Tervetuloa mukaan,
Niiskunen ja
elämänvyöry! Ja tsempit molemmille ensi viikon punktioihin!
Melargia, tuo Femar on kyllä korvattava lääke, mutta silti tosi kallis. En siis oo vielä hakenut niitä apteekista, kun vasta ensi kierrossa aloitetaan. Mutta mitä Yliopiston apteekin laskurilla kattelin, niin 30 kpl paketti (se on pienin) maksaa asiakkaalle korvauksen jälkeen vajaat 100 euroa. Että ei mikään halppislääke tosiaan. Lugeista miulla on kokemusta vain yhden kierron verran (viime kierrossa) ja mie tosiaan luulen, että mulle tuli siitä väsymystä ja alakuloa, vaikka alakuloa on kyllä voinut olla muutenkin. Ja olen melko varma, että tämä kierto on näin kummallinen just niiden Lugejen takia. Mutta kyllähän niitä kannattaa käyttää, jos lääkäri määrää, koska ne auttavat mahdollisen raskauden alkaessa alkiota kiinnittymään. Ja joo, eiköhän teidän ole ihan luvallista kotikonsteja käyttää, luulis niiden vitosten mahdollisuuden olevan kuitenkin aika pieni.
jauhopeukalolle peukut, että kierto nyt alkais ajallaan ja pääsette sitten tositoimiin huhtikuussa! Sama peikko se kolkuttelee takaraivossa täälläkin, että mitäs jos käy niin, ettei millään keinolla sitä vauvaa tulekaan. Yleensä en jää kovin pitkäksi aikaa vellomaan tuohon ajatukseen, se tuntuu ihan liian vaikealta ja kipeältä asialta. Mie olen aina halunnut äidiksi ja se on mulle ollut aina se elämän tärkein asia, minkä haluan "saavuttaa". Siksi nää ongelmat ottaakin niin kauheen koville.
ON: Hitsi vie tätä miun ovulointia!! Oon testaillut pitkin viikkoa. Mulla oli käytössä ekaks vain viivatestit, kun ajattelin, etten halua tuhlata kalliita digitestejä ennenkuin viiva vahvistuu halppistestissä. No, torstaiaamuna viiva oli vielä ihan olematon, haamunhaamu. To-iltana se olikin yllättäen tosi tumma, ei kuitenkaan yhtä tumma kuin kontrolliviiva (mulla ei ikinä oo noilla viivatesteillä ja siksi en niihin oikein luotakaan). Päätin sitten pe-aamuna testata digillä, mutta ei positiivista. Eilen sitten testesin yhteensä 3 kertaa, ei hymynaamaa, mutta testin viiva oli kyllä tumma. Tänä aamunakaan ei näyttänyt plussaa ja viivakin oli haalistunut. Eilen illalla mulla oli järkyttävät kivut oikeella puolella (jossa se follikin oli). Ei oo ikinä noin pahoja oviskipuja ollut (oviskivuiksi siis tulkitsin), oli ihan pakko ottaa särkylääkettä ihan. Voisko siis olla niin, että se torstai-illan viiva olis kuitenkin ollut plussa? Harmittaa, kun en digillä silloin testannut. Eilen oli kp 9, joten jos ovis oli silloin, tulee kierrosta varmaan tosiaankin superlyhyt. Mikä kyllä nyt sopisi miulle vallan mainiosti, että pääsis uuteen yritykseen hoidossa. Ja että ehtis hoitaa hommat ennen pääsiäisen 4 pv:n polin kiinnioloa. Mutta en mie tosiaan nyt oo ihan varma. Se kuitenkin taitaa olla varmaa, ettei miulle riitä se 1 krt /vrk oviksen tikutus, kun mulla taitaa se LH-huippu nousta ja laskea tosi nopeesti. Mies palailee illalla reissusta, pitänee yrittää vielä sitten kotikonstein täälläkin hyödyntää tämä kierto, vaikka taitaa vähän myöhäistä jo ollakin.
Mukavaa viikonloppua, rakkaat kanssasisaret! Ja muistakaas kellonsiirto ensi yönä!