen päivittelee välil myös vai...?????

Joo. Tänään en pääse jumppaan, mut huomen taas oli tarkotus mennä. Ja syömiset kurissa tietty ;)
Tsemppiä tytöt :)
 
Hopeakissa etpäs olekkaan tämän ketjun norsu :) Omaksi häpeäkseni on pakko myöntää, että paino on noussut huimasti ivf hoitojen myötä. Pahimmillaan se oli 118,6 kg maaliskuussa, nyt tänä aamuna 114,9 elikkäs lasku suuntaan mennään.
Itse harrastan liikuntaa ahkerasti painostani huolimatta. Kilpparin vajaatoiminta hankaloittaa laihtumista, mutta ei tietysti ole este.
Tanzzku 3 ivf alkaa syksyllä, mutta sitä ennen on saatava paino alas. Taidan kanssa ottaa tiukemman linjan kiloklubissa mitä ehdottvat päivittäiseksi kalorimääräksi. Mun painoisella luulen, että 1500 kaloria voisi olla jo sellainen, että lähtee tippumaan nopeammin.
Mulle sopii myös hyvin tuo maanantain päivitys. Ikävä kyllä en osaa kanssa käyttää näitä päivityksiä...
Ambrosia sama homma, että ruoka on vaan hyvää. Pari vuotta sitten laihdutin pelkillä ateriankorvikkeilla ja sitten karppaamisella, mutta ikävä kyllä huomasin, etten voi lopun ikääni elää ilman leipää, perunaa, pastaa ym. Tulin siihen lopputulokseen, että ennemmin syön kaikkea normaalia ruokaa, mutta nyt vain opettelen syömään pieniä annoksia. Mun ongelmani on vain liian suuret annoskoot. Nyt kun punnitsen toista viikkoa kaikki ruoat, on hauska huomata miten oma 100 g on paljon enemmän kuin mitä digivaaka näyttää :)
 
Moto79 Mä ostin melkein vuos sitte digitaalisen keittiö vaa'an just sen takia että punnitisisin ruokani ja tietäisin tarkemmin paljonko oikeasti syön. Noh, taisin tossa kuukaus sitten vihdoin purkaa sen paketista enkä vieläkään ole testannut :rolleyes:
Tosin mulla on annoskoot pienentynyt muutenkin nyt kevään aikana ja myös muutenkin ruokailutottumukset muuttunut todella paljon. Lopetin marraskuussa vuorotyön ja kyllähän se vuorotyö omalla kohdalla lihotti. Varsinkin kun kyseessä oli toimistotyötä, eikä sellaista missä olisi päässyt liikkumaan enemmän.

TanZZZku päivittäminen on helppoa.. otat "lainaa" tuosta viestistä ja poista [.Quote] ja [./Quote] viestin alusta ja lopusta :) (ja toki noi pisteet veke!)
Mä en itse halua tota päivittäjän pestiä kun on jo kaksi ryhmää mitä tuolla kuumeilijoiden puolella päivittelen :)

Enpä päässy eilen lenkille.. mutta josko tänään? Mietin että kävisin ehkä pyöräilemässä tunnin puolentoista lenkin? Tai ihan lenkkilenkillä.. pitää kattoa illalla fiilistä :)

Hopeakissan systeemi kuulostaa hyvältä :)
Itselläni tavoitteena saada vähintää kilo per kierto veke. Mieluiten kaksi :D
Mä tossa muutama sivu taaksepäin kanssa laittelin noita mun tavotteita.
Muutenkin mun mielestä fiksumpaa että on useampi tavoite pienemmin pykälin, kun se että yhtäkkiä on yks tavote jossai 30kg päässä.
Mulla seuraava tavote on 90kg. Ihan sama onko se 90,9.. se on kuitenkin vähemmän kun esim 91kg.. psykologista :)

Noista kalorimääristä - oon tosi huono niitä laskemaan.. joskus käytin kalorilaskuria ja tällöin lähti 10kg veks (jotka tosin tuli takaisin ku lopetin tupakoinnin :whistle:) Tykkään edelleen kalorilaskurista enemmän kun kiloklubista. Kalorilaskurissa on nii paljon enemmän valmiiks noita ruokia ja herkkuja - paljon helpompi mun mielestä käyttää :D
Nykyään mulla taitaa suurempi ongelma olla se, että syön liian vähän ja siks paino tahtoo junnaa..

Hopeakissa hurjia (ja kurjia) painon muutoksia sulla ollut!
Mulla sisko joutunut just osastolle syömishäiriön takia.

Sillon ku mulla se 10kg lähti niin painoin just ton 106,4. Söin tosi tarkasti ja alotin metut samalla.. ekat 7kg lähti muutamassa viikossa ja kolme vähän hitaammin.
Sillon käytin kalorilaskuria. Kävin myös 3kertaa viikossa puolentunnin kävelyllä.
Eli kyllä alussa lähtee nopeesti jos vaan puitteet on kohdallaan :D

Tsemppiä teille, mä jatkan töitä. ihan hullu härdelli!
 
TanZZZku Heh, samiksii painon puolesta, mutta oonki sua 9cm lyhempi. :D Tosiaan nuo 5kg etapit on mieluisia, kun saa tavallaan "luvalla" juhlia tuloksiaan pienemmistäkin askelista! :) (ja en meinaa juhlimisella donitsi-vuorta palkkioksi :D ) Saa olla sitten ylpeä itsestään.

Moto76 Nooh, pikkujuttuja muutaman kilon heitot. :) Isoja ollaan, mutta pieniksi aiotaan ja tsemppailaan onnistuneet tulokset toinen toisellemme! Ootkos kuinka pitkä muuten? Mukavaa, että liikut. Liikunta on kuitenkin niin tärkeä osa. :)

Ambrosia85 Mulla on sama tuo psykologinen merkitys. :D Se, että pääsee esim 85kg tavoitteeseen, on se, kun se vaaka vain näyttää esim sen 85,4. :) Mulla on kamala odotus, että saisin painon kaksinumeroisen puolelle.. Ihan sama mitä grammoja perässä, kunhan alkais aluksi sillä 99:llä. ;) Sulla oli kans hyvät tavoitteet!

Nuista metuista. Oletteko saaneet ne lääkärin vastaanotolla reseptillä, vai kuinka? Diabetesta mulla ei ole, mutta tuskinpa kovin monen nurkan takana seki möllistelee. : /
Täällä on niiiiin kaunis ilma, että! Tänään on kyllä lenkkipäivä.. (mikä pitäiski olla joka päivä) :) Ja joo, mulle sopii kyllä mikä punnituspäivä vaan. Käyn kuiteski melkeen joa aamu vaa`alla, niin helppo ilmotella tännekkin suuntaan töllisteltäväksi. :)

Kiitokset lämpimästä vastaanotosta! :heart:
 
Hopeakissa mulle määräs metut gyne joka ultras pco:n. sano että voi olla apua. Diabetestä mulla ei ole.
Nyt kuinmkein löytynyt heikentynyt insuliinin sieto, joten siitäkin syystä hyvä syödä metuja.

Uskoisin että saat vaikka omalta tk-lääkäriltä metut jos pyydät. Kerrot lukeneesi että on auttanut painon hallintaan, josko ei pudotukseen.
Uskoisin nimittäin että jos painostasi tk lääkärille puhut niin on sitä mieltä että laihtua pitää. Mulle ainakin aikoinaan tk-lääkäri tuputti ravintoterapeuttia ym :)
 
Voin mä käydä täällä päivittelemässä listaa ja samalla kurkkimassa mitä teille kuuluu, en ole aktiivisena nyt missään muussakaan ketjussa... Mutta toki saatte itse päivittää jos haluatte =) Tsemppiä kovasti kaikille laihdutukseen ja toivottavasti kauan toivotut plussat tulee myös teille!! <3
 
Harrastin liikuntaa shoppailemalla itselleni uusia housuja.. ekasta kaupasta löyty ja siitä sitten innostuinkin ja kolusin koko kauppakeskuksen läpi. Muuta ei sitten löytynytkään mutta hiki on järkyttävä :D eikös ne sano että shoppailu kuluttaa aika paljon kaloreita ;) ?

Nyt ois tarkotus lähteä fillaroimaan.. ainakin 10km mutta mieluusti toki enempi!
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
Ambrosia85 Kiitoksia vinkeistä! Pitää soitella terkalle aikaa. :)

Eipäs tullu sitte lenkkeiltyä tänään, kun lähettiinki miehen mummun kanssa bingoon, jossa meniki kolme tuntia. :D Mitään ei voitettu, mutta hauskaa oli. Jääkaapissa lötköttää salaatti-ainekset huomiselle; jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua, fetajuustoa ja tonnikalaa. Kanasalaatti on mun lempparia, mutta vaihtelua välillä. :)

Mulla on muutes sellainen vinkki, joka on hyvä apu elämäntapa-muutokseen, jos sellaiseen haluaa. Eli; päätät joka sunnuntai yhden hyvän päätökset/muutoksen, jota sitoudut noudattamaan seuraavan viikon. Mulla esim. vedenjuonti aika vaikeaa tai se unohtuu usein, joten tämän viikon lupaus on juoda vettä väh. 1,5l/päivä. Lupaus, jonka teen on aina sellainen, joka vaikuttaa jokaiseen päivään (etten esim lupaa olla syömättä vaikka vaahtokarkkeja, jos en niitä oikeasti syö useaa kertaa vuodessa). Oon ainaki lukenu, että ku ihminen ottaa jonkin asian tavakseen ja toistaa sitä kahden viikon ajan, siitä tulee tapa. :) Joten nyt on vedenjuonnin harjoittelu. Kun se jää tavaksi, otan uuden lupauksen itselleni, joka varmasti tulee koskemaan jollain tapaa ruokaa.

Tällaista täällä päin! :)
 

Yhteistyössä