Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Hienoa love että kohta tositoimissa/piinailemassa. Oliko siis puhetta siirretäänkö nyt 3 päivänen vai joko jatkoviljellään. Miekin luulen että on vaan tarkottanut "parhailla" sitä et mitkä sit kehittyy blastoksi asti, yleensähän siinä tapahtuu aika paljon karsintaa, tosin muistelen että teillä ei niin käynyt, vaan hurjan hyvällä prosentilla kehittyivät. Ja tosiaan varmaan se kahden siirto kans on "jotain muuta". Jännää ettei mulle juuri tarvinnut jotain muuta kokeilla :( tosin ei mulla koskaan ollut 9 pakkasessakaan! Aivan huimaa.. Nyt vaan onnea oviksen pongailuun aluksi (y)
Ite en tiiä onko ovis jo ollut vai tulossa.. ei toki niin väliä. Pe oli jonkin moinen viiva, la en muistanut/kerennyt testata ja nyt kaks päivää ollut lähes olematon.. luulen et ei ehkä ole vielä ollut.. Voishan tässä tietty rukoilla ja toivoa maailman suurinta ihmettä, eli luomuplussaa ennenkun kaikki rahat viedään, mut niin joo, ihan varmaan :ROFLMAO: Enkä kyllä tiiä miten toi primolut vaikuttaa, onko ees mahdollista, tai siis periaatteessa sehän on keltarauhaskormoonia että hmm..:LOL: Soitin sinne feminolle eilen ja kovin se oli siellä positiivisin mielin, että kyllä E usein sit voi käydä tekemässä "ylimääräsenä" se ultran jos vaan suinkin. Että soittele sit siellä lähempänä kun on varma se päivä niin kysellään.. ok, vähän rauhotti, mutta eihän se nyt sit varmaa ole jos se just on sillon tikkamäellä tai kuopiossa kiinni niin ettei onnistu.. sitten on paljon vähemmän aikaa järjestää muuta :unsure: Ja kun ei mullekkaan siinä ihan mikä aika vaan käy, vaan aamusta tai sit tyyliin seiskalta illalla... Koitan nyt olla sitä ajattelematta/stressaamatta (hehehe) Onneksi siinä on sit kaksi sellasta pitkä aikaista asiakasta joilta sit mieluummin pakon edessä rupee kyselee et jos kuule siirrettäs tuo sinun monta viikkoa sitten varaama aikasi.. (on kyllä kovin tökeröä, mutta minkäs teet jos pakko, kyllä tämä vaan kaiken edelle menee)
Voikukka miten siulla on raskaus mennyt?! :love: Kiva kun luot meihin jotain uskoa/toivoa edes.. tehtiinkös teillä sit mitään erilailla kun onnistui? (en jaksa selata taaksepäin ja muisti on niin huono :oops:)
 
Ihan hyvin on menny, kiitos kysymästä. Ei tehty mitään erikoista, seuraavaan siirtoon U sillo suunnitteli avusteista kiertoa jollain pistos lääkkeillä. Ei sitte kuitenkaan sitä seuraavaa siirtoa tarvinnut. Ainut mikä oli eri ja oli varmasti ihan vaan sattumaa niin kävin papa kokeessa ja epäiltiin hiivatulehdusta niin sokkona laiton siirtoa edeltävänä pvänä sen hiivalääkkeen. Tosin mitään ei ollut mutta semmoset ohjeet sain tikkikseltä, kun soitin ja varmistin että voiko siirtoa tehdä jos on hiivatulehdus. Tsemppiä teille kaikille ja nyt peukut pystyyn että onnistuu (y)
 
Voikukka, ihana kuulla että kaikki on mennyt hyvin! Tosiaan luo uskoa että edes joku onnistuu :love: tulikos teille nyt onnistuminen kahden siirrolla? Ja blastolla vai miten, en miekää jaksa selailla taaksepäin :LOL: ja omalla kohdallahan viimeksi kahden blaston siirrosta tuli kemiallinen, ja ennen kesätaukoa kyselinkin taas kahden siirtoja niin U oli vakaasti sitä mieltä että jos on hyviä blastoja niin niitä siirtäisi vain yhden. En nyt muista minkä vuoksi :rolleyes: ihanaa odotsaikaa! :love:

Domi, varnaankin blastoksi on tarkoitus viljellä, näin ainakin ymmärsin. :) hieno homma että yrittäävät E:n sinne järkätä! Ja isot peukut pystyssä jos se luomuihne sieltä vaikka tupsahtaisikin! ;) toivotaan että kaikki osuisi just eikä nappiin, ilman turhaa säätöä ja stressiä! (y)
 
No ei voi välttyä vissinn ressiltä ja säädöltä.. eilen jo pieni epätoivon itkukin tirahti salaa piilossa.. kun tuntuu että kun yhen asian kaa saan mielen väkisin rauhottumaan, toitottamalla et kyllä se järjestyy... niin tulee jotain muuta.. mies eilen et ainiin mulla meneekin lokakuussa työvuorot eritavalla.. hmm.. ei toki ole sanottua et olisi silleenkään ollut hyvä kun luulin olevan hänellä vuorot, mutta jos nyt yhtään tätä hommaa olen tässä vuosien aikana oppinut niin uskon et olis ollut ok. Hän toki oli taas oma ressaamaton (tässä asiassa) itsensä ja sano et no jos sattuu huonosti niin pitää sit vaihtaa, ottaa vapaa.. mutta sehän paska tässä hommassa on kun sen tietää sit niin myöhään, niin miten onnisuu. Ei siis itsekkään kyllä tiennyt viellä et miten ne vuorot sit menee, oli vaan esimiessoittanut et tulee muutoksia.. (n)
 
Moikka! Minäkin pienen paussin jälkeen palailen tänne kirjoittelemaan :)

Ihan ensiksi haluan sanoa Domille, että kun E:lle pääset, niin kannattaa ottaa asia puheeksi että miten jatkossa saisit ultrat Feminolle sinulle sopiviin aikoihin. Koska itselläni tuossa tilanteessa E antoi minulle oman henk.koht. puhelinnumeronsa ja tekstiviesteillä sovin hänen kanssaan ajat sitten ns. "jonon ohi" eikä tarvinnut siihen Feminon ajanvaraukseen erikseen soitella. Ja 95% sain kyllä ajat aina itselleni sopiviin aikoihin, hän oli tosi joustava noissa ja tuli paikallen tarvittaessa tosi lyhyelläkin varoitusajalla! :)

Sitten vähän meidän tilanteesta. Päätettiin nyt tosiaan palata taas hoitoihin ja pyytää lähete julkiselle puolelle ivf:ään kuten kesällä oli puhetta. Kävin Terveystalolla eräällä toisella lääkärillä eilen ultrassa (nimikirjaimet on R.S. jos joku tunnistaa). Halusin vain siis saada jonkun toisenkin mielipiteen asiaan. No hän oli sitä mieltä että mulla ei todellakaan ole PCO:ta että juuh.. kehotti vaan palaamaan takaisin Feminolle E:lle ja pyytämään lähetettä sieltä jos se on tarpeen. Eli nyt sinne sitten ylihuomenna taas E:n luokse. Rahanmenoa ei voi estää :D mutta kiva tietysti jos saan nyt keskussairaalaan sen lähetteen ja homma pyörähtää käyntiin tässä syksyn aikana. Oli kiva lukea teidän kuulumisia, koitan paremmalla ajalla kommentoida paremmin kun nyt tässä hätäisesti tauolla kirjoittelen. :D

Sellainen kysymys muuten, että kun te olette aikalailla kaikki olleet tuolla julkisen puolen hoidoissa, niin minua kiinnostaisi tietää että miten sinne yleensä saa noita aikoja tai lähinnä, voiko esim. toivoa vaikka aamuaikaa? Vai tuleeko ne ihan mistä kohti päivää sattuu? Itselläni kun on sellainen työ että kesken päivää en voi täältä Tikkarinteelle asti lähteä käymään ja iltaisin olen niin myöhään töissä että poli jo kiinni.. eli aamut olisi ainoat mitkä mulle sopisi, ja tämä jo valmiiksi stressaa että pääsenköhän mä koskaan sinne. :(
 
Kuumeilijainen "tervetuloa takaisin" ja tsemppiä tulevaan.. Kyllähän aikoja aina voi toivoa, mutta sit eriasia että miten sit aina on vapaata...Ja esim pe taitaa eka aika olla vasta 9. Ja pas siirrot mielestänit aikasintaan aamupäivällä jos sulatus tehdään vasta samana aamuna.. ja sit voi olla että ei oo aamuaikoja alkuviikosta jos on punktioita.. mut siis aina riippuu mikä siellä on tilanne..
Nyt tähän hätään sen yhen ultra ajan tarviisin (toisen ajatteli käydä lappeenrannassa, kun lääkäri niin toivoi ja on sit varmasti sillä viikolla mikä on mulla nyt lomana), mutta tokihan jos joskus pas:seja tarvetta/mahis tehä niin sit vois olla tarpeen..
Miten muuten lovella työt ,onko yhtää parempi/vähemmän kireä tilanne?
 
Kuumeilijainen, omalla kohdalla on aika hyvin aamuaikoja ollut tarjolla.. On nyös ollu tilanteita jolloin on tuumattu että kyllähän nuo ajat on täynnä, mutta otetaan sut tohon väliin. Mut silloin kyse kyllä ollut hektisistä asioista (kontollista punktion jälkeen tms). Toivotavasti saatte ajat natsaamaan! (y)

Domi töissä edelleen samaa :poop::poop:. :cautious: jospa se tätä paron kk aikana. Tottuneena tuon yrityksen käyttäytymiseen saadaan varmaan enempi tietoa yms sitten sinä päivän kun kaikki tapahtuu :rolleyes:

Nyt alkaa tulla paniikki, epätoivo ja ahdistus. Normi kierro nukaan ovis olis siinä kp18-20. Se tarkoittaiis että la tai su. Tänään to ja lh-testeissä ei minkäänlaista viivaa, ei haamua ei edes pikkasta väriä :eek::eek::cry: pitää varmaan kyllä mielen rauhan vuoksi käydäuusi paketti, jos onkin viallisia testejä. Tiistaina näytti aivan haaleaa viivaa mut sit taas ei mitään.. Normaalisti noi rfsu:n testit on useemman päivän antanut viivaa joka sit vahvistuu. Ja kust kun polilla puhuttiin että oon aina bongnnu oviksen testeillä :cautious:
 
Mulla on love ihan sama tilanne nyt testejen kaa. Yleensä mulla on ollut niitä raskauskeijun testejä, niin ne osaan lukea.. vähän vahvistuu ja sit tulee pitkään haaleeta (tulee kuitenkin aina jotain) ja sit tummenee. Mut nyt on eri (ehkä just noita rfsu, en jaksa käydä tarkistaa) Niin tuli jo pe yllättävä vahva, sit en la testannut ja sen jälkeen ei mitään, ei mitään.. en tiiä.. mulla ei toki ees niin väliä kun sulla olis tärkeä saada kiinni, tsemppiä!
Eilen "iltapuuhien" jälkeen lupasin syntymättömällä ihmeellemme että jos hän nyt saisi alkunsa, saa 5000€ tilille!!! :ROFLMAO::D:rolleyes::LOL: joo ihan ääneen höpisin, hullu mikä hullu.. että ne on sit joko harrastus rahaa, tai saa ne sit vaikka kun täyttää 18, autoon.. et muuten on sit turha haaveilla jos menee nyt rahat yksittyiselle!!!! Lahjonta, kiristys ja uhkailu.. jos se toimis!
 
Domi mie mietin jo et onko ne uusinu testejä ja nyt ei näytä ennenko + päivänä selkeen, mut epäilen. Raskauskeijun puikot teki mulla niin, ei voinu erehtyä + päivästä kun muuten juuri ja juuri näkyvää hailuraa ja sit + päivänä oikein räikyvä viiva o_O no käyn kuitenkin toisen paketin, vaikka sit pc:tä niin voi vertailla :p uhkailu, kiristys ja lahjonta ovat oikein hyviä keinoja! :ROFLMAO:

Muoks.: paniikki turhaa, kävin ostaa pc:n lh-liuskat rinnalle, niissä näkyy viivaa (melkein pos) ja nyt iltapäivällä näkyy aivan hailakka viiva myös noissa rfsu:n testeissä myös. Jeij! (Niin siis tein molemman merki testit vertailuna nyt iltapäivällä uudstaan)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka
Voisinkos ehkä hypätä mukaan. Tosiaan tikkarinteelle menossa jonkinsortin lapsettomuushoitoa aloittelemaan. Taustalla noin 4 vuotta vaihtelevalla petielämällä yrittämistä ja nyt kävin elokuulla feminolla U.K. Nimisellä naisella joka laitto heti lähetteen pkssk lapsettomuuspolille. Tänään edessä miehellä ekat labrat ja itsellä varmaan ensiviikolla sitten kierron 3.-5. päivänä. Sitten varailla aikaa miehelle siihe spermanäytteeseen ja siitä sitten jo aikaa polille.

Tosiaan 2015 gyne kirjoitti "ei välttämättä ovuloi" ja se riipas kovasti ja nyt saatu niskasta kiinni ja menin feminollekkin sillä asenteella "mie tahdon lapsen, enkä sitä ole itse saanut aikaiseksi". Taustalla pitkäaikaissairaus ja sellaset lääkkeet jotka osaltaan voi vaikuttaa hedelmällisyyteen, mutta mitään ei ole nyt tutkittu vielä sen enempää. Kaipa siellä tutkimisella aloitellaan..

Olen juttujanne pitkään lueskellut ja hirveesti googlaillu nuita termejä mitä käytätte ja omalla tavallaan kauhistellut mitä kaikkea tää meille vielä eteen tuo.

Välillä kova kaiho kohdussa ja monet monetuiset itkut itketty mutta nyt lähetään innolla (välillä vähä pelätenkin) kohti uutta. Molemmat ollaan täysillä mukana ja ois täydellinen sauma meille tässä nyt pikkuhiljaa alkaa lasta saamaan.

Älkää pahastuko kun olen aivan ulapalla. Enkä vielä tahdokkaan kaikkea google tohtoroida, jotta voisi avoimin silmin mennä polille ilman suurempia (kuin terve lapsi) odotuksia.
 
Piusy tervetuloa vaan joukkoon! :) toivottavasti et kauaa palstalla viivy, vaan saisitte sen pienen ihanuuden alun mahdollisimman pian!
Kysele vaan sitten rohkeasti sitä mukaan kun kysymyksiä tulee, itse en ainakaan sen parempaa tukiverkostoa ole löytänyt kuin tää. Koska kukaan joka ei ole tätä läpi käynyt ei voi sanoa tietävänsä mitä tää on saati miltä tuntuu.
Tsemppiä teille hoitoihin! (y)

Täällä pc:n lh-testi melkeinpä jo pos ja rfsu:n edelleen juur silmin nähtävä, eli huomenna sitten kaiketi! Tai sit tuhlaan ja uitan illalla vielä liuskojen lisäks digin :sneaky: kolme digi-tikkua olis vielä kaapissa :whistle:
 
Piusy tervetuloa vaan höpisemään.. toivotaan että teillä riittää joku pienempi "hienosäätö", esim. buustaus ovulaatioon ja saisitte onnen jo sillä, ilman pidemmällistä hoitorumpaa. Ja kysele ihmeessä ihan mitä vaan tulee mieleen.. ja rohkeasti mukaan jos taustalla muitakin pyörii..
Mullakin loppu jo liusko o-testit.. enkä ostanut uusia. Kaapissa kans 3 digitikkua, joista yhen tei eilen..ei hymyä.. nyt olis kyllä jo ennätys pitkällä jos vielä tulis.. joten saatto olla "tyhjä kierto" ja en tiiä et vaikuttaako tuo primolud sit niin et jos ei oo sitä ennen tullut, niin sit ei tuu.. josta voi sit kehittää pelotilan et sit siellä mollottaakin joku kysta.. Ja vähän muutenkin nyt mietityttää kun viime kierrossakin oli jotain epämäärästä ne testit.. ja sitä ennen taas se aikanen.. et oonko tosiaan A. ite soitkenut tuolla myo-inositolilla ja ubikinonilla kiertoni, tai B. alkaako siellä vaan toiminta loppumaan muuten vaan.. :unsure: Aamulla myös sängyssä maatessa kolotteli alakertaa silleen et aattelin jo et näinkö alkaa vuoto primojen läpi.. sitä ei kyllä oo koskaan tapahtunut, mut jotenkin ei yllättäs, sotkis taas kivasti kaiken..:eek:
Kesänlapsen kuulumisia yhä mietiskelen...
Miten teistä tuntuu haluisitteko et tähtäs jonkunlainen lista tänne.. mistä näkis mitä kelläkin meneillää.. (ainakin lovelle tuttu IVF ketjusta) kun ite ainakin niin lahopää ettei oikeen muista/menee sekaisin..:cool:
 
Hei tuo lista ois huippujuttu! Mut ainakin omalta osalta voin sanoa et ainakin aluks se jäis Domi sun harteille :D sitten kun oppisin miten sen päivittää ilman et mitään katoaa niin voin olla avuksi :ROFLMAO: mut ois tosiaan helpompi pysyä ajantasalla kuin kyselä "et hei sori en muista/jaksa selata kauas taakse" :)

Jännitys tiivistyy, joko huomenna ois ovis+ vai menikö ohi tää kierto (n) pc:n voisin melkein väittää olevan pos, mut rfsu edelleen hailurahaamu ja digi nega. Mut ei ois eka kerta kun menee mulla digin ohi huippu. Sen tietää jos huomenna pc radikaalisti haalentunut, eikä rfsu tai digikään näytä mitään niin sit se + oli tänään :geek: saako jo piinailla vaikka siirtoon melkein viikko, jos ees pallero selvii sulatuksen/kehittyy sinne asti? Toivoisin kyllä et ottaisivat nyt kaikki kerralla sulamaan ja kasvattaisivat blastoiksi niin saisi "lopullisen" saldon tietää. Eihän sitä tiedä vaikka siirrettäviä olisikin sen jälkeen vain kaksi.
Mulla on jotenkin hirvee kiire näiden hoitojen kanssa. Tai siis niinku haluun et tää toinen ja kolmas on äkkiä ohi, ei vasta vuosien päästä, et jos ei nappaa voin huoletta sanoa äidilleni että älä sit turhaan odottele, ei onnistu. :cautious:
 
Piusy, tervetuloa jengiin ja kovasti tsemppiä hoitoihin, toivottavasti selviätte vähällä :)

Love, tiiätkö mitä mullakin noita rfsu:n liuskoja tällä hetkellä ja eivät anna melkeen minkäänlaista viivaa :unsure: kun taas pc antoi tänä aamuna jo melkein plussan. Oiskohan joku viallinen erä kyseessä? o_O

Kävin Feminolla perjantaina ja sain lähetteen sinne keskussairaalalle nyt sitten. Kuulemma todennäköisesti parin kuukauden päähän menee toi ensikäynti ja ekana on sellanen pariskunnan yhteinen haastatteluaika, Tiedättekö/muistatteko mitä kaikkia asioita tuossa keskusteluajalla käydään läpi? Mitä siellä käsitellään? Kiinnostaisi tietää :) Tässä nyt sitten luomuillaan vielä tämä syksy ja varmaan alkutalvesta päästään hommiin. Toisaalta ihan kiva mennä vielä "ilman paineita", E kehotti tulemaan raskaaksi ennen hoitojen aloitusta niin ei tartteisi mennä ollenkaan :D No mä teen parhaani. Ihan hyvänkokoinen folli köllötteli oikealla puolella eli toivoa on (y)
 
Kuumeilijainen kiva että asiat etenee, vaikka toki toivotaa että E:n kehotus toteutuu :) nuo on hauskoja nuo sen letkautukset, miutkin on monsesti siirrossa määrännyt raskautumaa, vaan ikävä kyllä ei ole auttanut. Omasta ensikäynnistä on toki jotain 4 v aikaa, on voinut muuttua, enkä nyt välttämättä tarkkaan musta, mutta muistelisin et saatiin jo sitä ennen käydä labrassa verikokeissa (ne perus infektio kokeet), en muista kävikö mies jättää sperma testin ennen tota vai sen jälkeen. Mutta lähinnä siellä kartotettiin tilanne, kerrottiin mihin ruetaan jne.. meilläkin eka oli inseminaatioita jne. Ja kattovat myös "välineet" :D en oikeestaan tiiä mitä mieheltä (kun poistuin huoneesta siksi aikaa) varmaan vaan et ulospäin on "kaikki paikallaa" :ROFLMAO: ja sitten minut ultrattiin.. jotain sellasta..tosin just rupesin miettii että oliko tuo sittenkään ihan eka käynti, mutta oli varmaan.. sit ennen kun IVF alko käytiin kans jossain hoitajan oppitunnilla missä ei ees oltu tutkimushuoneessa.. siinä käytiin tarkasti se ivf hoito läpi.. niin se varmaan meni.. Joku jolla on tuoreemmassa muistissa voi tarkentaa/korjata.. Mutta nyt sitten vaan aktiivista syksyä ;)
 
Joo vehkeet tutkittiin! Miestä oli ns vähän kourinut, sanoi sitä et miten hölmöltä tuntui töröttää housut kintussa toisen miehen eessä joka tutkaili ja tuumaili :D ja minut tsekattiin ultralla. Juteltiin tosiaan et mitä tuleman pitää ja mihin lähdetään, millä kierron päivällä mitkäkin näytteet käydä antamassa ja mitä näytteitä edes otetaan/tarkistetaan. Semmonen aika perus "kyselykäynti".
Mietin itekki et oisko oikeesti joku surkee erä tullut rfsu:lta :eek: pakko kyllä myöntää että onneksi en ole ainut kellä testien suhteen ongelmia :rolleyes:
 
Domi hymyä ei irronnut :( mut pc oli tänään jo huimasti haaleampi joten eilisen lasken positiiviseksi :rolleyes: rfsu ei eilenkään kummosta hailuraa antanut, liekkö oikeasti huono erä o_O vähän ehkä jänskättää ajatus siitä että ens viikolla mahdollisesti siirto :rolleyes: en muista et oliks siirto 5pv ovisplussasta vai montako? Jos ois se 5 niinbse sattuis paremmin kuin hyvin mun vapaapäivälle.. :LOL:
 
Miun pitäs huomenna jaksaa valvoa (oon yökkönä seitsämään) siihen kaheksaan että soittasin sitä "runkkuaikaa" (myö puhutaan noin että ei ois niin vakavaa touhua) miehelle ja samalla sitä aikaa polille. Mies kävi siis pe infektio kokeis ja mie menen nyt torstaina (tänään kp1) siihen infektiokokeisiin ja hormoonikokeisiin siis iha niitä veri ja pissi näytteitä. Sit tästä kahen viikonpäähän kun miehen infektiovastaukset valmiit se voi käyä "runkkuajallaan" ja melkeenpä siitä het jo se poli aika. Eli meillä meni ainakin niin että ensin kaikki kokeet ja sit polille pariskuntakäynti.

Ja viikko täysin savuttomana niin onpa nyt päästy siitäkin riesasta eroon ennen "kunnolla yrittämistä"
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Domi
Domi seuraavaks on suoraan siirto.. Jos siis sulatuksen kestää. Ja sattui just sille torstain vapaapäivälle, et sit jos ei onnistukaan siirto niin voi rauhassa masistella :censored:

Piusy en kyllä muista tarkkaan et kummin päin meillä oli, saatto olla et käytiin myös veri ja virtsanäytteet antaa eka et ne on polilla valmiina ennen ekaa käyntiä.. :) ja se on hyvä että huumoria löytyy, ei itellä ainakaan pää kestäis jos liian vakavasti ottaa :D peukut myös savuttomuudelle (y)
 
Hei jee love, torstaihan on jo huomenna!!!! (y)
Piusy tsemppiä myöseeeeeeeeeeee1 (jatkampa nyt 10h myöhemmin tästä.. aamulla tässä vaiheessa kaatui vesilasi läppärille :censored::whistle: mutta taitaa toimia yhä) Eli siis tsemppiä myös savuttomuuteen..

Mitähän muuta miun piti.. hmm.. kyllä ärsyttää kun tuntuu et on ihan ällö turvotus (naama sekä keskivartalo ainakin) tai jotain jo 10 päivän primojen jäljiltä, niin mitähän sit kk päästä kun on taas yhtä ja toista mömmöä tuupannut ihteensä.. Just kun kesällä pääsi vähän "parempaan kuntoon".. siis ei toki ylipainoa ole ollutkaan mutta.. siis ihan sama jos vaan raskaaksi tulisi, mutta jos ei :mad::rolleyes:
 
Heips! Onko teille, jotka olette nyt hoidoissa sanottu/kerrottu/mainittu mitään siitä, että ivf-hoidot siirtyisi kokonaan pois Joensuusta ja siirtyisi Kuopioon... eli että mitä se käytännössä tarkottaa!? Karjalaisessa oli vaan juttua tuosta ja jäin miettimään käytäntöä :unsure: en vielä oo saanu ajoiksi soittaa ja kysyä kun tuntuu etten halua "häiritä" tällä asialla kun tietää miten vaikee on välillä soittoajalla päästä läpi eikä tää asia oo akuutti (n)

Tsemppiä jokaiselle hoitoihin <3 käyn kyllä siis viikoittain lukemassa teidän kuulumisia vaikkei hoidot olekaan nyt ajankohtainen asia
 

Yhteistyössä