Huomenia tytöt!!
Ette arvaa mitä eilen kävi... Olin ihan innoissani menossa sinne jumpalle, tarkoteuksena vetää kax tuntii putkeen.. Vaihdoin siin sitte jumppavaatteita ja kattelin niit housui et nää onki tosi vanhat...
Vedin ne päälleni, ja kappas kappas, niissä on sisäreiden saumoissa molemmin puolin kunnon isot reiät!!!
Pikkasen hävetti..
En voinu sitä ekaa tuntii peruu, ku se oli alkamas ihia niil minuuteil. Kipitin sinne vastaanottoon, ja peruin sen seuraavan jumpan, mut siihen ekaan siis jouduin menee..
Yritin kiskoo niit lahkeita vähä ylöspäin mut nehän valahti koko ajan nii et ne reiät näky
Eihän siit urheilust tietty tullu yhtään mitään!!! Ei tullu ees hiki ku piti nii keskittyy kiskoo housui ylöspäin
Näin minä jumppaan
Mun urheilut on aika pitkälti aerobista. Sit joillain tunneil joissa käyn, on sitä lihaskuntoo, lähinnä vatsa ja selkä pääosin, ja vähä peppuu ja niskaa.
Oon miettiny et pitäs painella tekee myös salitreenii, ku pääasias mul on täl hetkel sitä aerobista.. Se kuitenki muokkaa hyvin kroppaa ja kiinteyttää...
Ja monesti siin käy niin, et just paino saattaaki nousta ku lihasmassa kasvaa. :ashamed: Tosin, lihas kyllä kuluttaa enemmän ku läski, ja se painaaki enemmän ku se samperin läski...
Mulla, joskus tosi nuorena, ku aloin käymään salilla, tehtiin sellanen circuit-tyyppinen ohjelma. Se oli mun mielest tosi hyvä!!! Ja se tehtiin nimenomaan sellasex, et koski koko kroppaa, ei pelkkää osa-aluetta, esim. yläkroppa 1 päivänä ja alakroppa toisena päivänä.
Mä vielkin käytän sitä, jos meen vetää pelkästään salille treenin. Kroppakaa ei oo "tottunu" siihen, koska käyn nykyään nii harvoin pelkästään salilla.
Siin tehtiin niin, et alkulämmittely n. 20min, kolme lihaskuntoliikettä, sit taas 5min aerobista, ja taas 3 lihaskuntoliikettä jne jne. Aerobinen ja salitreeni samas. Sopii mulle
Mä nostan hattuu teille jotka juoksua pystytte harrastaa!!! Mä en oo oikeens ees kokeillu ikin, ku en tykkää juoksemisesta. . . Ja muutenki jos on jossai pitäny juosta, ni se on tuntunu jotenki vaikeelta.. Ei vaan toimi
. Kävellä kyllä tykkään, ja metsässä tykkään myös käydä rämpii.
Kaikkeista eniten mun laji olis ehkä lattaritanssi. En oo uskaltanu lähtee viel kokeilee mihkää tanssikouluun, en koe et mun kunto olis viel nii kohillaan. Ja sit kuitenki haluun vähä jotai puntti juttuu kuiteki, jotain kiinteyttävää siis, nii tulee kovin kalliix jos lähtee molempii, tanssii ja salille... Ehkä joskus sitte
Mila, kyl mua on alkanu jännittää, nyt ku tää asia meidän kohdal etenee!!! Olo on helpottunu mut samal jännittyny ja vähä pelottaaki.. Mut kyl se tästä..
En haluis olla ikävä ihminen, tai masentaa tms, :ashamed: mut lupasko ne suoraan et alottavat täs kierros hoidon heti??? Mä ku joskus olin kypsänä julkisen jonotukseen, ni soitin väestöliittoon, ni ne meinas et eka pitää tutkia ja hutkia ja ottaa kokeita ym.. En tosiaan halua masentaa sua, mut aattelin kertoo mitä mulle aikoinaan sanottiin, koska jos sulle näin sanovat nii ei tulis ihan täytenä yllärinä.. :ashamed: