Tänään oli kauan odotettu ensikäynti, ja nyt on niin toiveikas olo! Lääkäri oli tosi mukava (Anne Vanha-Perttula), ja määräsi mulle thyroxinia pienellä annostuksella, clomifenin alotan huomenna (kp 3), ja sunnuntainan pistän ekan menopurin. Maanantaina sitten aukiolotutkimus. Miehen osalta kaikki oli siis kunnossa. Tuntuu, että nyt tää kaikki lähtee vauhdilla käyntiin... Ja kun siellä huoneen seinällä oli niitä vauvojen kuvia, niin tuntui niin hyvältä, että toisetkin on tän reitin käyneet ja sen palkinnon saaneet... Ehkäpä mekin...?
Hiukan vain yllätyin kuinka kalliita nuo lääkkeet ovatkaan, vaikka tiedän, että varmasti on myös paljon kalliimpiakin lääkkeitä kuin nämä minun, mutta meidän budjetille tämäkin on jo aika tyyristä... Onko tosiaan oikein, että clomifenista ei kuulukaan tulla kelakorvausta? (muista lääkkeistä kyllä tuli)
Hiukan vain yllätyin kuinka kalliita nuo lääkkeet ovatkaan, vaikka tiedän, että varmasti on myös paljon kalliimpiakin lääkkeitä kuin nämä minun, mutta meidän budjetille tämäkin on jo aika tyyristä... Onko tosiaan oikein, että clomifenista ei kuulukaan tulla kelakorvausta? (muista lääkkeistä kyllä tuli)
Viimeksi muokattu: