Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Tyty kyllä kahta alkiota siirretään, mikäli molemmat ovat selvinneet sulatuksesta ja muutenkin ok. Tosin kaikki katsotaan tapauskohtaisesti, kaksoisraskaushan on aina riski. Tsemppiä ja älä menetä toivoa vielä, vielä on testipäivään aikaan. Mitä reumalääkettä sulle suunnitellaan aloitettavaksi ?

Täällä alkoi menkat ja huomenna soitto pkl.lle, sitten popsitaan divinaa kolmeviikkoa ja pistokset toivottavasti alkavat... Yks asia mikä mulle ei mee jakeluun lyhyessä hoidossa, on se kun munasarjat on siis normitilassa eikä nukkumassa niin eikös luulis olevan suurempi riski saada hyperiä kun aloitetaan pistelemään. Huolestuttaa muutenkin tää lyhyt kaava, kun pitkä toimi niin hyvin, kiva jos menee tää kankkulan kaivoon...
 
Apua..tänään pp7 1h pissistä testattu haamujen haamu:O..ainakin kiinnittymisyritystä on ollu..testasin, koska eilen tuntu rinnoissa ihan ku ois maitoa noussu, semmonen lämmin tunne ( esikoisesn imetyksestä tuttu juttu) ja tänä aamuna himloitsin kaurapuuroa mitä en voi sietää..noh, vielä minun kohdalla on turha riemuita, koska mulla käynyt näin ainakin se 15 kertaa..haamu, plussa ja nega sekä vuoto...joten en toivo liikoja..katsellaan..hui..
 
Jihaa, lääkeet purreet ja nyt alustavasti olisi 16kpl folleja kasvamassa. Mutta vähän huolettaa lima kalvo joka on paksuuntunut 10mm ja vielä on pisteltävää, lääkäri ei ollut limakalvosta lainkaan huolissaan. Kysyinkin asiaa ja sain vaan vastauksen ettei. Oma estrogeenin tuotanto on siis tällä kertaa hyvä...:D Mutta vielä on vähän aika ja nähdää jatkanko loppuun tällä annoksella vai pienennetäänkö annoskokoa vielä ennen itse punktiota.

Tyty nyt sitten kaikki somer ja varpaat ristiin että vahvistuu. Uskoisin että nyt ei enää tulisi kemiallisia kun sinulla on kumminkin kortisooni mukana.
 
tyty86 > Hailukan nään ylemmässä. Toivotaan parasta. :)

Kannatti äkäillä miehelle. :D Avautui tuossa viikonloppuna ja ihan itse halusi asioista puhua. Juteltiin siinä sitten myös valinnoista. Täytyy päättää annetaanko lupa siirtää kaksi ja pakastaa kahden olkiin, jos siirtokelposia saadaan useita. Puhutiin myös nimistä, sillä ei meillä samaa sukupuolta oleville tuplille ole nimiä. Yhdelle tytölle ja yhdelle pojalle on valittuna.

Ajoituskuuri alkoi ja kärsin apuaineen aiheuttamasta turvotuksesta. Mammahousut on jalassa. :D Olen jo katsonut alkukiertoon vaatteita, ettei tarvitse sitten parin viikon päästä epätoivoisena kaappia kaivella. Olen jopa ostanut lisää mammavaatteita ja sellaisiksi sopivia, ettei tarvitse kireissä tai vartalon myötäisissä tuskastella.

Flunssa piinaa sitkeänä. :snotty: Täytyykin taas laittaa kuumaa juotavaa ja toivoa, että lämmöt nousisivat edes loppukierron merkiksi. Oviksen piti jo mennä, mutta lämmöt eivät ole nousseet. Voikohan tuo ajoituslääke (Primolut) vaikuttaa asiaan?
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
tyty86, onnittelut! Tuollaisista haamuista ne minunkin viivat alkoivat vahvistua pp8-9 alkaen! Hyvältä näyttää:flower:
Muillakin on mukavia kuulumisia, pidän täällä taustalla peukkuja:wave:

Wienna ja 26+0, uskomatonta, mutta totta.
 
Siis mä en voi uskoa että tää hoito tais onnistua..tein äsken vielä testin, joka siis entisestään vahvistunut aamusta:heart: voi apua mä oon niin onnellinen..mutta mua pelottaa ihan sikana et rupeeko viiva vahvistuu entisestään ja meneekö kaikki hyvin..siis apua oikeesti:D anteeks tää sekoilu mut en meinaa pysyy nahoissani..mä jo olin ruennu tekee ns.surutyötä, että jos koskaan ei toista lasta tule..
[/URL][/IMG]

ylin kuva tehty äsken 2h pissistä
 
Viimeksi muokattu:
Aamulla epätietoisena testailin taas pp9..pelotti sikanaan että viivaa ei tulekkaan..mutta siinä se tikussa vielä kökötti=) mua niin pelottaa et toi viiva katoaa vielä jonnekkin..niin epätodellinen olo..miten muka nyt tärppäs ku ei aijemmin..mä en keksi muuta,kuin että mun henkinen stressi ja taakka on kadonnut kun pääsin kouluun. Enää ei tarvii miettiä, mitä teen tulevaisuudessa jne. kun tonne koulun pääsin..oloja ei juuri ole, ainoastaan hikoiluttaa ja iltaisin ihan kamala väsymys.
 
noh niin kopion kuulumiset tuolta toisesta keskustelusta:Täällä saatu nyt kunnolla ensi makua metrofiinin sivuoireista ja muiden piikkien vaikutuksesta. Maha sekaisin, väsyttää ja veto pois. Salilla en saa enää käydä ja munasarjoja särkee aina ohi mennen jo ihan normi liikumisesta töissä. Murehdin nyt että tuleekohan töistä mitään kun olen kumminkin työssä joka on hyvin fyysistä, raskaiden esineiden nostelua ja siirtelyä. Ja eilen sain aika hissukseen nostella tavaraa jo. Onneksi huomenna on aamulla jo lääkäri jolloin nähdään mikä on tilanne ja hän osaa kertoa mitä minun tulee tehdä. Ajatukset nyt aina vaan enemmän tulevassa punktiossa...:D
 
Onnea tyty:flower:

Mites muiden hoidot ja fiilikset on kehittynyt kun syksy on jo pidemmällä?

itse en ole vielä polille soitellu, enkä ole edes soittoaikaa selvittäny, ei ole vielä huvittanut.

Aurinkoista päivää kaikille

soja
 
Täällä vähän sellaiset että en oikein tiedä. Nyt olisi kymmenkunta follia molemmissa munasarjoissa ja annoskoon rukkaamista alas sillä vatsa ontelosta löytyi nestettä. Nyt sitten pieni pelko perseessä että kun lyön tuon irrotuspiikin että miten kipiä olo tulee olemaan...Punktio vahvistui maanantaille, joten pitäkää kaikkia sormia ja varpaita ristissä että sieltä saadaan hyviä munasoluja ja useampi kuin muutama.

Olo on turvoksissa ja kamala jano koko ajan.

alina_: Koska on täällä niin hiljaista olen ruennut suosimaan vähän aktiivisempia keskusteluita kuten hoidot jatkuu 2012 ja IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat.
 
Viimeksi muokattu:
eskimopuikko täällä MOI!!

osaattekos kertoa onko polilla kuinka kiireistä?saako aikoja miten nopsaan? ja kuinka nopeasti teillä on alkanut hoidot ? meillä on tiedossa ettei ole mahd saada kuin pakastetuista siittiöistä. Yksi aiemminpi luomu lapsi on. Elämäntilanteiden muuttuessa vaihtoehtona on enää icsi. Mutta viimeksi asiakkaana olosta on yli 2v mutta hoitoja ei silloin keretty aloittamaan luomu ihmeen ansiosta. Ollaankin mietitty josko sitä hoitoja nyt alkais yrittämään. Oliskohan mahdollista kokeilla ekaa hoitoa tänä vuonna.
 
Eskimopuikko Kannattaa ihan soitella polille ja tiedustella asiaa. Meillä meni muutamia kuukausia ennenkuin päästiin itse hoitoihin. Ja itseasiassa ajoitus oli aikalailla samoin kuin teillä eli meille tehtiin syksyllä nämä kaikki alkututkimukset ja myöskin ennen ivf:ää oli käynti seksuaaliterapeutin luona. Ja itse hoito aloitettiin heti tammikuussa. Mun mielestä oli järkevämpi siirtää hoidon aloitus sinne alkuvuoteen ihan sitä lääkekattoakin ajatellen. Tsemppejä sinne :)
Simpille onnea punktioon! Toivotaan oikeen hyvää ja suurta munissaalista :) Ja tietysti mahdollisimman mukavaa itse toimenpidettä!
Tytylle vielä kerran onnea :heart:. Onko paljon tullut oireita? Monesko hoito tämä oli teille?
Vähän omaa napaa: Tänään on pp9 ja testi näytti negaa. Tokihan se tuosta voi vielä muuttua mut kyllä lähinnä tuntuu että eipä onnistunut tämäkään hoito :( Pitäänee vielä testata lähempänä virallista testipäivää. Tällä hetkellä kuitenkin mielessä jo seuraava pas ja kaksi viimeistä alkiota. Tarkoitus olisi toivoa että laittaisivat molemmat kyytiin jos vaan selviävät sulatuksesta. Voi kyllä olla että polilta eivät suostu kun olen niin pieni kokoinen. Mutta pääsispähän toiseen ivf vielä mahdollisesti tämän vuoden puolella. Näin korkealla meikäläisen toiveikkuus tänään :|
 
Viimeksi muokattu:
Mulla tullut pikkuhousun suojaan vähän ruskeeta tuhrua:| fuck..ei se tietty mitään vielä tarkota mutta pitää nyt seurailla ja tarvittaessa soittaa maanantaina polille.
gizmo voihan paska:hug: nagasta..mutta monellahan on näyttänyt haamua vasta pp14 joten testaile vielä varuilta myöhempään. Kannattaa ehottaa kahden alkion siirtoa vaikka oisitkin pieni. Otse oisin heti ehdottanut sitä jos tää ei ois nyt tärpänny vaikka oonki vaan 160cm ja 53kg. Meillä tää hoito oli ekasta ivf hoidosta. Viime keväänä tuoresiirto meni vituiks ja tää eka pas alkio joka nyt sitten tärppäs:heart: pakkasessa vielä 8 alkiota. Ollaan siis selittämättömiä..tai no kevään ivf:ssä kyllä huomas, että mun munasolut oli epänormaaleja sekä siittiöt suurimmaks osaks.Et oisko se syynä. Esikkohan meilä aikoinaan sai alkunsa clomeilla ja on nyt 3-vuotta.

Mua väsyttää aivan sairaasti iltasin, niin ja voisin vaan syödä,syödä ja syödä.. närätyski on alkanut. Rinnat on menneet kipeiksi. Soitin eilen polille ja varasin eka ultra ajan viikolle 8,jos vaan sinne saakka päästään.
 

Yhteistyössä