Heipä hei palstalaiset! Onnittelut niille joita on pieni ihme tullut jo vastaan kesätaon aikana ja osanotot teille joita ei vielä ole onni potkaissut.
Kesälaitumelta palailtu ja ajatukset ovat olleet hyvin sekavia. Koen että olen luovuttanut jo tämän asian suhteen. Viimeisen hoidon suunnittelu käynti olisi ensi viikolla, mutta jostain syystä olotila on se yksi ja sama. Haluan vain päästä eroon näistä hoidoista ja jatkaa elämää. Haluan päästä eroon tästä isosta möykystä mun rinnassa, haluan olla jälleen eheä itseni. Ja haluan alkaa nauttimaan täysin rinnoin siitä että me saadaan nukkua niin myöhään kuin halutaan, lähteä ulos milloin halutaan ja matkustella silloin kun meille sopii. Nauttia siitä ettei tarvitse aina olla odottamassa koulujen kesä-,syys- ja talvilomia kun suunnitellaan ja sovitaan lomista. Nauttimaan siitä että me voimme käyttää rahamme omiin harrastuksiimme ja käyttää ylimääräisen tilan surutta harraste tilana.
Meistä tuli kummeja kesän aikana ja ihme kyllä itkin onnesta kun asia minulle tuli, olin todella yllättynyt. Koin onnen tunnetta siitä että edes jollain tasolla meillä on nyt pieni lapsi, vaikka se ei ole oma. Huomasin lastenvaate ostoksilla että enää minua ei ahdistanut ajatus siitä että kun meillä ei ole omaa, vaan itkin siitä onnesta että meille on suotu edes tällainen mahdollisuus ja koin että nyt minulla on lupa ostaa näitä lapsi perheelle suunnattuja esineita ja asioita kun ostan ne kummilapselleni. Hullua, eikö totta?
Painoa on tullut kesän grilli herkkujan ja laiskottelun myötä lisää mutta nyt syksyn piemetessä halu jatkaa alkaa nousta päätään. Uusi ulkoilu takki odottaa jo seuraavaa juoksulenkkiä.
Täytyy sanoa että kovin pienet asiat ovat niitä joista iloitsen ja toisinaan onni tuntuu jopa hyvin hauraalta, mutta sitäkin arvokkaammalta.