Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Mun mielestä on pakollinen tuo kropan sammutus noilla sumuilla tai sillä procren pistoksella tai mitä kellekin käytetään. Ennen sitä ei voi aloittaa pistelyitä. On kyllä tosiaan isoja päätöksiä ja vähän olen sille kannalle kääntynyt että keskityn siihen opiskeluun ja palaan asiaan noin 1,5 vuoden päästä kun opinnot on loppusuoralla.
 
Ou jee, kyllä mä tykkään asua täällä syrjemmässä sinällään ku tonne polille saa niin hyvin aikoja.. soittelin siis tänään ja 3ivf voidaan tehä ku menkat alkaa, jos ne vain alkaa ma,ti tai ke..omien laskujen mukaan niiden pitäis ehkä alkaa,mut katotaan vaan niin elimistö tekee tepposet :/
 
Polilla käyty taas ja ei vieläkään kunnon johtofollia ollu näkyvissä ja tänään siis kp14. Vielä halusivat ens viikolla katsoa. Mie kyllä jo luovutin tän kierron suhteen mut kai se on vielä käytävä ens viikolla. Pikkasen tais e-pillerit sekottaa tuo oman kierron.
 
Soitin perjantaina polille ja viikon päästä maanantaina olis 3.ICSI suunnittelukäynti. Saman viikon perjantaina on kp21 joten päästään taas heti jarruja pistää jos vaa kaikki on kondiksessa. Meinaan pyytää se procren-piikin, se oli nii helppo sumuihin verrattuna ja lisäksi oireeton :) Toivottavasti tällä saatais tytölle sisarus.
 
Ja taas polireissu takana! Nyt onneksi näkyi jo 14mm folli eli eiköhän tässä jopa siirtoon asti päästä. Limiskin oli huikee 9mm =) Eli ei muutakuin testailua vaan. Ja jos ei ovista siltikään tule niin aloitetaan vuoto keltarauhashormoneilla. Vähän olin hämmästynyt kun jotakin oli tapahtunu sitten perjantain käynnin. Oli jo ihan luovuttanut koko kierron suhteen.
 
Jauhopeukolo, sori mut en muista.. montako siirtoa teille on tehty kaikkiaan? meilläki alkamassa nyt 3icsi/ivf.

Gizmo82, noniin nyt vaan peukut pystyyn et pääset siirtoon.. ootki sit vissii eka piinailija :)

mulla siis jos menkat alkaa alkuviikosta niin alan heti pistelee..homma tehään kokonaan omaan kiertoon ilman mitään primoja sun muita. lyhyellä kaavalla siis. Jos ne ei ala niin sit lyhyt kaava primoilla jossain vaiheessa seuraava kiertoa.

Mä näin viime yönä unta et ruinasin sitä kahden alkion siirtoa.. ei ne varmasti siihen suostu.. pitää varmaan yrittää ehotella. esim. jos tulis hyvä ja vähän huonopi alkio niin vaikka sillee. Eikös ne jotenki toinen toisiaan paranna mahd kiinnittyä? emt.. jotenki vaan takaraivossa pelko siitä et tää on jo 3icsi niin alkaa noi yrittämis kerrat vähentyä kokoajan. kaikkiaan saatu siirrettyä tuloksetta 4siirtoa. 2tuore ja 2pas. tuntuu nii vähäseltä. MIllähän perusteilla saa 4 hoidon? saati pitää ensin selvittää pystyykö sulatettua spermaa enää uudelleen pakastaa ku seki ongelma meillä et yks olki jäljellä joensuussa. hirveetä stressiä :/
 
Tänään tuli ovisplussa ja ens viikolla siirtoon jos nyt vaan saan työnantajan kans sovittua tuon helkutin käynnin. Meni kyllä taas pitkälle tuo siirto kun en töistä pääse miten vaan ja matkaakin on sairaalalle reipaammin. Eli siirto on 5 päivän päästä oviksesta. On muistaakseni monesti ennenkin siirretty näin myöhään joten eipä se kai haittaa. Eskimopuikko: Mulle on ainakin tehty kahden alkion siirto tosin passissa. Kannattaahan se kysyä mitä mieltä ovat.
 
Gizmo82, ollaan melko samassa tilanteessa. Mullakin ehkä ensi viikolla siirto, riippuu nyt missä vaiheessa ovis tulee. Jos alkuviikosta niin vissiin siirtokin ens viikolla, mut jos menee myöhemmäksi niin siirtynee seuraavan viikon alkuun. Limis oli kierron vaiheeseen nähden ok. Huih, kun alkaa jo jännittää vaikka pitäs vaan osata olla ajattelematta.
 
Eskimopuikko meille saatu kaikenkaikkiaan tehtyä kolme siirtoa. Ensimmäisestä hoidosta ei päästy edes siirtoon. Toisen hoidon tuoresiirrosta saatiin siis meijän päivänsäde eikä 2 passia tuottaneet tulosta. Toivoni on tuoresiirrossa, en oikein usko passien tuovan meille vauvaa.

Saatiin likalle hoitaja polikäynnin ajaksi nii pääsee myös mies mukaan :)
 
On tää hommaa...miten iloinen voikaan olla hymynaamasta ovistestissä. Joten siirtoon
päästäneen perjantaille. Eikun soittoa polille aamulla, se kans vasta hommaa onkin ja välillä
tympii jonottaminen luurissa. Ja muutenkin kiva töissä soitella ja kertoilla oviksistaan yms.
kun ei aina saa kunnon omaa rauhaa.
 
Tänään oli siirto ja alkioita lähti mukaan kaksi kappaletta =) yksi top nelisoluinen ja yksi kolmisoluinen joka oli juuri lähtenyt jakautumaan nelisoluiseksi ja limiskin oli mulle huikeet 10mm. Limakalvo ei ole ollut kuin tuoresiirroissa noin paksu.
 
Nipsutar oletko huomenna menossa siirtoon? Tsemppiä piinailuun Gismolle :) Itse soittelin tänään polille ja nyt käynnistetään vuoto primoluteilla kun ei oo vuotoa kuulunu ja näkyny :D no mut sitten ovistellaan ja passiin matka käy :)
 
Viimeksi muokattu:
Oiiiii nyt toivotaan parasta gizmo !!!! Pyysit sä kaks alkioo? Vai oliko ne samassa oljessa? Eiks nykyään pakasteta yhden alkion oljissa?



Ja mitä vielä.. menkkojen olis pitäny alkaa ma mut tekipä tepposet ja alkoi tänään.. eli en pääse nyt pistää puregonia. Eiliseen mennessö jos olis alkanu niin olis onnistunut. Parin vk päästä sit o rimolut kuuri ja siitä pistokset jne...tuntuu taas ikuisuudelta.


Nipsutar onnea siirtoon ja piinailuun.
 
Eskimopuikko: Mun mielestä ne oli erikseen omiin olkiinsa pakastettuina. Toinen oli vaan pakastus hetkellä silloin ilmeisesti hitaammin lähteny jakautumaan joten olisiko siinä syy miksi oli molemmat sulatettuina varmuuden vuoksi. Meille on jo monta siirtoa tehty tuloksetta joten ihan ehdottivatkin tuota kahden siirtoa. On meille myös aikaisemmin tehty kahden alkion siirto joten halusinkin ottaa molemmat että saadaan pakkanenkin tyhjäksi. Ja jos tämä siirto ei onnistu niin tarkoitus olisi palata asiaan eli kolmanteen ivf:n parin vuoden päästä kun olen opinnot saanut loppuun.
 
Maanantaina käytiin polilla. Mieskin pääsi mukaan ku saatiin tytölle hoitaja. Siellä kerittiin jopa juttelemaan. Tänää pistin procrenin tai mies pisti sen miulle, en tuu ikinä tottumaan pistämiseen. 0-ultra ois sit 23.pvä. Voi ku saatais tuoresiirrosta plussa...
 
Moikka kaikille!

Täällä on otettu kaikki ilo irti kesätauosta ja hyvää teki. Polille oli tarkoitus soitella, mutta kiertopäivät katsottuani päätin tehdä ensin testin, kun olisivat kuitenkin sitä niillä kiertopäivillä kysyneet. Ensin näyttikin negaa, mutta muuttui roskishaamuksi ja tein uuden testin seuraavana aamuna. Positiivista se näytti samoin kuin useampi sen jälkeen tekemäni testi. Viime talven keskeytyneen keskenmenon ja melkein neljään vuoteen venyneen yrityksen vuoksi kävin varhaisultrassa ja siellä löytyi pieni katkarapu sykkeen kera. Ihmeitä voi näköjään tapahtua. :heart:

Ensi viikolla on eka neuvola käynti. Menkoista laskettuna viikkoja olisi 8+, mutta ultrassa todettuja 6+. Tiesinkin, että ovis on tapahtunut kp20 jälkeen. Nyt sitten odotellaan seuraavaa ultra-aikaa sormet ristissä parasta toivoen. Yksityisen lääkärin mukaan varhainen plussa ja sykkeen näkyminen jo 7. viikon alussa on hyvä merkki, mutta riskihän on silti olemassa. Pakkaseen meillä jäi pari hyvää alkiota, joten tämän onnistessa meillä on vielä olemassa haave kolmannesta. Kahdestakin mussukasta olisin superonnellinen.

Kiitos seurastanne ja korvaamattomasta tuesta! :flower: Superpaljon voimia ja onnea odotuksen odotukseen! Jos tämän luomuonneni saan pitää, tulen kurkkimaan kuulumisia ja elämään hengessä mukana aina välillä. Luomuihmeestä huolimatta koen itseni hoitoporukkaan kuuluvaksi. Olihan se tie aika pitkä, 2½ vuotta kesätauko mukaan lukien.

Jos poppaskonsteista olette kiinnostuneet, niin oman kehon hyvinvoinninkin vuoksi suosittelen kalevalaista jäsenkorjausta. Tämä tärppi tuli käytyäni kyseisessä hoidossa ensimmäisen kerran ja siellä käsiteltiin jalkani saman mittaiseksi, jolloin lantiokin pääsi asettumaan suoraan. Varmaksihan sitä ei voi sanoa kuinka suuri tai pieni merkitys tuolla hoidolla raskautumiseeni oli, mutta ei se ainakaan haitaksi ollut. Sattumaksi aika jännä ajoitus.
Voitte käydä perehtymässä asiaan täällä:
http://www.kansanlaakintaseura.fi/esittely.php
Kalevalainen jäsenkorjaus lyhyesti | Jäsenkorjaus Antti Torsti
Saana Monthan ja j
 
Perjantaina kävin siirrossa. Mukaan lähti 4-soluinen 1.luokkainen ja alkoi kahden viikon piina. No, yritän pitää itseni aktiivisena, jotta ois muuta ajateltavaa. Stressaaminen ei varmasti auta mitään.

Macy graylle onnea! Ja tsempit matkaan :)

Noista oljista oli puhetta, niin minä ymmärsin, että meillä jäi nyt vaan sellasia kahden alkion olkia. Mut tää mikä nyt siirrettiin oli yksinäinen. En oo kyllä perillä, että mikä siihen vaikuttaa pakastetaanko yksin vai kaksin.
 
On kyllä ollut tähän mennessä vähän erilainen piinailu kun ei ole niitä älyttömiä maha kipuja. Tänään olis pp6 ja oireita ei ole ollut kuin parina päivänä nipistely tuolla mahassa,palelu ja väsymys. Oon aika ihmeissäni kun ei ole edes ollut tissi tuntemuksia mitä mulla on aina ensimmäiseksi tullu lugeista. Jospa ne sieltä vielä tulee.. Miten nipsuttarella menee?
 
Voi että Macy gray ONNEA!!!!!! IHANAAAAAA!


Gizmo ja nipsutar ootteko aatellu jaksaa testaamisen suhteen minne saakka? Mua niin jännittää ...

Jauhopeukalo koska teillä sit punktio?

Mä alotan primolutin viikon päästä. Punktio vk42 jos kaikki menee niin kuin pitää..
 
Oon yrittäny muistella, että oliko mitä oireita viimeksi ennen plussaa ja en kyllä oikeen muista, muuta kuin ennen plussa testia pp14 olin jo ihan varma. Niitä aikaisempia en oikein muista. Nyt on kauhee turvotus mahassa, mikä johtunee lugeista ja semmonen outo kuumotus poskissa alkaa aina päivällä töissä. Yks ilta olin ihan puhkipoikkiväsynyt ja tänään heräsin aamuyöllä pyörimään mikä ei oo yhtään mun tapaista (yleensä nukun kuin tukki). Nippailua jonkin verran, mut sitä nyt on muulloinkin. Vähän yskää pukkaa ja yskiessä tänään vihloi kovin alamassuun. Kaikki oireet voi olla ihan muutakin oiretta ja kai sitä tarkkailee itseensä taas väistämättä jotenkin herkemmin. Saa nähdä mihin asti maltan testaamista odottaa. Vielä ei kuitenkaan kannata.
 
Mie varmaan aikasintaan testaan viikonloppuna kun on PP 11-12. Erittäin vahva tunne kyllä on että nega sieltä vaan taas tulee. Oireita ei ole mitään siis ei edes perusluge olotiloja ja tänään on jo pp8.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä