Salanoitien liittokokous, haa!Kun Morrigan on paikalla on salanoitaliittokokous valmis.
Ei tullut ei, uusiks meni koko paska..pätki muisti, niin ettei salasanaa enää yksinkertasesti tule mieleen?
Maitoa ja poppareita :$ Hyi!:wave: Lasissa maitoa ja lautasella popparia!
Aika monta. Klonkkua ei yhtään.Sisäpiiri, ikinä kuullutkaan. Montako pulloa voi vetää punkkua niin että on aamukymmeneltä pirteenä töis?
Ei me oikeasti olla täällä, kaikki on vaan sun korvien välissä :xmas:Mua vähän pelottaa Tää on tasan kun paluu mun palstailun alottamiseen! Oli ihan samat tyypit ja yhtä vilkasta silloin. Oonkohan juonut liikaa tätä valkkaria?
Mieti! Mä oon niin ällö!Maitoa ja poppareita :$ Hyi!
Mietin juuri samaa, ja jätin toisen (vai oliko se viidennen...) lasin kaatamatta.Mua vähän pelottaa Tää on tasan kun paluu mun palstailun alottamiseen! Oli ihan samat tyypit ja yhtä vilkasta silloin. Oonkohan juonut liikaa tätä valkkaria?
Kyllä Jukkakin tulee, kunhan ehtii.Alkuperäinen kirjoittaja vanha sisäpiiri sentään;30318249:Miten kaikki vanhat palstapierut palasi kertarytinällä? Missä jukka?
Mitä vittua?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;30318256:Kyllä Jukkakin tulee, kunhan ehtii.
Tampereelta Turkuun.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30318024:ja arvaas minne pöntön sisältö menee.
nyt et tiedä mistä puhut. :hug::O
Onko tänne purkautunut joku the Äitylit? ?
Selluliittikerhon syyskokous?