Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

gizmo no ihan jees..mulla vaan koskee jokapaikkaan kokoajan:( kun mullao n tää selkärankareuma niin oon tosi kipee kokoajan..vituttaa se eniten. Öisin saa kaksi 1g panadoli syödä et pystyn jotenkin nukukkumaan..ja nyt lisäksi supistelee säännöllisesti, mutta kaiketi vaarattomia ovat..tuntuu vaan kurjalta..liikkumaan en ole päässy ollenkaan sitten plussan ja sekös kiloja kerryttää. Odotan vaan sitä et pääsen synnyttää ja alottaa lääkityksen jotta voin paremmin=) tää raskaana olo ei oo mun juttu, mä odotan sitä et pääsen hoitaa sit vauvaa jos kaikki menee sinne saakka hyvin.
 
Koitahan pärjäillä siellä ja käy välillä kertomassa kuulumisia! =) Muistan kun sisko kanssa valitteli noita kipuja viime raskaudessaan. Se muistaakseni joutui syömään koko raskauden ajan kortisoonia yms kun oli niin kipee sen selkärankareuman takia :|Mie pidän täällä peukkuja että loppuraskaus menisi mahdollisimman hyvin ja kivuttomasti!
 
Tyty86; meinasin odotella taas 10pp ainakin. Viiltelevää kipua esiintyy etenkin kun ajan autoa tai kun liikun. Aamulla kun herään kaikki ok, ei mitään tuntemuksia mutta mitä pitemmälle päivä etenee ja liikun viiltävä kipuilu palaa. Tissit ei erikoisemmat. Ja ei uni ongelmia kortisoonista huolimatta, päinvastoin voisin nukkua kellon ympäri...xD

Simpli 8pp.
 
Herkällä testillä tyylipuhdas nega, ei mitään arvailua edes tuloksesta. Mie uskon että tulos ei muutu positiiviseksi perjantainakaan mutta mennään nyt näin. Jostain syystä ei tuntunut tämä oikein missään. Ehkä se että olin alusta asti varma negasta oli se joka auttoi.

Simpli & 10pp.
 
:hug: simplille..voiskohan se kuitenkin vielä tuosta muuttua kun kuitenkin on passista kyse...? Eikö niissä monesti voi näkyä myöhemmin. Täällä ei oikein mitään mainittavaa oirehdintaa. Pahoin pelkään että nega sieltä tulee :( Tosin tänäänhän on vasta pp5. Sillon pp3 päivänä oli kunnon polttelua mahassa ja munasarjoissa mutta nyt ei ole tosiaan muutakuin tissit vähän hellänä.
 
11pp ja ainut oire on alamahaan koskee ohi mennen, tisseissä ei mitään tuntemuksia ja muutenkin olen oireeton. Ukko uskoo että mie olen raskaana & mie jo ajattelen onnistuisiko pas siirto heti tammikuussa. Noh perjantainahan sen saan tietää kun soitan polille...
 
Täällä tuli nega ja alkaa usko oleen ihan lopussa samoin kuin pääkin :'( En jaksa uskoa että nämä hoidot tästä enään onnistuisi. Tarkoitus olisi loppu keväästä tehdä se pas jos vaan selviävät ja kolmas ivf ehkä joskus loppu vuodesta tai ei ollenkaan. Ollaan päätetty nytkin pitää reippaammin taukoa kun alkaa oma jaksaminen olla vähän niin ja näin. Oli kyllä elämäni paskin joulu..oon vaan niin vihanen, turhautunut, pettynyt ja katkera. Ja eiköhän ne loputkin negatiiviset tunteet ole aika pinnalla. Mikä on itestänikin melko ahistavaa kun olen luonteeltani yleensä kaikkea muuta kuin negatiivinen :ashamed:

Simplille :hug:
 
Viimeksi muokattu:
heippa ja hyvää tai parempaa uuttavuotta!, kovasti olen teidän keskustelujanne pitkin syksyä lueskellut.. olen vain itse laiska kirjoittamaan. Meillä on viime syksyltä takana ensimmäinen icsi hoito. Yksi 5soluinen 1luokkainen siirrettiin ja yksi 4soluinen 1luokkainen jäi pakkaseen.. vähän meinaa jo pelottaa että kestääköhän ainut alkio sulatusta. Mulla ei ole mitään hajua millaisia noi meidän alkiot on edes olleet? hyviä,kohtalaisia vai mitä? osaattekos auttaa vähän? Miten teillä on alkioiden sulatukset onnistuneet? syksyn tuoresiirrosta tuli kemiallinen :(
 
Moikka eskimopuikko :wave:
Mitä mie noista luokituksista käsitän niin 1 luokkainen top alkio on se paras ja jos se on ollut 4-soluinen 3 päivän viljelyllä niin sekin on hyvä juttu. Ja se 5-soluinen on lähteny juuri jakautumaan siksi siinä on se viides solu. Eli tosi hyviä nuo sun alkiot ovat olleet. Tarkalleen en minäkään osaa noihin luokittelu juttuihin sanoa, niihin vaikuttaa niin moni asia. Korjatkaa jos oon väärässä mut näin mie käsitän tuon. Meillä on aina kaikki alkiot selvinny sulatuksesta ja meillä kaikki alkiot on ollut 4-soluisia 1 luokan top alkioita. Mutta meillä on "jotakin häikkää" noissa alkioissa vaikka ulkoisesti huippuja ovatkin ja ilmeisesti lopettavat heti alkuunsa sen jakautumisen. Ja loput roskiin menneet on niitä monitumaisia :(
 
Mulla on ollut myös 2-luokkaa ja selvinnyt sulatuksesta, kokemusta on myös todella hyvä alkion kuihtumisesta sulatuksessa.

Mie pidän nyt palsta vapaata kun ei kerran tässä kuussa päästä tekemään pas siirtoa. Helmikuussa seuraavan kerran.
 
Vietän palstataukoa, mutta käyn välillä kurkkimassa. Ajattelin kertoa vähän kuulumisia vaikka vähän aikaista vielä onkin. Elikkäs plussa tuli testiin myöhäisenä joululahjana. Ensin näkyi haaleana haamusena (aamun toisesta pissasta pari viikkoa siirrosta), mutta vahvistui jo seuraavalle aamulle (toisesta sekin dippaus) ja digi näytti paria päivää myöhemmin Raskaana 2-3. :heart:

Rinnat on arat, iltaisin etoo, hajuaisti on ihan super, väsyttää ja hikoilen herkästi. Muuten on aika oireetonta, ei nippailujakaan kovin runsaasti. Varhaisultra ja neuvolan ensikäynti on varattuina. Pelottaa ihan älyttömästi! Niin epätodelliselta tämä tuntuu, että uskon asian vasta, jos ultrassa näkyy kaikki olevan hyvin. Jalat tukevasti maassa siis sinne asti. Välillä pystyn hieman iloitsemaan, mutta sitten se pelko taas ottaa yliotteen. Koitan ajatella muuta, etten stressaisi kovin pahasti.

eskimopuikko > Meillä on tehty vain yksi sulatus, oljella kaksi top-alkiota. Toisen kehitys ei lähtenyt jatkumaan, toinen siirrettiin top-laatuisena ja tästä siirrosta positiivinen testi. Kuulemma on kuin venäläistä rulettia tuo sulatus. Hyvälaatuinen saattaa hyytyä (kuten meidän toiselle kävi) ja vähän heikompilaatuinen jatkaa kehitystään hyvin ja johtaa plussaan. Luonto on ihmeellinen.
 
  • Tykkää
Reactions: tyty86
Gizmo82 > :hug: Tuttuja nuo epätoivon tunteet. Keskity hetki keräilemaan voimia mukavista asioista ja iloisista ajatuksista. Peruspositiivinen asenteesi on edelleen olemassa vaikka sinua koetellaankin nyt rankasti. Anna tunteille aikaa ja ota ne vastaan sellaisina kuin ne tulee. Niissä ei ole hävettävää. Sieltä sinä vielä nouset ja toivottavasti se plussakin tulee. Voimia!
 
macy onnea onnea onneaa :hug::heart: ihanaa vihdoin tännekkin hyviä uutisia..ihana joululahja!! Mä oon monesti miettinytkin et miten teillä hoidot etenee..huippu juttu..=) nyt tonne meidän odotus pinoon vaan mukaan!

tyty rv 19+3
 
tyty86 > Kiitos! =) Ehdittiin kuin ehdittiinkin tehdä joulukuussa pas. Pakkanen on tyhjä, mutta se ei haittaa, jos tämä pikkukaveri pysyy kyydissä. Odotuspinoon en vielä uskaltaudu. Tulen sitten, jos varhaisultrassa vaikuttaisi kaikki olevan ok. Ei siihen onneksi enaa kauaa ole. Sen verran voisin tässä vaiheessa uskaltautua, että kurkkaan joku päivä odotuspuolelle. Hoidoista plussanneisiin voin kuvitella siirtyväni sitten, kun asia on ajankohtainen.
 
Oi onnea macy gray!

Onko teistä kukaan saanut polilta dhea-reseptiä? Tai edes kysellyt kyseisestä valmisteesta lääkäriltä? Näyttää siltä, että tätä "ihmeainetta" jo muualla Suomessa kovasti suositellaan ja reseptejä kirjoitellaan, ja osa on tainnut omin päin netistäkin tilailla. Kiinnostaisi kovasti etukäteen tietää, mikä on meidän polin linjaus tässä.
 
Onnea plussanneille, hyvä että joillain onnistaa !!

Täällä menee päin helvettiä !! Mikään ei tunnu onnistavan, siirtoja tehdään vaan siirtojen perään ja aina loistaviin olosuhteisiin, mutta minkäs teet kun ei onnistu niin ei onnistu !! En etes viiti laskee enää monta siirtoa on tehty...
 
:'(

"Joskus, jonakin iltana
kun sydän on hetken
avuton ja sokea,
repii ja potkii suruissaan,
me soudamme
vuolaaseen vastavirtaan
ilman airoja,
pelkän halun ja tahdon voimalla
Joskus, jonakin iltana
meidän uskomme
ihmeeseen mitataan"

- Tommy Tabermann
 
Hyvää Uutta Vuotta kaikille, olkoon 2013 se vuosi kun toiveenne tulevat todeksi!

Meille se vuosi oli 2012, pieni tyttö saapui maailmaan juuri joulun alla.
Voimia kaikille tämän asian kanssa kamppaileville, toivon sydämestäni teille kaikille plussia testiin.
 
Onnittelut Wienna! :flower:

Ei taida tulla meille vauvaa vieläkään. Vuotanut on jo viikon verran hyytymien kera. Raskaustesti on vielä plussaa, joten sitä nyt seuraillaan ja ultrallakin on tarkoitus vielä tilanne varmistella. Oireet on hiipuneet, suru vain puserossa. Sikiö kohdussa nähtiin, mutta ei sykettä. :'(
 
macy paljonko sulla viikkoja? Monillahan vuotaa alussa..mutta ymmärrän huoles :hug: melkein joka toisella tuolla meidänkin pinossa on vuotoja juurikin hoitojen ansiosta raskaaksi tulleilla. Millon sulla uusinta ultra?
 

Yhteistyössä